visje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hoi lieve mensen, heb niets bijgelezen, ik kijk wel even of ik daar vandaag aan toe kom.Wedstrijden achter de rug, een zilveren plak voor mijn grietje ,tweede uit haar dividie vam Noord Holland. Trotse moeder! Wel een lange zit in zo'n zaal, ook voor de andere kinderen duurde het lang, maar goed nu kunnen ze buiten hun ei weer kwijt. Okee, nu ga ik naar buiten. Tot straks en heb nog een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hoi allemaal,Zoon moet moeilijke woordjes leren (brugklas jaja) en we kunnen het woordje "barrelseat" nergens vinden, volgens mij is het een soort extra zitje in een vliegtuig, letterlijk is het zit-ton dat snap ik. Iemand een zinnige suggestie?XXXHoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Houtje,In het Engels plakken ze de woorden niet zo gauw aan elkaar.Vond via Google deze link (gezocht op "barrel seat")http://www.okadirect.com/furni...ese-barrel-seat-5.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Safi,Vandaag hobbelt de ondergetekende wat evenwichtiger rond.Alleen durf ik vandaag niets te beloven. Ik doe het uur per uur.En dit "slagerhits" las ik even heel erg letterlijk.Albertina,Dank je. Het gaat me wel lukken, ik blijf proberen.Visje,Wat een kampioensweekeinde! Trotse moeder.Dit kan je goed vieren met de kinderen met een grote fles fris, lekkere stroopwafels en mss wel lekker ongezond eten vanavond? Als jij er nu maar voor zorgt dat je rond vier uur de handen en gedachten vol hebt met ongevaarlijke dingen.Houtje,In van die (auto)busjes heb je ook van die 'klapstoeltjes'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Geweldig zijn jullie ook hè, met ons allen komen we overal uit !!!!!Dank !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Zo daar ben ik weer. Klaar om even alles bij te lezen enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Houtje, Hoe gaat het met je schouder?? Al een klein beetje verbetering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Soothe en anna,Van harte met al een half jaar samen zijn:en fijn dat jullie zo van het concert hebben genoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Spud,Inderdaad een goed idee. Altijd kattenluikje open . Dan kunnen ze eruit. En een brandblusser kost niet eens zo heel veel. Is denk ik wel een goed idee. Ik heb er eentje in de bijkeuken staan. Hoop hem nooit te hoeven gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Spud, zijn we niet allemaal anders dan de doorsnee-mens? Bestaat dat mens wel, of is het ons eigen uiterlijk vertoon naar buiten toe? Het vertoon dat van ons verwacht wordt?? Ik zie een grote kans dat vele buren met je mee denken en dat na een paar dagen wat agressie tegen de buurman komt die dit veroorzaakt heeft. Als er 1 begint, komt de rest ook. Goed dat je zo kon zorgen voor je katten. Ben zelf ook een katten-mens. Kort, niet echt (daad)krachtig .............. maar hierbij mijn bijdrage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Spud en floortje,Ik heb geen kat meer, sinds 4 jaar. Dacht dat het nu gemakkelijker was om er geen meer te hebben.Kinderen uit huis, en wij zijn ook veel de hort op.Maar mis nog steeds de liefde van zo,n beestje. heb mijn hele verdere leven poezen gehad.Dus zeg maar ongeveer 53 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hee postmodernisme,Hoe gaat het met je? Gaat je gezondheid nog steeds achteruit of stabilisseerd het wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Weten jullie dat katten tegengesteld van hun karakter reageren op mijn zwangerschap?De kat die om mijn hoof heen kon kroelen wilde niet eens meer op mijn schoot liggen.De kat die nooit op mijn schoot wilde liggen was tijdens de zwangerschap niet weg te slaan!! Ging zelfs bovenop mijn dikke buik liggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Spud, toen mijn laatste kat ingeslapen was( poes heette Sammy)ben ik eerst nog wel in het asiel geweest.gaandeweg gingen we twijfelen en hebben er toen toch maar vanaf gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Grappig Flootje,Ik heb ook nog foto,s waar de kat op mijn dikke buik lag.En ook foto,s dat ik borstvoeding gaf. en jawel, altijd lag dat mormel er ook nog bij. Volle boel dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 quote: Originally posted by: SpudNou, Floortje ik kan best wel eens jaloers zijn op mensen waarvan het lijkt dat niks ze raakt. Niet wakker liggen van dingen of diep over iets nadenken.. Maar gewoon de dingen nemen zoals ze zijn en gewoon verder gaan. Mijn radartjes zijn iets te scherp afgestemd dat zou soms best wat minder mogen. Ach, misschien komt er ooit wel eens eelt op en kan ik daar weer over gaan "zeiken" Bestaan die mensen wel echt? Of juist in je eigen hoofd? (niet beledigend bedoeld!!)Mijn motto is in dat geval:Het gras bij de buren lijkt altijd groener, totdat je in hun tuin staat. Blijkt dat het "groen" van de bovenverdieping gezien, ordinaire brandnetels te zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Ik kom hier even hangen, oh oh wat een snode plannen in mijn hoofd. Lekker zonnetje, buiten zitten, jww erbij. Zal ik ff naar de snackbar?? Nee, nee, morgen spijt niet doen. Oh, wat een gevecht. Zal ik anders wat malt biertjes halen voor dit soort momenten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Ik kan nog steeds zo boos en verdrietig worden dat ik niet gewoon nu twee wijntjes zou kunnen drinken en voila klaar ermee. Nog steeds geen acceptatie dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hallo weer ben uitgelezen van gisteren, wat een lange draad,Corinne, ik begrijp niet zo goed waarom je gisteren boos was. Of was het omdat anderen niet begrijpen dat de depressief bent? Ik moet zeggen dat ik ook een schuldgevoel heb dat ik me niet gewoon vrolijk voel, leuke kinderen, leuk huis, auto voor de deur, genoeg geld om elke dag te eten ..... maar dat is het niet hè.Het is dieper in een gevoelslaag, waar iets "verkeerd" zit lijkt het wel. Ik heb het al vanaf mijn 10e, dus dat is zo lang ik me herinner. Ik ben, ondanks het niet-drinken, niet echt minder depressief geworden. Wel wéét ik dat ik mijn lichaam en geest zó de kans geef om optimaal te herstellen van het slopende leven dat ik al die jaren heb geleid.En ik durf méér voor mezelf op te komen, vanmiddag nog. De Roowwaa (anti-google schrijfwijze) zou gaan brunchen bij vrienden met zijn kids en ik zou meegaan. Leuk, maar hij moest eerst naar Rotterdam om meubels op te halen van zijn oude kantoor, die gingen allemaal in de "opruiming/verkoop". Omdat de rowwaa altijd te laat is en nooit te vroeg, ging hij pas om half 11 weg en had om 13 uur een afsprach om te brunchen dus. Om kwart voor drie !!!!!!!!!!! was hij terug in waar-ik-woon-zeg-maar en zei toen: ga je mee naar X en Y om te brunchen? Nou, ik had de hele ochtend buikpijn gehad dat hij uuuuuuuuuuuuren te laat was, dus ik heb gezegd "nee, bedankt, ik schaam me te veel om meer dan 2 uur te laat aan te komen" ik ben zelf nogal van de klok nl. Dus ik belde X op om te zeggen dat ik niet mee kwam, waarom ze zei hoe houd jij het dan met R (de rowwaa) eigenlijk uit? Het antwoord was simpel, ik heb niets om uit te houden namelijk. Gelukkig wonen we niet samen, zijn we niet getrouwd en allebei erg gesteld op onze privacy, dus dat gaat wel goed. Waarop X zei: ik snap je wel, maar het is mooi weer, ga lekker met een wijntje in de zon zitten !!!!! Ik kon het niet nalaten om tegen X te zeggen dat ik niet drink en wel een koffie zou nemen. Ik weet dat áls ik mee zou zijn gegaan, ik me de hele tijd zou gaan uitputten in excuses en daar heb ik geen zin in. Dus ben ik lekker rustig thuis. De kids zijn bij mijn Ex, dus prima geregeld voor vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Moeilijk visje,Maar niet naar de snackbar voor maltbiertjes gaan.Ik hoor altijd van mensen op het forum dat je dan je behoefte in stand houdt.en je bent nu net weer goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Nee, dat snap ik Spud, dat enn lekker glas fris ook lekker is, het is alleen tussen de oren he! en de gewoonte van de vorige zomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Ik zou ook geen maltbier nemen hoor, ik vind het 1. niet te zu*pen en 2. lijkt het me teveel op echt bier. Alleen toen we een keer gingen bowlen heb ik het gedronken, maar inderdaad, het helpt niet echt tegen de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hee Sammy, ik had ook al mijn twijfels bij dat malt bier, het is dan toch net of je echt wat neemt, en dat moet uit het systeem vandaan.Houtje, ik kan mij heeeel goed voorstellen dat je je liep op te vreten. Ik kan daar ook absoluut niet tegen. Goed dat je gezegd hebt dat je niet mee ging.!Hoe is je arm nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hij (de arm) zit er nog aan, en ik heb oefeningen voor mijn nek en schouders. Vooral die nek-oefeningen doen pijn t/m mijn vingers, en dat pleit ervoor dat er toch iets in mijn nek verkeerd zit. Evengoed kan daaruit iets in je schouder zijn gaan irriteren. Oftewel: er is geen zinnig woord over te zeggen. Het doet nog steeds goed pijn, maar als ik zo'n pijnflits heb roep ik niet meer (onbewust heel hard) au!!!!!! Want dat kon ik nl. niet binnenhouden, en dat vond ik wel erg vervelend alsof ik wil dat iedereen weet dat ik toevallig pijn heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden