Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ja, Pippi, dan kan ik wel met tips komen.. Maar wrs zie jij die motor minder vanzelfsprekend dan ik.. Voor mij is het niks anders meer dan een stukje vrijheid op de weg, niks te maken met anderen behalve dan het groeten (wat ook bijna uitgestorven is). Maar die 1e bike was ik never nooit niet gaan rijden als mijn omgeving (broers) niet zoveel vertrouwen in me hadden. Dus van de andere kant kan ik het wel begrijpen.. Ik zou ook niet weten of ik nog zou rijden wanneer er niemand meer zou zijn die me zou pushen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pippi, wil je eigenlijk wel motorrijden? En zo ja, kun je dan niet een nieuwe start maken en eerst een paar lessen nemen? Het lijkt of jouw motorbeleven nu alleen nog rust op herinneringen en niet op genieten van hoe het zal kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ik zit vreselijk in dubio. Ik kán geen spullen van mijn moeder hier in huis meer gebruiken, het staat vól. Maar al die goeie spullen die weggaan, ik heb er zo moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Zou dat symbool staan voor dat er een volstrekt goed (in de zin van gezond, weldenkend) mens weg is, ook min of meer in de container, sorry dat ik zo zeg, maar wie weet wordt ze op dit moment door studenten wel uit mekaar gepeuterd, ze heeft expliciet bepaald dat wij GEEN stoffelijk overschot mogen krijgen om te begraven, dus t/m het afscheid heeft ze gedirigeerd dat wij geen rol spelen. Ja, haar huis heeft ze weggegeven aan de dochter van haar hulp, ik ken het hele mens niet en wist nergens van. We krijgen 80% van de opbrengst (een belachelijke lage taxatie maar je begint er geen rechtszaak over) die moet ik delen met mijn zus, ik krijg dus wel een centje, maar ik kan daarmee geen huis kopen.Toen ik kinderen kreeg en ging scheiden, en in een huurhuis kwam te wonen, daar maalde ze niet om. EIgen schuld, dikke bult. Au !!!!!!!!!!!!Misschien moet ik gewoon vragen of er iemand tussen Utrecht en Arnhem/Nijmegen woont die een trekhaak heeft en mij morgen wil hebben met een Boedelbak, het is de laatste kans voor mij om een spiksplinternieuwe koelkast en een vaatwasser op te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Carolien, gezien en bewonderd.. Knap werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Houtje, Al die spullen kun je niet opslaan, maar zoals Pippi zegt herinneringen wel. Maak er des noods foto's van als je ze niet wil vergeten.. Geef nou gehoor aan je gevoel en ga er naartoe anders krijg je later misschien spijt. Dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 En misschien heb ik al die tijd wel veel meer om mijn moeder gegeven dan zij om mij. Ze heeft legaten gedaan (echt, niet normaal) aan allerlei vreemde mensen maar mijn kinderen krijgen NIETS. Gewoon niets. Daarin zijn ze ontkend in hun bestaan (en ik als moeder van mijn kinderen ontkend in het feit dat ik een moeder ben geworden). Ze had makkelijk geld aan Zoon en Dochter kunnen geven een paar duizend euri. Maar ach, toen we haar na 5 dagen opgespoord hadden dat Zoon geboren was, 13 jaar geleden, zei ze dat ze ergens in de komende maanden wel eens zou komen kijken.Mijn vader is geen klap anders die zei keihard ik houd niet van babies, ik kom niet.Zou zo'n pijn zich kunnen opstapelen en dan opeens als een hamer op je kop kunnen slaan? Ja, ik denk het wel, en nu ze er niet meer is, kan het gewoon NOOIT meer goedkomen, ze kan nooit meer van mij gaan houden, of van mijn kinderen.Ik weet het, kijken in het verleden heeft weinig zin. Maar zou je de pijn uit het verleden niet gewoon onder ogen moeten zien ipv wegmoffelen?En sorry mensen dat ik zo inbreek met deze emo verhalen terwijl jullie mekaar aan het oppeppen zijn over motorrijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 @ Houtje, Het is dat ik morgen moet werken maar anders was ik met een boedelbak naar je toegereden. Heeft je R geen trekhaak. Ik zou zeggen gewoon doen, ookal denken andere daar misschien dubbel over.. Je moeder mag best wel eens al zij het misschien indirect zorgen voor jou en je kids.. En als je later spijt krijgt dan kun je nog alles buiten zetten. Als je nu niks doet kun alleen maar spijt hebben later. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Nee Pippi A heeft het nog steeds niet gedaan, hij heeft de hele week in bed gelegen omdat hij zo'n buikpijn had over het feit dat hij zijn kinderen te weinig of te veel ziet, whatever. Toen zijn kinderen vrijdagavond kwamen, om 19 uur, heb ik ze wederom moeten opvangen tot 21 uur.Ik heb toen A zijn afwas gedaan, eten gebracht, en zijn bed opgemaakt, hij sliep op een kale matras zonder lakens en onder een dekbed zonder hoes, hetgeen ik bepaald niet fris vind. Hij huilde alleen maar de hele dag dat hij het "zo moeilijk heeft met de scheiding" ik mag bij G*d hopen dat hij dit nooit leest. Toen is hij dus 10 minuten voor het eten naar huis gegaan, hij kon mij niet langer verdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Vie zei hierover tegen mij (en zeer terecht) je bent zijn moeder toch niet (van A????) maar ik heb uit "missing feelings" over mijn moeder nogal de neiging om over anderen te gaan moederen. Shoot me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Weet je, jullie zijn hartstikke lief, en behulpzaam maar ik GA ER NIET AAN BEGINNEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Houtje, wat een verdriet toch! Het lijkt mij ook zo pijnlijk als je ouders zo met je omgaan. Maar doorleef het maar wel, ga het niet wegmoffelen, kan nooit goed zijn.en nog een keer afscheid nemen van je ouderlijk huis zou ik maar doen als ik jou was. Nu kan het nog, en je verliest er niets mee.Pippi: haha, van dat ophalen was ik niet vergeten!!! Maar was toen niet bepaald helder. Ik zou je wel willen oppikken hoor,maar weet niet of ik dan erg om moet!Ik ga mijn eten verzorgen. Tot staks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Da's denk ik het nadeel van kind zijn. Hoe dan ook hoop je op respect van je ouders.. Als die er niet is, is al een gemis.. Maar als ze dan ook nog komen te overlijden en het helemaal duidelijk is dat je niet "gewenst" was is een stuk moeilijker. Wie blijft er dan nog over om je vragen aan te stellen, of uberhaubt de hoop dat je ooit nog wat kan zeggen, beschermen, etc?Iemand anders kan dan wel zeggen dat je het goed doet maar da's toch anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Houtje, er zijn dingen die je niet kunt veranderen. Het heeft weinig zin je daar kwaad om te maken. Leg je er bij neer en heb er vrede mee. Je maakt jezelf alleen maar moe en depressief door te vechten tegen windmolens en uiteindelijk zul je ervan willen wegvluchten. Waarheen dan? Voor een alcoholist is er dan vaak maar één voor de hand liggende oplossing. Laat het alsjeblieft niet zover komen. Sluit vrede met jezelf en het verleden. Tel je zegeningen en koester ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Sorry allemaal,Ik ging even helemaal scheef de emotie in. Nee Pippi, daar kan jij niets aan doen. PLEESE trek het je niet aan.Ik heb een last-minute-goodbye probleem. Dat is van mij. Het is niet eerlijk om dat hier bij zoveel zorgzame mensen neer te leggen. SORRY SORRY SORRY. IK GA niet die koelkast ophalen maar houd me bij mijn eigen plan: van de opbrengst van het huis koop ik een nieuwe. die helemaal van mij is.VERGEET HET AUB.sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Pippi, Koh, jullie hebben gelijk.Ik ga dit gedrag STOPPEN. Maar ik dreigde diep, zeer diep weg te zakken in de misère. Je kunt er ook voor kiezen om dat niet te willen doen.Een zeer lief forumlid belde me en gaf me een "schup" op een zekere plaats.Ik ben moe en dan word ik emo.Kunnen jullie mijn verzoek om auto's en boedelbakken en zo aub negeren? Ik ga mijn piejama aandoen en naar bed en Zoon mag een broodjes hamburger maken voor ons allemaal, dat kan hij best.Jullie zijn veels te lief en ik zuig veel te veel aandacht.Het is niet zo bedoeld, maar ik heb gewoon geen fijne state of mind.Graag even negeren en vergeten aub, ik red me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Je hoeft toch geen sorry te zeggen? en waarom vergeten wat je gezegd hebt? Jouw verdriet en pijn is toch werkelijk? Je kunt er misschien wat aan doen, maar het is er wel. Dus spui het maar, als je maar geen vergetelheid gaat zoeken want daarmee is het niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hee gekke Houtje, geen sorry gedoe he! Ik ben blij dat je het hier neer kan zetten en hopelijk sterkt het je! Daar zijn we hier toch voor! Ga maar lekker even plat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Carolien, ik kreeg net bij m'n vorige berichtje ook een foutmelding, maar nadat ik weer even naar Home ging zag ik dat het toch geplaatst was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 ja, dat had ik ook! gremlins in de comp.??:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 En bij dit berichtje aan jou net ook weer.... en misschien bij dit berichtje ook weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ja hoor... oei, als het forum dan maar niet weer op springen staat. Als jullie dit ook allemaal hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Ha ha Caro, als ht maar geen spookrijder wordt! Ik ga verder met mijn eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Tja, vette hap verstopt de boel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Hoi Kohtje,Goed om je weer te lezen man... ik ben blij voor je weer op de rails ben en dat je een weekje naar Bretagne gaat met je vrouw...Je onderschrift vind ik wel grappig trouwens :"Ik ben nog niet wie ik wil zijn""Ik wil zijn wie ik ben"En dat ben je al !!Houtje,Het is pijnlijk om te lezen hoe verwikkeld je bent in een hoop relaties die je meer pijn dan goed lijken te doen... alleen jij kunt veranderen Houtje... je kunt het niet eisen van anderen...je hebt keuzes...vergeet dat nooit...je kunt ook een andere insteek kiezen in al je relaties en daarop voortbeduren...Vraag om hulp wanneer nodig... ik krijg altijd evenveel hulp aangeboden als ik vraag...En ook jij hoeft het allemaal niet alleen te doen echter wel als je daarvoor kiest...Sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden