Spring naar bijdragen

zondag 20 april 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud, ik heb ook zeer gevoelige antennes, maar heb een overbuurvrouw waar ik mee fiets.
Volgens mij maken haar man en zij zich echt nooit ergens druk om. Ik benijd ze.hebben een open karakter, zij eerlijk, absoluut niet jaloers . echt op niemand. kunnen dus ook altijd slapen en uitslapen.
Ze lopen er slordig bij. hebben ze ook geen oog voor. Kortom mensen waar ik stinkend jaloers op kan zijn. hoeven geen mooie spullen of kleding. kunnen zich dat echt wel permiteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo'n fijne er-is-toch-niets-aan-de-hand huisarts, ik moet eerst 2 weken afwachten met de pijnstillers (ja hèhè als die hun werk goed doen, valt er niets meer te neurologen). Ik heb twee keer per week fysio, en die kon het ook al niet zo erg in mijn schouder vinden, dus die begint woensdag met mijn nek te behandelen en dat kijken of het werkt. En ik moet rusten dus daarom sta ik laat op en ga ik na het eten naar bed. Wat een gezever hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, wat ik aan jou zie is dat je aan een afscheid toe bent. Je mag dan best wat verdrietig zijn ........

Had ik ook met roken; eerste weekend zonder sigaret, eerste week zonder sigaret, eerste treinreis zonder sigaret, eerste vakantie zonder sigaret .........................

Tegenwoordig komt het trouwens goed uit, je mag toch nergens meer roken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie dat ook, ben je diep aan het nadenken over wat je tegen iemand zeggen wilt in een poging om te helpen en achteraf blijkt dat je tekst niet meer klopt, achterhaald is of dat er een hele pagina vol geschreven is, waardoor je tekst achterhaald lijkt ................. ?!?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ik zou jou zoveel willen vertellen, maar ik weet niets van je. Ik weet dat ik nu de hoon van het forum kan krijgen, maar wil het toch vertellen:

Is deze pijn niet een teken om naar je innerlijke pijn te kijken? Geeft je lichaam niet aan om "ineens" verder te moeten zoeken?

Een overlijden, een alles regelen. Heb je wel aan je eigen pijn gedacht? Ik ken je niet persoonlijk, maar is het nu niet de juiste tijd om stil te staan bij je eigen verdriet. Het is nu - misschien letterlijk - tijd om pijn te voelen!

Vraag Ziza alsjeblieft om hulp. Hij weet zoveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, we zijn de enigen on-oline.

Ik vind het leuk je meer te leren kennen.

Ga zo ook maar eten maken.

Vriend belde net dat zijn club kampioen is geworden met voetbal en dat er bij de club een feestje is. Met zijn vrienden.

Nou/ja ga ik maar eten maken voor dochter. Puhhhhhh

Kan vriend ook weer opscheppen over "hoe gemakkelijk het bij hem toegaat thuis"

Tjee, zo'n vrouw wil iedeen (hoop ik een beetje)???

Maar ik ben cool, vertrek geen smoel. Kook lekker voor dochter en mij!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Flootje II,

De belangrijkste "hoon" die je zou kunnen krijgen - lijkt me - is die van mij. En die krijg je niet. Nee, het is geen onzinnige gedachte, en jaaaaaaa, ik en de fysio hebben er zelf ook aan gedacht. Ik heb het niet tegen de huisarts gezegd (dan zegt ie kom over een half jaar maar terug en neem 1/2 paracetamol per 24 uur of zoiets) maar mijn fysio (echt een schatje) en ik hebben geconcludeerd dat het precies rond de herdinking van mijn moeder is gekomen. Van de andere kant, ik was toen ook fysiek wel erg druk, veel rijden naar Nijmegen op en neer, veel spullen regelen, sjouwen, schrijven, misschien combinatie fysiek en psychisch. Hoe dan ook, er nu echt iets verkeerd (au!) en daar moet wat aan gebeuren.

Je bent lief en meelevend, dus GEEN HOON.

En ik ga er alleen van uit, als Ziza een inzicht heeft, dat hij mij dat meldt ik ga zijn mening niet vragen hierover (hij is geen arts, en dan nog).

Waarom overigens (het intrigeert) me gewoon schrijf je me "vraag Ziza alsjeblieft om hulp"? Gewoon een vraagje hoor.

Bedankt voor je lieve zorgen ,

XXX

Houtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
:)

Sammy,
Huisdieren die niet meer zijn, daar blijf je toch aan denken, net als aan de mensen die je dierbaar waren.

Spud,
Ja, aan de katten denk ik ook altijd wanneer er ergens iets gebeurt dat ook hier zou kunnen gebeuren.

Floortje,
Doorsnee bestaat niet, zeker weten. Waarom zouden mensen agressief worden naar eerste slachtoffer brand?
2de weekeinde zonder sigaret is zwaar. Miauw.
En i.v.m. je raad aan Houtje inzake het wondermiddel, zwijg ik maar beter.

Visje,
Geef mij maar je hand.

Houtje,
Ja, ik was wel boos gisteren, stom, maar toch boos. Boos op mezelf, op mijn verslavingen, op mijn depressie, omdat ik een zeur ben, omdat ik alles heb om gelukkig te zijn en ik het niet ben.
En ja ik voel mij daar wel schuldig bij, want dat wordt me genoeg onder de neus gewreven, ook al kan ik er niet veel aan doen, want ik doe wat ik kan en krijg alleen maar opdonders. Het lijkt wel of hoe meer ik mij inspan om mijn leven te redden hoe meer er van me afgenomen wordt. En als er weer eens iets mis gaat dicht bij mij, dan ben ik automatisch de schuldige.
En nu zit ik me weer op te winden, i.p.v. te vragen hoe het jou vergaat met je schouder. Ik zal je iig voorlopig geen schouderklopje geven. Wel een virtuele {{{{{{{{{}}}}}}}}.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Floortje, ik schreef alleen je naam precies over n.a.v. dat je naam was afgeleid van je kat. Blijkbaar heeft RV iets heel pijnlijks geraakt. Was die dag bij mij precies hetzelfde dus ik begrijp je gekwetste gevoel.

Ik ben blij dat jij gisteren zoveel hebt gehad aan een posting van Ziza (niet cynisch hoor). Dat vind ik fijn voor je.

Ik heet inderdaad geen Houtje :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is hier erg stil.

Mijn huisgenoten gaan er nu al van uit dat ik nooit meer zal roken.
Nou, zo optimistisch ben ik niet. Vandaag ging het uur per uur en vanochtend heb ik niks beloofd aan mezelf. En uur per uur is deze 10de dag wel bijna om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

Corinne schreef dit:
" Ja, ik was wel boos gisteren, stom, maar toch boos. Boos op mezelf, op mijn verslavingen, op mijn depressie, omdat ik een zeur ben, omdat ik alles heb om gelukkig te zijn en ik het niet ben.
En ja ik voel mij daar wel schuldig bij, want dat wordt me genoeg onder de neus gewreven, ook al kan ik er niet veel aan doen, want ik doe wat ik kan en krijg alleen maar opdonders. Het lijkt wel of hoe meer ik mij inspan om mijn leven te redden hoe meer er van me afgenomen wordt. En als er weer eens iets mis gaat dicht bij mij, dan ben ik automatisch de schuldige.
En nu zit ik me weer op te winden"


Ik wil je mn excuses aanbieden Corinne, want ook ik zei dat je een lieve man hebt, 2 gezonde kinderen, waarom wil je dan niet leven.
Ik beken dat ik absoluut niet met depressies bekend ben, maar besef nu, dat mensen die eraan "lijden" er ook zelf gigantisch van zullen balen. Want je wéét dat je alles hebt om gelukkig te zijn, en toch kun je dat niet zijn. Heel moeilijk, mij dunkt. Wil je dan ook heél veel succes wensen met de therapie, want een lief mens ben je al, maar ik hoop dat je ook nog eens echt gelukkig mag worden!!:heart:

Verder ga ik niet meer in over gisteren, maar het heeft me wel diep geraakt. Punt! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, je bent een kei. Ik ken géén mens die gelukt is te stoppen met drinken, met roken daarna én nog zo intensief aan zichzelf werkt. Hulde !!!!!

Een passend geschenkje:

:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de eerste dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de tweede dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de derde dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de vierde dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de vijfde dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de zesde dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de zevende dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de achtste dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: voor de negende dag
:musicnote::heart::sun::moon::present: en voor vandaag, dat gaat gewoon lukken, de tiende dag!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje vreemde dag voor mij vandaag...vanmorgen behoorlijk emotioneel omdat ik al schrijvend nogal wat los heb gemaakt bij mezelf. Kon nooit bij dat innerlijk kind komen oftewel het verdriet wat ik als kind heb gehad. Was volgens peut(en) noodzakelijk omdat ik als kind behoorlijk depressief was en dat mijn groei in de weg heeft gestaan. Ik haalde er een beetje mijn schouders bij op; zag het belang er niet echt van in...en kon er gewoon niet bij komen.
Pats, vanmorgen was het er ineens! Ik voelde me letterlijk een klein kind en heb een behoorlijke partij gebruld...in flitsen trokken vroegere momenten aan me voorbij waarin ik diep verdrietig en verward was; zag er zelfs mijn kamertje bij dat ik tot mijn 10e heb gehad (!)
Heb er de tijd voor genomen en ben stil op de bank gaan zitten, ogen dicht...tranen en gedachten laten stromen.
Pfff...kreeg ineens voor elkaar wat nog geen peut gelukt is.
Voelde me licht in mijn hoofd maar niet echt opgelucht. M. is naar Utrecht vandaag, komt pas later terug. Heb in haar tuin aan het terras gewerkt...een gedeelte opnieuw gelegd. In alle rust weliswaar en de tijd genomen om in de zon te zitten en goed te eten en drinken. Had haar eerder terugverwacht, bleek een misverstand te zijn en zit nu thuis.
Voel me leeg en verdrietig...laat maar gebeuren. Ik heb in ieder geval mijn innerlijk kind omarmt...is me dat toch nog gelukt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...