Spring naar bijdragen

Een speciale donderdag-zonderdag op 22 mei 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

Gem, één jaar: meid, wat ben ik trots op je! Ik moet het nog maar zien te halen...(en nu zou ik graag van Carolien een hijgend hondje hebben met z'n tong méééters ver uit z'n bek....)

Tapas: elf maanden, daar hoef ik één maandje minder hard voor te lopen (om jou te evenaren dan toch hè?) maar één ding is zeker: ik hoop jullie NOOIT in te halen!!

Marjo, wat fijn dat je zo'n goed gesprek met je huisarts hebt gehad! Ik weet hoe belangrijk dat kan zijn, meer misschien nog wel dan met een psycholoog os psychiater, omdat je huisarts vaak dichterbij je staat.

En Carolien, Charlie is niet de enige die blij is met haar AD hoor! Ik slik vrij zware (klassieke) middellen: Nortilen, in een vrij hoge dosering, en ik ben ooit in één keer (eigenwijs, ja ik wéét het...maar zijn we dat hier niet allemaal?)gestopt...niets aan de hand. Dacht ik....tot ik een week later de man met Har zijn hamer tegenkwam! En niet zo zuinig ook! Mens, ik wou wel dood! Dus voor mij weer een bewijs dat ik het toch wel érg nodig heb! Waarschijnlijk tot het eind der dagen, maar alles liever dan dát weer te beleven!
Overigens vòòr ik op deze medicijnen uitkwam heb ik alle modernere eerst gehad (Seroxat, Prozac, enz.) Die hielpen niets voor me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joehoeee,

Zo mijn haar is eraf en lekker superblond.
Ik ging afrekenen bij de kapper 20 euro meer dan normaal, slik slik:o.
En ja ik durfde het echt, ik ben teruggegaan en gevraagd hoe dat nou kwam, foutje in het soort verf wat ze dan aanslaan op de kassa.
Mensen ik ben zo trots op mezelf dat zou ik normaal nooit gedurfd hebben, nu dus wel.
Ha weer een klein overwinniknkje op mezelf.
Zo nu snel mijn bed opmaken, was in de droger en dan naar de wastunnel auto wassen en stofzuigen dan zal het wel zo'n beetje tijd zijn om met pa naar het zh te gaan.
En oh ja mijn pioenrozen in het water zetten, heb ik mezelf cadeau genaan.
Tot later!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: ja knap van je, ik denk ook wel eens, tjonge klopt het wel. Ik ga morgen naar de kapper, ik lijk net een plee borstel, vre-se-lijk. Ik ga maar eens vragen of ze er eens iets normaals van kunnen maken.
Ik zie er zowiezo niet uit, dat kan je wel eens hebben op een dag.
Ff soepvlees trekken, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai, ven gauw een bakkie voordat ik met hond Max naar de DA moet. Ik dacht eerst bij het lezen over DA: wat moeten die mensen toch met hun honden bij de drogist haha spuit 11:huh:
Het posten voor het verkeersexamen was wel grappig. Lekker in het :rose:, beetje afvinken, en wie er door rood zou rijden kreeg 2 strafpunten. Nou wat mij betreft krijgen ze allemaal een 10!;)
De ergste vermoeidheid is een beetje weg, zou vanavond naar de AA, maar ik weet niet, mss lekker vroeg mijn bedje in. Tranen druppelden over mijn wangen vanmorgen, zo moe was ik.
Albertina: ik las iets over fietsen in het A'dams Bos met Tapas evt.? Ik woon daar ook in de buurt, dus mochten jullie dit plannen sluit ik mij graag aan, kunnen we mss. bij de geitenboerdeij afspreken?
Nou ik hoor het wel, lijkt me gezelli.
Ik ga nu weer. tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An


Ff soepvlees trekken



Achja ieder zo z'n hobby :D

Lieve Gem, 1 jaar alcoholvrij (in dit geval hoeven we geen jww te zeggen vind ik!), wat een mooie mijlpaal en superprestatie, na 1 jaar heb je zoveel situaties en zoveel verleidingen weerstaan en je hebt gewoon GEWONNEN van de verslaving en daarmee van jezelf, van :heart:e gefeliciteerd kanjer :present:

Ik hou mezelf de laatste tijd voor ogen dat ik 1 jaar gestopt moet zijn (ipv het bij de dag te nemen) om goed te kunnen herbeoordelen of ik ooit nog normaal zou kunnen drinken, maar als ik heel eerlijk ben, denk ik nog steeds in onmatigheid als ik me het levendig probeer voor te stellen, want gewoon een glaasje wijn vind ik eigenlijk alleen maar stinken nu :o

Dus na een jaar blijft het onverminderd belangrijk om je motivatie hoog te houden; want hoe je ook ergens 'gewend' bent om niet meer te drinken, in je hoofd kan het ergens minstens zo moeilijk blijven daar mee door te gaan, dus....hou vol Gemmetje :light:

Tapas 11 maanden de baas, nog zo'n superkanjer, gelukkig lees ik dit nog voor 15 uur voor een extra duimpje en ik wens er het allerallerbeste van, maar hoe dan ook: dit is en blijft JOUW donderzonderdag!

Voor iedereen heel veel liefs & we laten ons niet gek maken, duh! :sun::rose::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De curator heeft gewonnen en Achmea heeft verloren!!!!
We kunnen weer vooruit kijken...

pffffft, er hebben hier op het werk heel wat tranen gestroomd ondertussen, wat een ontlading!
Het kan zijn dat we morgen worden overgenomen en de betaalde krachten weer een contract krijgen dus dat de projecten, en in ieder geval ons project gered zouden zijn van het faillissement.

YIHAAAAAA dus!!!!

oef ik zou nu wel een borrel lusten zeg....NEE IK DOE HET NIET!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YOECHEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII YYYYYYYYOOOOOOOOOEEEEEEEEECCCCCCCCCCCHHHHHHHEEEEEEEEYYYYYYY

Ik logde in om te kijken of er al nieuws was, nou EN WAT VOOR NIEUWS.

Meid, neem ALLES WAT JE WILT maar doe me één LOL namelijk GEEN BORREL. Daar doe je jezelf namelijk ook geen lol mee, en mij ook niet.
Spa rood met een schijffie citroen? een zakje sjips erbij (paaaaaaaaaaaaaprikaaaaaaaaaaa). Een bakje tonijnsalade? Een heerlijke Tapas?

Er zijn zooooooooooovvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeel lekkere dingen zonder alcohol.

Het is JOUW dag vandaag en jij verdient beter dan alcohol.

:heart: smak~:heart::sun::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: :moon:

Jippie jaheeeeeeee jippee yaheeeeeeeeeeeeee
de curator krijgt gelijk de rechter zei NEEEEEEE
Achmea ga terug naar je miezerige bestaan
Deze mensen verdienen een rechtvaardige baan!!

:moon::moon:

In Osdorp werd weer eens recht gesproken
voor het faillissement een stokje gestoken
de curator wilde dóórgaan en heeft gelijk
en onze Tapas is de koning te rijk !!!!!

:moon::moon:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, wat een geweldig nieuws voor jou en je collega's! Gefeliciteerd!

In het verzetsmuseum ging alles goed, we hadden een voorbeeldig klasje bij ons!
Nu zitten alleen de tranen mij hoog van vermoeidheid. Dus ik ga nog maar even bijkomen in de tuin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, Gem, van harte!!!!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;)
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;)
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;)
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;)
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;):D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze byzondere Tapasdag wil ik jou van harte feliciteren zowel met 11 maanden ADB als met de doorstart van je werk. Fijn voor jullie allemaal die daar zo fijn werken.:present:

En Gem, Supertrots mag je zijn met 1 jaar alcoholvrij. Geweldig!!!!:moon::musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Sammy, volgende week pas krijgen we de uitslag! Maar ik had zelf al een beetje zitten googlen, en denkt dat het mss komt van het penicillinedrankje wat hij had voor een ontstoken keel, dat kan ook die bijwerking geven. In elk gevl sinds hij dat niet meer slikt, zijn er geen abnormale blauwe plekken bijgekomen. Wel natuurlijk van het vallen ed..hahaha:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, ik zeg vaak dat ik het geaccepteerd heb, maar mn man en ik praten nu bijna helemaal niet meer, en dat doet toch pijn. Dus drink ik weer veel te veel en durf niet naar de dokter voor refusal..ik weet het even gewoon niet meer, stom he..........Over een uur kan ik er ws weer heel anders over denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, je klonk laats zo vastbesloten om eens met je man te gaan praten.Misschien toch eens proberen.
Anders moet het haast wel een keer gaan escaleren.Alle moed bijeenrapen en toch proberen meid.
Volgens mij ben je heus nog wel gek met hem,. Of heb ik het mis??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst en vooral:

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

G E M : 1 H E E L J A A R !

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

T A P A S : 1 1 M A A N D E N !


Lieve dames : H A R T E L I J K G E F E L I C I T E E R D !


En allebei wens ik jullie veel succes op dit keerpunt in jullie levens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...