Spring naar bijdragen

zondag 20 april 2008


blacky

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
houtje

Weer een posting van me weg, zal zo wel weer verschijnen, is dit een geheime stabiliteitstest van de ADB-ers door Tactus
:D
????



Dat is het. Jij weet het.
Ook welterusten.


Har,
Onze derde avonturier.

Spud,
Aardige verschrikkelijke puber.
Ik prijs mij gelukkig met onze "gemakkelijke" pubers en de andere hier sterkte met de niet zo gemakkelijke kinders in puberteit.

Marjo,
Steek die foto in je portemonaie of zo, zodat je van de week kunt terugkijken van o, kijk zo ben ik ook. Je bent een TOPPER.

Blacky,
Een herkenbaar afsluiten. Alleen werkt het ook al tegen je. Tenminste deed het bij mij.
Marjo had het ook al over dat boek. Ik denk dat ik het maar ga kopen. Jij zegt dat je er veel aan had en Marjo ook al, dus meer positieve recenties heb ik niet nodig. Ik kan alles gebruiken om kracht op te doen.

Har,
Nee, hoor, ze hebben een pakje natte shag in de server laten vallen. De rookverslaafden.

Charlie,
Klinkt niet opbeurend. Een erfelijke aneury. Daar heb ik al eens van gehoord.
Ik heb antistollingsmiddel Acetylsalicylzuur.
Ik moet dit natuurlijk goed in de gaten houden. Nu bestaat ook de kans op zwaardere medicatie.
Oppassen dus.


Zo, nu moet ik ook naar bed.
Morgen een bewogen dag. Heb geen studie ingepland.

Slaap lekker allemaal.
Ik hou van jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

LIEF!


Maar zo voel ik me niet....



Misschien morgen wel weer...
dat weet je nooit met die instabiele lui als ik!

Ik slaap met een matras op de grond (samen met klaas). ik durf het bijna niet te zeggen...
Het grote Engelse antieke bed, wat we óóit hadden pastte na de verbouwing en verhuizing naar het kleine zoldertje niet meer...
Is een héle grote wens van ons om een lekker écht bed te kopen... Maar daarvoor is nooit geld over, kinderen gaan voor. En zo hoort het ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig lees ik net jullie opmerkingen over het spoken op het forum. Vanmorgen plaatste ik mijn berichtje maar zag het tot mijn verbazing niet onder aan het draadje verschijnen. Ik heb ingelogd, uitgelogd, het forum afgesloten en weer opgestart, maar zeker een half uur: niets. Spooky!
Blij te lezen dat ik niet de enige ben met die ervaring.

Corinne, ik las net welk huiswerk je voor je therapeut moet doen. Heel zinvol, ik doe ook zoiets. Maar ik wil je eigenlijk ook graag het advies meegeven dat ik ook van mijn therapeute heb gehad, en dat ze me onlangs opnieuw adviseerde op te volgen. Ik heb opdracht iedere avond 3 positieve dingen van die dag op te schrijven. Dat mogen heel kleine dingen zijn, bijvoorbeeld als ik geboeid was door een mooie boom, of genoten heb van de lammetjes in de wei, maar ook als ik iets goed gedaan heb, tevreden was met mezelf, of een complimentje heb gekregen. Die opdracht heb ik gekregen omdat ik sterk de neiging heb in rampscenario's te denken en alleen te zien wat mis gaat. Positieve dingen zíen helpt om positiever te gaan denken, en dus moet ik bewust zoeken naar positieve ervaringen.
Ik kan je vertellen dat dat soms heel moeilijk is. Er zijn dagen dat ik enorm moet zoeken naar die drie positieve dingen, en alleen de ene na de andere negatieve ervaring van die dag in me opkomt. Maar toch helpt het wel!
Het is zomaar een idee, maar misschien kan het jou ook helpen je negatieve spiraal wat te doorbreken.

Houtje, volgens mij zijn zere schouders besmettelijk, want die van mij doet ook flink zeer op het moment. Ik heb net naar mijn fysio oefeningen lopen zoeken, maar ik vrees met grote vreze dat een zeldzame vlaag van opruimwoede van mijn zoon ze voortijdig bij het oud papier heeft doen belanden. :wacko:

Mensen, ik ga mijn eigen bed weer opzoeken. Het was een fijn weekend, maar wat vloog het snel voorbij!

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe het ook! Erin duiken zo...
Zo nu en dan draai ik hem eens om, dan slaapt het helemaal lekker :P

Trusten allen.

En Anna, de tip was voor Corinne bedoeld, maar het zou voor mij ook niet verkeerd zijn dat eens te proberen! Sterkte met je schouder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Pip,
ben je er nog?
Kan je je PC niet beveiligen met een wachtwoord en jou als enige gebruiker aanwijzen?

Ik kon niet slapen door de pijn in mijn arm. Pijn stiller genomen, maar het heeft geen zin meer naar bed te gaan want ik moet om 6 uur op! Het zal wel een gaaaaaaaaap dagje worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij een goed wachtwoord gekozen???
Tja, die boosheid, mijn dochter kan nu met een eigen (beperkte) account weer op mijn PC. Ik heb ook de wind van voren gehad toen ik haar eraf gekegeld had. Daar moet je even doorheen!
De PC is yours!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...