Spring naar bijdragen

Een speciale donderdag-zonderdag op 22 mei 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

Omdat:
1. ze zo waanzinnig is gegroeid het afgelopen jaar
2. een leuke baan verdient die ze aankan
3. elke donderdag het weer flikt om er zonder-dag van te maken
4. steeds meer inzichten krijgt waar ik jaloers op word
5. ze alle mensen zo waardeert, alle 99 culturen om haar heen
6. ook nog een even een extra forumpje opzette en beheerde
7. zo goed voor zichzelf heeft leren zorgen dat zelfs Tapas soms uit logeren gaat
8. bij haar ouders de planten en alles doet zonder naar de drank te kijken
9. schitterend fotografeert
10. prachtig kan schilderen
11. allerlei creatieve andere dingen in zich heeft die ze kan gaan ontdekken
12. nu vandaag weer donderdag-zonderdag maakt
13. en tenslotte, na een jaar, zich hier weer aanmeldde omdat ze het alleen niet redde
14. o ja en geen keukenkastje meer druipend verft (hihi)........

Vind ik dat ze wel een eens extra dagje kado mag krijgen.
Voor mij is het vandaag Tapas-dag.
Vroeger zou je een gele trui krijgen, maar dat is niet meer.

Dan nog voor jullie allebei:
Voor Gem en Tapas

Jullie hebben je bewezen en gedaan
gestart, gelopen en een JAAR gegaan
met moed, lef en vertrouwen
dat zijn de redenen dat wij van jullie houden.

Door zonneschijn en regen liepen jullie door
op eigen kracht, je ging ervoor;
en je hebt jezelf kado gekregen
en natuurlijk een heel nieuw leven !!!

Een nieuw mens voor allen rond jullie leven
helaas weten zij het nog maar even
maar hier bij ons leeft het besef:
dit red je alleen met ongelofelijke LEF.


Daarom: VAN HARTE GEFELITEERD MET DEZE SCHITTERENDE OVERWINNING OP JEZELF!!!! DRIE HOERAATJES VOOR JEZELF !!!!! HOERAAAA!!!!! HOERAAAA!!!!! HOERAAA!!!!!:

Zie de posting verderop voor de slingers !!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een heel goede vroege goedemorgen,

Ha wat lief Houtje wat je voor Tapas schrijft.
Tjonge eigelijk verdienen de meeste onderons wel een dikke pluim hoor!
Een ieder zet toch maar mooi door ondanks alle ups en downs,
lichamelijke en geestelijke ongemakken, verdrietjes en ga zo maar door.
We blijven er voor gaan, en dat is op zich al zóóóó knap.

Zelf voel ik me zo zo, een beetje alles of niks.
Gister bijna mijn hele dat verslapen, ben ik dan achteraf weer pisseg over.
Vandaag met mijn pa naar het ZH gaan we horen wat er nu gaat gebeuren.
Mijn zus de lieverd heeft zelf al de cardioloog gebeld, ook een vrouwtje uit de zorg dus weet er meer van dan ik.
Nou we gaan het in elk geval horen vandaag.

Ik kruip er toch nog even in met een paracetamolletje, mijn hoofd knalt nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

good morning people,
gisteren wel alles gelezen maar geen tijd om te antwoorden .
waar ik wel zou willen op antwoorden is dt ik ondanks het feit dat ik werk de 1000 € per maand niet zie en neen heb daar geen problemen mee , ik zou ook niet weten wat iemand hier in belgie ontvang die alleen is en kids heeft .
toen ik ziek was was wat ik ontvig 430€ kom je ook niet ver mee .
gisteren informatie gaan inwinnen om als vrijwilligster in een tehuis te werken na mijn uren , vandaag ga ik na mijn werk al mee rolstoelen duwen , ze gaan een adbij gaan bezoeken en streekbieren proeven , neen neen ik proef niet mee;)
ivm medicatie ik neen een efexor 75 savonds na mijn eten en dat gaat goed , voor de rest neem ik niets nada noppes .
gisteren weer met hondje naar de DA ze mankt weer , ook hij begrijpt het niet meer , nu moet ze aan de metacam , hij heeft eindelijk bloed getrokken en we moeten de stoelgang binnen doen .
zo mensen iuk wens jullie een fijne nuchtere dag , sterkte voor tapas en ieder wie het nodig heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas dag spreekt me wel aan. Zware dag voor je vandaag, ik hoop dat je de goede uitslag krijgt.
Maar ook het niet drinken vandaag zal lastig zijn voor je, misschien. Daarom neem ik me nu voor om solidair met je te zijn. Weer een nieuwe opstart maken, ik verlang ernaar.
Vandaag spring ik weer op de fiets, het doet me goed en ik verheug me erop.
Als je zo lang fietst is het net of alle gedachten eens tijd krijgen eruit te komen. Rust in het hoofd zien te krijgen. Ik had niet kunnen denken dat ik dit op de fiets zou vinden. Maarja het weer doet ook lekker mee. Dus een An vol goede moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooooh, wat lief! een steundag helemaal voor mij, dat doet me goed! Ik zat net te denken namelijk, als de uitspraak goed is dan drink ik er misschien wel ene op, eentje maar denk ik dan nog naief! dus niet!
en het is natuurlijk ook een steundag voor iedereen die het nodig heeft en ook voor iedereen die het niet nodig vind maar het toch ook wel een beetje nodig heeft!

besef me net dat ik gisteren vergeten ben dat het 11 maanden was, en Gem een jaar!!!!!!!!!! Hoe kan ik dat nou vergeten!
Carolien, ik ben ook zeer tevreden met mijn AD, als ik dat niet meer zou nemen dan zou mijn het veel moeilijker zijn om de grond onder mijn voeten te houden, nou heb ik ook totaal geen bijwerkingen en zijn mijn gevoelens echt nog wel heftig genoeg.

Ja, het is een spannende dag vandaag! voor mij en mijn 30 vrijwillige collega's en 4 betaalde collega's op het project, en de 200 andere betaalde collega's en de 2000 andere vrijwilligers/cliënten binnen de hele organisatie. We hebben het getroffen met een curator die zich 200 % inzet voor een doorstart en we hebben pech met een zorgverzekeraar die bang is zijn machtspositie hier in de regio te verliezen als wij overgenomen worden door een grote regiogebonden instelling en daarom zijn hakken in het zand zet.. het gaat hen om macht en geld, en niet om de mensen en dat doet pijn! Met de marktwerking in de zorg worden steeds meer kleinere organisaties de dupe.

Gisteren hebben we met z'n allen gepicknickt in het park, honden mee, gezellig en goed voor de onderliggende sfeer. Misschien ga ik vanmiddag mee naar de rechtbank in Amsterdam om de uitspraak te horen, en om die achmea-juristen die de boel traineren eens met eigen ogen te zien.

An, we gaan er voor vandaag! we drinken niet! ik ga met je mee doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, ik kan moeilijk zeggen wat een leuk idee want het was mijn idee en dat is niet zo beleefd. Maar je verdient het om in het zonnetje gezet te worden. De zon helpt in ieder geval vandaag. Ik hoop zó op een goeie uitslag voor je en voor je werk !!!!

En ik doe vandaag met je mee, vandaag is zonderdag !!!!

Liefs

XXX

Houtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, jij ook heel veel sterkte vandaag met je vader, ik hoop dat de uitslagen goed zullen zijn, voor jou dus ook een spannende dag. En dat je je dag verslapen hebt zal niet voor niks zijn, dan zal het nodig geweest zijn dus vergeef jezelf dat alsjeblieft! dan maar een dagje zozo, doe je mee met niet drinken?
Blacky, alleen maar aan de streekbieren ruiken he! je kiest wel een moeilijk uitje uit zeg. Ik vind het knap hoe je je werk weer oppakt en nu zelfs daarnaast nog vrijwilligerswerk gaat doen.
Houtje bedankt dat je me weer even laat inzien hoe ik gegroeid ben het afgelopen jaar. Gisteren bij het tuinsproeien van mijn ouders heb ik de voorraadkast qua zoutjes maar geplunderd alhoewel er nog 2 biertjes in de koelkast lagen ;)

ik ga douchen, hond uitlaten, en kom dan nog even terug voor ik naar mijn werk ga!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk doe ik mee, dat is een ding dat zeker is.
Alleen ik voel me zo zwabberig ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, een soort van verdrietig maar toch ook weer niet echt.
Zo,'n tussenin gevoel niet blij niet happy en dat zou ik nou zóóó graag eens willen.
Nou ja ik ga mijn haartjes eens lekker laten knippen, ja Houtje ik ga plm elke 3 weken naar de kapper ik heb nl. een heel kort koppie.
Lang haar staat niet bij mij.
En dan laat ik het ook maar eens superblond verven, lekker zomers.
Dan heb ik mezelf beloofd een knalrood nagellakje voor mijn tenen te gaan kopen, en ook nog een mooi boeket bloemen.
Ja dat ga ik doen.
mezelf eens een beetje verwennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Volgens mij heeft Houtje in haar dagopening prachtig verwoord hoe tapas er nu bij staat in het leven. Mooi gezeg Houtje! Ik sluit me hier graag bij aan!

Volgens de mijlpalenkalender is het écht vandaag jullie dag Gem en Tapas!!!!!

Aangezien ik nu teveel tril door de spanningen om naar de HA te gaan, maak ik straks als ik terug ben een paar mooie slingers dan.

Alvast van harte met deze hele bijzondere dag!

Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, ik wil jou ook veel sterkte wensen met je vader vandaag. En geniet ervan om jezelf eens te verwennnen!!!!

An, ik leef met je mee, ga d'r voor!! Prachtig zoals je tegenwoordig aan het fietsen bent!! het kan inderdaad heel verruimend werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, sterkte bij de HA.
Dank je wel hoor, het is pas om 16.00 dus duurt nog even.
Zo ik heb net mijn douchecabine ik de antikal gezet, (lekker belangrijk)
Nu even een bakje koffie en dan hup onder de douche. dan mijn bed verschonen, heerlijk vanavond van die knisperende lakens, hihihi.

Trouwens carolien, wat kan jij mega prachtig tekenen zeg!
Ik wou dat ik dat kon echt prachtig hoor!
Moet natuurlijk zijn, ik zou willen dat ik dat kon, oei wat een slecht Nederlands.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Gem en Tapas


:musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun:

Jullie hebben je bewezen en gedaan
gestart, gelopen en een JAAR gegaan
met moed, lef en vertrouwen
dat zijn de redenen dat wij van jullie houden.

:musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun:

Door zonneschijn en regen liepen jullie door
op eigen kracht, je ging ervoor;
en je hebt jezelf kado gekregen
en natuurlijk een heel nieuw leven !!!

:musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun:

Een nieuw mens voor allen rond jullie leven
helaas weten zij het nog maar even
maar hier bij ons leeft het besef:
dit red je alleen met ongelofelijke LEF.

:musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun:

Daarom: VAN HARTE GEFELITEERD MET DEZE SCHITTERENDE OVERWINNING OP JEZELF!!!! DRIE HOERAATJES VOOR JEZELF !!!!! HOERAAAA!!!!! HOERAAAA!!!!! HOERAAA!!!!!:

:musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yihaaaaaaaaa! prachtig Houtje!!!!! inderdaad, het is vandaag, moet toch vaker mijn eigen onderschrift lezen!!
Gem slingerdeslinger, een jaar!!!!!!!!!!!

Albertina, gaaf, een kort blond koppie, mijne is meestal rood en ook kort, maar probeer het toch vol te houden om om de 6 weken naar de kapper te gaan, wat lastig is met kort haar... gisteren zat ik ook te denken, zal ik het eens blond doen??? maar ben te bang dat ik dan een beetje een boerentrien word, met die blozende wangen van me.

Ik doen nog een senseotje mee en dan ben ik weg!
toedeloe en duimen he, om 15.00 uur!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaaaja, een slingertje voor Tapas (de oude is kapot, zal eens een nieuwe maken....)

:moon::D:camera::moon::):rose:;):present::moon::heart::clock::musicnote::PB):D:camera::moon::):rose:;):present::moon::heart::clock::musicnote::PB):D:camera::moon::):rose:;):present::moon::heart::clock::musicnote::PB)

Ik doe mee met de Tapas dag! Je verdient een dikke pluim hoor! Goed van je Houtje dat je dit is even fijntjes in beeld hebt gebracht..:D

Gem ook voor jou hoeraatjes! Bedankt voor de aandacht die je hier voor velen hebt :musicnote:
:D:camera::moon::):rose:;):present::moon::heart::clock::musicnote::PB):D:camera::moon::):rose:;):present::moon::heart::clock::musicnote::P:sun::D:camera::moon::):rose:;):present::moon::heart::clock::musicnote::PB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...