Spring naar bijdragen

Zondag 25 mei


An

Aanbevolen berichten

Pippi, afsluiten voor invloeden van buitenaf is volgens mij niet mogelijk. En ook al zeg ik dat ik me afsluit van alles en iedereen, zodra ik met anderen in contact kom is er beïnvloeding. Het gaat er om wat ik daarmee doe. Ik probeer er zoveel mogelijk positiefs uit te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik heb het gelezen.. Maar ik nie snap nie.. Da's wrs oud zeer tussen jullie ofzo?
Ik zie het als grapjes over en weer waar uiteindelijk serieus op in gegaan wordt.. Dus ergens valt er iets verkeerd ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, ik ben meer een manmeisje.. Ik hou van sleutelen aan auto's en motoren.. En erop zitten natuurlijk ;) Een jurk is dan niet echt praktisch.. Met een lange jurk kan ik verstrikt raken tussen de kettingen van de motor. Met een korte moet ik uitkijken voor inkijk als ik me over de motorkap begeef. Bovendien ben ik een bewegelijk type en doe graag gekke dingen.. Een jurk belemmerd me daarin, daarmee ik kan ik bij wijze van geen hindernissen lopen.. ;) Geen rare vraag dus maar is het nu duidelijker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij bemoei ik me gewoon met zaken waar ik niks mee te maken heb Pippi..
Ik vind je gewoon een aardig en leuk direct persoon, vind het dan vervelend om te lezen dat je je misschien wel gekwetst voelt of iets dergelijks..
Fout van mij is dat ik dat dan op wil lossen.. Maar je redt jezelf ook best. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach waar moei ik me ook mee. Da's iets van een ander en niet voor de Spud..
We zijn er voor elkaar om te helpen niet waar? En dan moet je niet op elke slak zout leggen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjong wat hebben jullie al veel gekletst!
Ik werd vanmorgen tijdens het ontbijt zooo misselijk, veel lucht in mijn maag en maar boeren!!:o
Ik ben niet mee geweest naar de kerk, ben in mijn bed gekropen. Het was voor mij een teken dat ik de afgelopen dagen ver over mijn grensen ben gegaan. Om half 3 eruit gegaan en ben ervan opkeknapt. Vandaag doe ik alleen de hoogst noodzakelijk dingen!
Hee Koh. goed om te weten dat het lekker met je gaat. Kom je ook 5 juli?
Aura e Spud, ik hoop dat jullie veel moed en kracht hebben of krijgen om door te gaan en opnieuw te beginnen!
HAi Pip, je klinkt een stuk beter! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia,
Een half jaar mag gevierd worden. Blijf vooral komen.
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Soothe,
Stille man, als Kaia een half jaar gevorderd is, betekent dit dat jij ook al zover bent:
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P


Visje,
Je vindt je weg in en door het water, als een vis in het water. Drie weken: :present: :present: :present::present: :present: :present::present: :present: :present::present: :present: :present::present: :present: :present::present: :present: :present::present: :present: :present:

Har,
Vier maanden: :D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P::D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P::D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P::D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:



Ik hoop dat ik niemand heb gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...