Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 mei


Houtje

Aanbevolen berichten

Wil iedereen even voor me duimen? Ik kan mijn bankpasje nergens meer vinden en heb het vanmorgen voor het laatst gebruikt met het Internetbankieren en het ligt nergens.....
Als jullie allemaal duimen heb ik het vast zó weer gevonden. Anders moet ik alles laten blokkeren (maar ik heb geen boodschappen gedaan vandaag, hoogstens kan ik het verloren zijn.... maar niemand heeft mijn pincode).
Toch maar laten blokkeren dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 104
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zal voor je duimen Houtje! Lastige keuze, blokkeren of niet.

Visje, tof dat je zo goed gaat! Ik weet dat het niet meevalt, en kan me voorstellen dat je moe bent. Geef er maar gewoon een beetje aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk dat iedereen weer hier is.
Het mooiste vind ik, is het feit dat de kracht van het forum nog doorwerkt als het forum een dag of 5/6 uit de lucht is.
Het geeft ook het grote belang aan van het forum bij het hele proces van minderen/stoppen naar bestendigen wat meestal niet meer drinken betekent.

De yoga was behoorlijk inspannend.
Aansluitend ben ik toch maar een stukje gaan hardlopen (nu is dat nog niet hard of ver). Ik merk een klein conditieverschil met de rokerstijd, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik dagelijks flink wandel sinds ik gestopt ben met roken.

Ik heb gelezen wat jullie allemaal geschreven hebben, maar ik heb geen zin om ergens op in te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij, ook al is ze weg.... :):present: (voor morgen)

Zit te twijfelen of ik er een halve pil in zal gooien. Ben vreselijk moe, maar zodra ik ga liggen....
Eigenlijk moet ik ook zonder kunnen, het gaf alleen zo'n weldadige rust...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, eigenlijk moet ik hem gewoon innemen. weet je, ik had er 10 mee gekregen en heb nog 6 over... Ik wou eigenlijk iets achter de hand hebben, in tijden van nood zeg maar. Ik denk dat ik hem ook naast mijn bed leg. Kan ik 'm altijd nog nemen...

Trees, hoe gaat het met jou? Nog steeds zo'n kluizenaarsbestaan, of sla je je vleugels alweer een beetje uit? Ik merk aan mezelf dat ik meestal het liefst gewoon thuis ben, met mezelf, na één of meerdere sociale dagen, die ik erg leuk vond (dat wel weer), is het echt bijkomen, en vaak erg humeurig... Weer even in balans. Het vréét energie zo nu en dan, het niet meer drinken1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennie slape.
Moet er zelf wel om grinniken, maar het is zo. Ik stapte in bed en zei tegen mijn eigens, en nou slapen, kreng! Maar het gong niet.
Pippi, ik ben ook wat somberder de laatste tijd, zo is het nou eenmaal. Ik hoop maar dat ik dat dan mag zijn. Wat als je mag zijn wat je bent dan ben je er des te eerder overheen.
Anna dankjewel dat je herkent wat ik eerder schreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach nee, slaat nergens op wat ik wil vertellen. Ik ga met de poezen en doggy lekker naar bed. Koel water bij me. nestje verschoond en een grote fan aan. Niet jaloers zijn, vertel morgen wel hoe heerlijk we hebben gelegen. Sterkte voor wie het de komende nacht moeilijk hebben. Misschien kan ik ook niet slapen daarom vraag ik aan de lotgenootjes: kijk naar maan ik zie dezelfde ook.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben ik ook weer even. Ik ga zo netjes slapen want morgen dus weer werken, zal wel weer even moeten inkomen gok ik zo en bekaf zijn na een ochtendje.
Het andere forum heb ik nu zo ingesteld dat er geen gasten meer mee kunnen lezen maar dat je geregistreerd moet zijn, dit als beveiliging. Wat ik er verder nog mee moet doen weet ik even niet. Helemaal uit de lucht halen is ook weer zo iets maar daar ga ik nu mijn hersens niet over breken.

Aan allen, je voelt je zoals je je voelt, het is zoals het is en het gaat zoals het gaat. Je kunt wel keuzes maken hoe je daarmee omgaat, je kan het accepteren en soms kan je ook iets doen om je gevoel te veranderen, soms alleen al door je gedrag of je gedachten te veranderen. maar dat blijft altijd een keuze die je zelf mag en kan maken.

Mijn streven is om niet in wrok terug te kijken naar het verleden omdat ik er niks meer aan kan veranderen, dat kan ik vandaag wel, en morgen en overmorgen ook dus richt ik me zoveel mogelijk daarop. Klinkt allemaal erg mooi maar in praktijk werkt het niet altijd zo, toch komt het wel altijd daarop uit uiteindelijk

Ik heb ook mijn pilletje erin zitten, zeker omdat ik morgen moet werken en vroeg op moet, en fit wil zijn! maar mocht het nodig zijn dan zal ik zeker naar de maan kijken druppeltje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddeledokie all right, Pip. Logde in, en telefoon. Auf ferien droog gehouden, maar nu wat zwaar bij alleenthuiskomst. Vanwege de grenzeloze dorst het forum toch maar weer eens opgezocht. Af en toe vallen mag van mij, maar er zit nu drang naar meer.

De tomeloze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock het lijkt of je in een gat bent gevallen.
Was het makkelijk om tijdens de vakantie niet te drinken?
Of moest je jezelf aanranden geen drank te nuttigen.
Valt de spanning van je af waarom je nu wilt doorgaan met drinken.?

Ik herinner me dat ik tijdens vakanties mocht drinken van mijn vrouw.
Ik dronk er niet meer of minder om, maar hoefde niet stiekem te drinken.
De spanning om de uitvluchten en betrapt te worden viel daarmee weg.

Zoals je ziet genoeg redenen om te blijven drinken maar er zijn er ook genoeg doorslaggevende om definitief te stoppen.

Het is maar waar je voor kiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees ik ben graag alleen, maar voel me niet eenzaam.
Ikk ken dat gevoel en denken er altijd alléén voor te staan.
Uiteindelijk verviel ik in eenzaamheid door keuzes die ik maakte en beslissingen die ik nam.
Ik voelde dat ik me steeds meer verwijderde van de mijn omgeving , van mijn dierbaren.
Of ik al aan het afscheid nemen was.
Ik stond machteloos.
Kon het tij niet keren.
Drank wordt dan snel het enige gezelschap dat over blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treessie, ik ben nu alleen, niet eenzaam, of juist andersom? Rudy, de vakantie ging eigenlijk vanzelf. No probs. Qua drank. Wel twee jongetjes moeten hanteren die hun moeder toch ietwat voor lief namen. Dat heb ik ze wel afgeleerd, bij hun thuis ben ik nog steeds 'n gast, maar daar niet. M'n kop zit gewoon vol. Ik had verwacht dat de beide heren 'n bloedhekel aan me zouden hebben nu, maar het blijkt dat ze me nog steeds mogen! Ik mis gewoon m'n meissie, die is alweer werkende in A'dam, terwijl ik nog 'n weekkie vrij heb en dus lekker kan freewheelen. Moet je jezelf ook toelaten. Maar wel 'n dikke trigger. I don't care. Ik zal het doen.

De droge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...