Spring naar bijdragen

Woensdag 14 mei


Rudy

Aanbevolen berichten

Nou ja Safi, ik ben helemaal niet zo wijs dat ik er mee om kan gaan! Integendeel. daarom zit het de hele dag in mijn hoofd!
Nou moet je wat andere mensen dieren aandoen niet op mij projecteren, ik kaart het alleen aan en het bezorgt mij een Gremlin. Dan krijg ik als commentaar dat ik met drank het beest wil helpen, wat absoluut niet zo is.
safi het is de keiharde realiteit en ik kan er net zo min mee omgaan.
Maar om het nu te verzwijgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lana: van dat laatste verhaal word ik ook ff harstikke niet goed. Zit ik hier te lezen, er is al ellende genoeg en dan kan je wel zeggen dat het realiteit is, maar zo ken ik er nog wel een paar.
Nou ja, jammer, iedereen is naar bed.

Har: je schreef goede woorden vandaag.

Pippi: zo herkenbaar wat je schrijft ..... de wanhoop. Het kan je zo enorm overvallen die gevoelens.
Maar besef je zelf wel in welke situatie je zit. Dat het niet niks is wat je allemaal meemaakt? Ik zou het niet voor elkaar krijgen. Geef jezelf toch de tijd om dingen te verwerken. We moeten van onszelf maar weer gelukkig zijn en niet zeuren en vooral leuk hebben. Vaak is het leven gewoon harstikke sh*t. En dat is een leren accepteren. Weten dat het balen is en dan toch naar de markt gaan b.v. Sterkte.

Corinne: ik wens je een goede nacht en hopelijk morgen een betere dag.

Peppashooter: ik heb je een pb gestuurd en hoop dat je uit het vat kan stappen voordat je verdrinkt.
Maak jezelf niet kapot, waarom zou je ... er is zoveel te beleven in het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo toch maar gaan slapen. De ellende is dat ik morgen vroeg toch weer op pad moet. Tja, hier is het omgekeerde wereld denk ik soms. Ik hoop eens rust te krijgen. Elke week zeg ik tegen mezelf, nu gaat het rustig worden, mooi niet dus. Houd ik me nu voor de gek en moet ik eens iets proberen te veranderen......... ach ik ga nu maar toch een slaappil nemen want dit duurt te lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter aanvulling dat het me niet lukt. Ik drink dus weken tot twee maanden niks en dan hop dan ga ik weer, waarna ik me dus weer oppak en weer op nul sta. Ik maak me er nu minder zorgen om en denk, ach het is niet anders en dat werkt toch beter om me dan weer rechtop te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar hoor, ik denk ook vaak, als dit klaar is dan wordt het rustiger...
Nou mooi niet dus, want het volgende staat alweer te wachten.
En zo blijf je steeds door hobbelen...tot het een keer niet meer gaat!
Ik ben afgelopen vrijdag op zo'n grens gebotst, en kreeg een nare paniekaanval.
Gelukkig kan ik nu nuchter alle zeilen bijzetten voor het inroepen van hulp...
maar leuk is het niet.

Ik wens je een fijne nachtrust, en een rustige dag morgen!
Slaap lekker (en als het niet anders is, dan maar met pil!)
Weltrusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann: toch een paniekaanval, dat is vervelend. Ik heb dat ook meegemaakt. Jaren niet drinken en dan toch zo'n aanval van paniek. Het is dan een zwak punt in het systeem en dat door een paniekaanval gaat roepen: 'je gaat te ver'. Pas goed op jezelf Joann, leuk ff gesproken te hebben met je.
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, maak je er ook niet drukker om dan nodig is!
Je bent bezig om je probleem aan te pakken!
En voor mij geldt (en daar mag verder ieder zijn eigen mening over hebben!)
Waar je mee bezig bent dat haal je naar je toe!
Misschien iets om eens over na te denken na een goede nachtrust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat mensen dit nog lezen. Lana, er moet me toch iets van het hart. Dit forum is om alcohol de baas te worden, maar ik heb de hele nacht gruwelbeelden van die aap gehad. Ben ik daar iets mee opgeschoten? Waarom heb je niet , zoals Safi vroeg, die tekst weggehaald? Ik weet dat er erge dingen gebeuren, maar die hoef ik op dit forum niet uitgebereid beschreven te krijgen.
Net zo min als iemand hiet hoeft te gaan vertellen wat Marc Dutroux allemaal met die meisjes heeft uitgevoerd, of wat die Oostenrijkse vader met zijn dochter! Als ik me daarin wil verdiepen ga ik naar een ander forum. www.kinky of zo. Natuurlijk kan je aangeven dat je last hebt van wat je gelezen hebt, maar het is toch niet nodig om anderen ongevraagd diezelfde beelden te visualiseren? Hoezeer dat voor jou ook een trigger mag zijn om te gaan drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...