Spring naar bijdragen

Een speciale donderdag-zonderdag op 22 mei 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

Pippi,
Wat zijn ECT's? Toch geen elektroshocks? Die heb ik mezelf al genoeg toegediend. Voelt niet bepaald aangenaam.

Trees,
Ik heb al veel slechte berichten gehoord over de nepsigaret.

Houtje,
Nou, met zo een depressie heb je de handen vol. De laatste 2 weken ongeveer begon ik me steeds meer te gedragen als toen ik overspannen was. Druk druk druk en toch niets gedaan hebben. Ik ben afgevallen terwijl ik toch meer eet (niet snoep).
Ik heb geen hulp in de hh en wil dat ook niet. Ooit gehad en ik voelde me daarbij alleen maar schuldig en genoodzaakt om alles toch spik en span aan de kant te hebben voor als ze kwam. En strijkwerk, dat is maar 3 of 4 bloezen en een broek in de week. Dat is toch wel te doen.
Alleen op dinsdag en donderdag is mijn wandeling gegarandeerd vrij van combinaties. Best lekker is dat wel, maar het moet ook.
Sinds dat mijn therapeut mij gevraagd heeft wat ik nu echt leuk vind, zit ik al te peinzen. Ik weet het niet zo een twee drie. Ja, tekenen, maar daar heb ik de spullen nu wel voor, maar de plek nog niet.
En ik krijg mezelf er ook niet toe om iemand te vragen om mijn spullen te verhuizen. Beginnen al de vragen weer en daar zie ik tegen op.
Ja, ik gebruik Seroquel. Ik kon er in het begin heel goed van slapen. Het helpt nog altijd wel een beetje om voor het slapen mijn gedachten stop te zetten, maar niet altijd.

En morgen sterkte voor de MRI. En weet je, jij hebt daar vierkant recht op. Het wordt tijd dat je weer zonder pijnstillers kunt.

Adam,
Sterkte met je hernia. Iig weet je nu wat je hebt. Dat werd ook hoog tijd.

En Houtje,
Ga nu lekker slapen. Morgen is morgen.
(Hoort wie zegt het)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Karinneke,
Niet iedereen heeft veel tijd om hier alles bij te benen. Dat is gewoon te veel, een hele dagtaak onder hand.
Je komt hier in de eerste plaats voor jezelf. Ik ook, mijn 8501ste bericht is dit.
Goed dat je morgen een dag voor jezelf neemt.
Het blijft altijd een zware beslissing om een dier te laten inslapen. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
adam

Corinne,


net vorig bericht aangepast.




8501 berichten, dat is niet gering en de berichtjes van jou zijn zeker niet de kortste
:)

Wat ik wel eens jammer vind als ik oude berichten lees, dat daar dan de laatste berichtenteller bij staat. Zo kan je nooit meer nagaan wat iemands eerste of duizendste bericht is.


Ook als iemand zn avatar verandert, verandert het in zn hele geschiedenis, vind ik jammer.



Adam,
Dat vind ik ook allemaal jammer, maar dat is ook bij andere fora zo. Je mist een deel van iemands evolutie. En vooral bij de 'identiteitscrisissen' is dat achteraf raar.

Karinneke,
Werk goed aan jezelf. Jij bent nummer 1 in jouw leven.

Trees,
Doggy staat hier te liggen. Vindt het zo leuk van je.


Ik ga ook maar naar bed toe. Even mezelf bij de lurven en de kladden pakken.

Slaap heerlijk allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...