Spring naar bijdragen

Woensdag 14 mei

Rudy

Aanbevolen berichten

Nee Har komt nooit meer goed met die rug en als het zo doorgaat beland ik in een rolstoel. Opereren is te gevaarlijk en te weinig kans. Ben daar heel open over maar weet niet goed wat je wil weten. Volledig afgekeurd, nou dan weet je het wel maar kan nog de ochtenden werken en doe dat dan ook met liefde want de kankerpatienten blijven in mijn hartje. Helaas kan ik de "bed"verpleging niet meer doen maar kan nog veel andere dingen voor ze doen. Dank voor je interesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pip heb je al eens op dat Beter Bed website gekeken, volgens mij zit daar geld in en zou jij daar erg goed in zijn!
Ik lees dat je vandaag je draai niet kan vinden en erg emotioneel bent.
En omdat je zulke leuke drie dagen hebt gehad baal je daarvan en begrijp je niet waarom je je nu ongelukkig voelt?
Misschien omdat je drie dagen lang echt heel hard je best hebt gedaan er van te genieten?
En dat door die wilskracht om weer wat anders in je vel te zitten en van sociale dingen te genieten, terwijl je dat zo lang niet kon, misschien net iets TE veel is geweest?
Als ik 1 dag veel mensen zie dan moet ik echt weer opladen.
Blijkbaar heb ik een heel groot inlevingsvermogen wat betekend dat ik erg veel energie in ontmoetingen stop.
het mensen naar de zin wil maken, gezellig aanwezig wil zijn,
en dat kost dan zoveel energie dat bij thuiskomst vaak een chagerijnige Safi op me staat te wachten die even helemaal geen aandacht aan mijn man kan geven
gelukkig is hij er na 20 jaar wel aan gewend en probeer ik de balans te maken door niet meer ZOVEEL te geven als ik in gezelschap ben.
Met mate in alles te zijn, lukt niet altijd maar de poging is er.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Druppeltje, ik hoop dat je het kunt dragen. Maar geen Jww, he? ;)
Ik stel je de vraag omdat je laatst er ondanks interesse van velen niet meer op terugkwam, is jouw goed recht hoor, daar niet van. Vroeg me alleen maar af of je alle mogelijkheden (second opinion bijv.) al onderzocht hebt...vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, heel goed! Ik had al een paar keer de neiging om het volgende citaat voor je op te schrijven:

Als je zoekt wat je plaats is in dit leven, dan ontdek je dat je precies op die plaats bent waar je zijn moet.

Het zegt mij dat je dingen moet leren om persoonlijk te groeien. Vreemd genoeg kom je dan altijd dingen tegen die voor jou moeilijk zijn. Dat is je groei. Daar word je een beter mens van. Een leegte goed invullen, een nobel streven!! :D

Har, heel mooi geschreven. Het laat de kracht (of slapte) van de eigen keuze zien. Morgen ga ik weer voor kracht!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Har da wit ik mar ik wilde nooit hier naar toe en nu begin ik te zeveren van zult en balkenbrij, te janken naar Brabantse houdoe, de fiesta del sol, de heerlijke jazzdagen en vooral mijn karnaval. Het meest lachwekkende dat ik mijn man had omtmoet met karnaval. IIIIEEEEKkkk die Brabander wilde zonodig met een Amsterdammer trouwen. Owwe en de trafelgar pub vond ik ook altijd zo leuk, het stadspaviloen, hou op man of ik neem nu de trein. Gelukkig dat kan ik niet maar er is wel invalidevervoer.............Hihihih

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock leuk dat je weer even buurt:D
Hoe gaat het met de Jaq?
Rijd je er al mee?
Doorzetten hoor, vooral als de drank roept omdat je het even niet meer weet kunnen wij mattige drinkers hem beter laten staan. En er eerder weer eens van genieten als de gelegenheid zich voordoet waarop we lekker in ons vel zitten.
Emotiedrinken is TE gevaarlijk..and don't we know it.

Gem ik hoop dat je dag een beetje zo verlopen is als jij voor ogen had en dat je iedereen op een gepaste afstand hebt kunne houden en jezelf kon blijven. was dit nog steeds voor je ouwe baan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat klopt Har was erg geschrokken en had even tijd nodig hier over na te denken en toen lag de mikmak op zijn gat. Was ook lief de belangstelling en de reden dat het niet goed gaat is dat ik 4 hernia's heb: 2 in mijn rug en 2 in mijn nek hierdoor is mijn rug aan het verslijten. Het komt er dus op neer dat mijn ruggewervel vroeg of laat gaat afbrokkelen. Stuur me nu maar dat roggebrood met de hele Brabantse zooi en da kumke soep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, Saf. Nu drinken uit weltschmerz of onvrede is gevaarlijk, ga ik ook niet doen.
De witte Jag is door de APK en rijdt, maar moet nog wel wat gefatsoeneerd worden. Morgen haal ik 'm weer tevoorschijn.

Groets, Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Capitein dat is goed nieuws zeg...witte jag...ik dacht dat ie geel was?? Of heppie em overgespoten??
Nou geniet dan van je ritje morgen.
Wij blijven aan het knutselen in de bus, ach het houd ons van straat en het geeft ons veel plezier. En een likje verf mistaat nooit.
Geniet van je wichies! De mijne wil alweer uit......dan mis ik de tuin wel eens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond mensen ,
hjier alles oke , behalve dat ik even een gevoel gehad heb een nieuwe veilige thuishaven kwijt te zijn , nu ja het zj zo :devil:
voor de rest harde labeur gedaan vandaag en zelf overuren gemaakt , maar ik voel er mij momenteel heerlijk door , val savonds als een blok in slaap , vannachrt zelf niet gehoord da mijn vriendin enkele keren de straat opgegaan is met het hondje .
de labeur is ook een van de redenen dat ik minder op de pc zit ;
rudy fijne verjaardag aan je vrouw , en ik kijk er naar uit om je eindelijk na drie jaar in het echt te mogen ontmoeten.
zo en nu ga ik nog een poosje strijken wens jullie een fijne nuchtere avond toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai allemaal, ik heb erg veel gedaan vandaag en ben doodmoe. Heeel veel zin in een jww vanmiddag, heb maar een bavaria genomen(0%). Na ja, was ook niet lekker:wacko:
Verder weinig te melden hier, ik ga een paar koters naar bed brengen, haren wassen en lekker op tijd tukken.
alvast een fijne nachtrust. liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, een lange dag achter de rug met allerlei soorten therapie :huh: allemaal vermoeiend vooral die psychotherapie en gesprek met de hulpverlening samen en de psychiater vond ik erg vermoeiend, het gaat dan óver mij en dat vind ik moeilijk.

Daarna vanmiddag nog fysiotherapie die met man en macht (bij wijze van) heeft geprobeerd de ribben los te maken, word je niet zo blij van.

Volgende week moet ik ook weer komen sporten goh daar heb ik zin in zeg.

En verder slik ik zoveel pijnstillers dat ik er hoofdpijn en maagpijn van krijg. Aan die maagpijn is wat te doen, aan die hoofdpijn minder.

Morgen misschien de hele dag weg, naar Nijmegen :( er staat nog een koelkast die anders weggaat en dat is zonde.

Iemand nog interesse in een (spiksplinternieuwe) vriezer met 7 lades voor 50 euri? Morgen op te halen in Nijmegen.
Net zoals tafel en stoelen, een bed met een elektrische bodem (gratis) met afstandsbediening, éénpersoons, maar wel luxe als extraatje. Met matras en al.
Verder stoelen, tafels en kastjes, alles wat ik morgen niet meeneem of zondag, gaat weg. Ik moest vanmorgen dan ook vreselijk huilen (weer).

Ik zal blij zijn als alles achter de rug is.

Er is een link met alle spullen overigens, wie me een pb stuurt, kan de link krijgen.

Ik kan er zo slecht tegen dat er allemaal goeie spullen weggaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank lieve Floortje we komen er wel want we zijn niet aan de drank geraakt omtat we onze teennagels zo mooi hadden gelakt. We hebben allemaal een drankoorzaak en die is persoonlijk. Om persoonlijke redenen zijn we zo ver van huis geraakt. Iets is ons leventje gaan verstoren en juist de gevoelige mensen raken aan de shit. Een dood van je ouder, verlies van je geliefde huisdier, incest, financiele problemen, overspel, relatieproblemen, gokken? Ach we hebben allemaal onze reden om te drinken en dat is niet goed te praten maar we zijn allemaal heel gevoelige mensen en daarom zijn wij zo geworden helaas. Soms denk ik wel eens dit is goed want ik heb tenminste nog een hart in mijn donder en omdat ik een hart in mijn donder heb zit ik finaal fout.......Wie snapt dit nog, maar wel een goeie hed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky ik ben blij dat het weer gaan werken zo goed bevalt, ik ben vandaag ook weer begonnen en dat was ook goed, gewoon weer even iets doen wat voldoening brengt, al is het maar een randje van 100 kaartjes afsnijden. Gewoon weer collega's om me heen en geprikkeld worden.

Hoe is het met je hond? is dat nog goed afgelopen?

Pip, ik herken het wel wat je beschrijft, ik had het heel erg na mijn oud en nieuwvakantie in Zeeland, dat was gezellig, al die dagen met nog 3 mensen en zonder drank en ik had het enorm naar mijn zin, toen ik weer alleen thuis was viel ik in een behoorlijk gat.. uiteindelijk went dat ook weer en vind ik wel weer rust maar het is wel lastig die overgangen. Misschien dat ik daarom niet zoveel mensen zie, dan hoef ik ook niet te acclimatiseren als ik weer alleen ben... grappig trouwens, het twickel, daar heb ik in januari gewandeld met Tapas, een erg mooi gebied is dat. Als het maar 10 minuten ver is kan je er toch ook naartoe fietsen? ;) heb je gelijk je fietstochtje!

Har, wat betreft Wilders en Verdonk ben ik het helemaal met je eens, het is vooral het ventileren van ideeën wat me zo stoort want ze doen verder niks en klagen alleen maar. In onze buurt wordt er intensief gewerkt aan integratie en dat maakt deze buurt juist zo waardevol voor mij. Het is een echte volkswijk, maar ook kunstenaars wonen hier veel en wel 99 nationaliteiten en dat gaat allemaal goed samen. Het enige wat mij stoort is het hoge André Hazes en Frans Bauer gehalte wat net te hard staat als het mooi weer is, dan hoor ik liever Turkse muziek hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit volgens mij maar een beetje tegen me eigen te lullen, ik bedoel paddestoelen te zoeken. Nee gevulde paprika's gegeten, broer gemaild, vuilnisbakje geleegd, rauwe rouwpagina gehad en de wekkenr op 6 uur gezet. Nou als er nog iemand wil komen buurten denk aan de pantoffeltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Druppie dan praat ik toch even met je.
Zat het tegen die rouwpagina, waarom kijk je daar dan ook naar?? Mijn ouders deden dat ook altijd, ik heb dat nooit kunnen begrijpen want dat lijkt me zo triest. Ik denk toch dat als er belangrijke mensen in mij omgeving dood gaan ik dat wel zal horen.
Had je vanmiddag al een PBtje gestuurd had je zeker nog niets van gemerkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Taps absoluut niet mee eens maar zoals ik aan Har al vroeg politiek(en religie) hier buiten laten? Heb hier een totaal andere mening over en als we die discussie aangaan krijgt de een na de andere weer een ban of erger nog weer ruzie op het forum. Wil niet zeiken dat we hier alleen om ons alcoprobleem zitten maar die 2 moeten ff weg zijn hier want dat vind ik heel gevaarlijk. Vind je nog steeds lief hoor alleen sommige onderwerpen kunnen gewoon niet, niet hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, dan heb ik voor Tapas nog een Turks kastje :D.
Discussie gesloten.

De mensen die erom gevraagd hebben, hebben de link gekregen, er zijn inmiddels al wat spullen over dit forum heen en weer geschoven :D.

Ik ga even een Boedelbakje regelen en naar bed.

Welterustensssssssssss!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...