Spring naar bijdragen

Zondag 25 mei


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn maatje is animal. Een hij. Hij doet meerder plaatsen aan in spanje.. Ff kijken hoor.
Andorella vella, Requana, puetollano, ronda etc. zal jou wrs meer zeggen dan mij. Jou plaats zie ik er niet tussen staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud: we kunnen elkaar de hand schudden, zeer herkenbaar. Lees de cirkel nog eens heeeel goed door.
Daar komt het ook zo duidelijk naar voren , het 'normaal' willen voelen etc. Het is een gewoonte dat drinken en dan 'lijkt ' het of we ons normaal voelen. Ja de lol was er bij mij ook af. Niet eens meer met plezier drinken, om het zo maar te noemen. Dat heet dus alcoholisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@An, dan schud ik je bij deze de hand... Er is tenminste iets waar we goed in zijn en da's alcoholist zijn. ;)
Of we daar zo blij mee moeten zijn is een vraag...
Weet je dat ik vanochtend voor het eerst die cirkel gelezen heb? Voor jullie blijkbaar zeer bekent maar voor mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, ik draag bijna nooit een rok zonder broek! Ik wil wel bewegingsvrijheid hebben en niet steeds op inkijk te hoeven letten.. Als ik het eens zonder probeer is er altijd wel een springkussen waar ik dan niet op kan.. Da's dan balen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé niet meteen de positiviteit wegkotsen hoor Pippi. :D

Sharon Stone, is dat jou grote voorbeeld? Voor mij Tatjana, die heeft net als ik blijkbaar een moeilijk karakter. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna nooit, Spud???? Als je het eens zonder probeert????? Oef.. niet te veel afdwalen svp...

Aura, die uitweg is dus drinken. Want dat is de enige uitweg die door antabus geblokkeerd wordt. Kun je geen andere uitwegen bedenken? Praten met iemand van AA bijvoorbeeld? Daar zijn sponsors voor en als je die (nog) niet hebt kun je een andere ervaren AA-er bellen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@aura, je verhaal over karma deedt me wel wat. Bij my Mum en mij is er gezegd dat in het verleden wij net andersom een relatie met elkaar hadden.. Hierdoor hebben we in het nu, veel meer respect voor elkaar gekregen. Zij moet blijkbaar ervaren wat ik als moeder met haar ervaren heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, Kohtje zou je me graag in jurk zien dan? :D
Valt meestal toch wel tegen zonder... Of ik raak vast in de kettingen, of ik kan niet fatsoenlijk in de speeltuin spelen.. Wat dat betreft blijf ik een kind/vrouw. En dan vind ik het kind in mij belangrijker dan vrouw zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...