Spring naar bijdragen

Zondag 25 mei


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is het hem nou juist Pip dat ik er geen snars van begrijp (kan toch ook niet) maar jij slingert wel een bericht op het forum in niet mis te verstane bewoordingen. Begrijp je, dat je daar dus niet direct in bent ?!
Lijkt me belangrijk als iets je dwarszit om dat juist bij die personen neer te leggen en niet pats-boem in een dagdraad. Dat is alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeten naar de tijd te kijken Tapas :D Wat dus eigenlijk heel goed is ;) De vrouw die met me liep dacht binnen de 34 minuten... Nou Prima. Zal straks op internet nakijken wat mijn chip heeft geregistreerd... DREUN!!!!!!

Pip <<<<<:heart::heart:>>>>> (dreun natuurlijk weggehaald, sorry)


KAIA&SOOTHE

B):musicnote::moon::o:):lips:;):rose::present::D:rose::heart:B):musicnote::moon::o:):lips:;):rose::present::D:rose::heart:cool;:musicnote::moon::o:):lips:;):rose::present::D:rose::heart:B):musicnote::moon::o:):lips:;):rose::present::D:rose::heart:B):musicnote::moon::o:):lips:;):rose::present::D:rose::heart:B):musicnote::moon::o:):lips:;):rose::present::D:rose::heart:cool;:musicnote::moon::o:):lips:;):rose::present::D:rose::heart:B):musicnote::moon::o:):lips:;):rose::present::D:rose::heart:

GEFELICITEERD!!!!!! 6 MAANDEN!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ik leef met je mee omdat je voor mij toch een virtuele vriend bent geworden. Een ander soort vriend waarvan je beter weet hoe het allemaal zit. Maar vaag heb ik een idee over je en zie dat je het niet makkelijk hebt met de opvoeding. Ik heb wel een man, maar daar heb ik meer werk aan dan steun. Dus ik kan me enigzins voorstellen hoe moeilijk het is om pubers alleen op te voeden. Maar het lijkt me nog moeilijker om te doen met een ex en daar weet ik weer niks vanaf. Je schrijf de ene keer positief en de ander negatief over je vriend. De ene keer ben je blij dat hij er is en de andere keer blij dat hij gaat.
Tja, dan denk ik, zeeeeeeeeer herkenbaar. Mijn man gaat ook net de deur uit, nou dan ben ik wel ff heel blij, maar wat moet ik daar verder op zeggen. Ik leef mee ja, het kan toch niet anders. Ik lees en schrijf hier elke dag, zou toch raar zijn als ik me niet zou interesseren in jou???!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ja dat schreef je over je buurvrouw, dat je het daar moeilijk mee had. Maar wat verwacht je dan van ons? Er is zeker gereageerd, maar niet uitgebreid, nee. Maar als je dat wel wilt, moet je dat beter aangeven. Zo is dat trouwens in het echte leven ook. Ik loop hier ook vaker met dingen rond (in mijn huishouden) maar dan zeg ik niet wat er is. Dan denk ik ook 'ja hallo zien ze dan niet hoe ik me hier loop uit te sloven'. Nee dat zien ze niet, dan zeg ik het maar en moet dan duidelijk erbij zeggen 'ik wil dat jullie nu eens iets voor mij doen' en dan moet ik er ook nog bij zeggen WAT ik dan wil, want dat weten ze dan ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een dikke slaappil erin gestopt en duik mijn bed in, wel zo veilig. Heb het even nodig.
Was hier een mega drukke dag. Begon de dag met korte en lange termijn denken (Tapas, dank je) en het heeft weer gewerkt. Het zit tussen de oren, een gewoonte, om maar niet te voelen en denken je prettiger of wat dan ook te voelen. Nee rot voelen hoort ook bij het leven. Dus happy ben ik nu niet, maar weet nu wel dat ik dat morgen vroeg wel ben.

Welterusten en maak er een goed avond van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: dit is het laatste wat ik je vandaag schrijf ..... dit was een welgemeende reactie, ik had ook niks kunnen schrijven. Morgen weer een nieuwe dag zullen we maar zeggen en evengoed nogmaals een :present: mensen geven meer om je dan je denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, er wordt weer wat neer gezet hier, en okk ik heb de aggelopen dagen wel eens iets neergezet waar niet of kort op gereageerd werd. Het is soms ook zo moeilijk in te schatten hoe iemands gevoel is bij de geschreven taal , wat iemand zijn achtergrond is en vaak weet ik niet de juiste woorden te vinden. Het woord sterkte en een bloem wil niet zeggen dat men er zich makkelijk af wil maken, maat wel aan iemnad denkt.
Pip, ik wist het hele verhaal niet, dus kon hier ook niet echt op inspringen. Wel heb ik je aangeraden je hart te volgen, wb. naar je vriend gaan of niet. Ik weet niet hoor, maar vlgs mij is er echt met je meegeleefd. Misschien niet zo diepgaand als je wilde, maar er waren wel mensen met je begaan. Je voelt je vast morgen weer anders! :heart:
Ik ga ook zo tukken, geen gremlin gezien. komt ook omdat ik een relaxed dagje heb genomen. Morgen komt de nieuwe tv en beginnen ze eindelijk met de tuin. Spannend!
Marjo: gefelicitieflapstaart! Hulde!
Tapas: super. alle verleidingen weerstaan! Je mag trots zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom ook melden dat ik naar bed ga. Gisteren en vandaag niet gedronken! Droog (ahum, binnen dus) weekend geweest dus. :D

Vandaag was het emotioneel gelukkig een stuk rustiger dan gisteravond. Goed en heel erg diep geslapen. Vandaag weer naar de tuin geweest en de heg geknipt. Daar kun je trouwens ook heel wat agressie in kwijt! Mooi klusje nu het niet zulk mooi weer was. Soms wat regen, maar een jas doet wonderen.

Pippi, ik weet niet goed wat tegen je te zeggen, maar ik vind het heel heel heel heel erg naar voor je. Dit gun ik niemand. Ik weet dat "sterkte" afgezaagd klinkt, maar ik weet geen beter woord. Ik hoop dat ook voor jou spoedig betere tijden aanbreken. :rose:

Sweet dreams everyone :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het viel mee, geen hoge nood, maar het moet er toch uit he! Poes ook weer binnen
Ik denk dat ik maar ga slapen, al wil ik niet.. ik voel me enorm opgefokt en moet hoognodig mijn overschot aan adrenaline kwijt en dat kan ik er toch het beste uitslapen.
Morgen weer werken, cursus en daarna met mijn foto's aan de gang want die moeten toch wel heel snel afgedrukt gaan worden.. tenminste als alles doorgaat!

trusten dus en voor de nachtbrakers, een fijne nacht toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...