Spring naar bijdragen

dinsdag 26 mei


visje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ pippi
Rijbewijs ben ik kwijt door de bloedtesten van het CBR, mijn cdt was 6,6 al weet ik nou niet of diabetes type 1 daar invloed op heeft gehad.
Had wel het idee dat ik teveel dronk maar 6,6 schijnt nogal extreem te zijn.
Kan in Juli weer een bloedtest doen maar die kost 500 euro wat ik dus niet heb.
En aangezien ik nu sinds 1 1/2 maand ongeveer weer teveel drink ben ik bang dat die test weinig zin heeft momenteel.

@ tapas:
Heel erg mooie foto's!

@jorias:
Ik heb ook een studie besteld, begon erg goed maar nu ik weer drink kan ik dus niet echt meer concentreren.. Was net lekker begonnen, al is het erg moeilijk om na tien jaar (in mijn geval) die draad weer op te pikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 graden, pfft, vond het vandaag al zo benauwd!
Pip dat heb je goed opgemerkt trouwens, het ging inderdaad niet gewoon om wat foto's afdrukken maar om veel meer, een hele grote stap voor mij.. een mega reuze stap wel!!
ik ben dan ook helemaal gesloopt en duik zo mijn bed in

trusten allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul,
Welkom terug, al is de reden niet zo aangenaam. Nou ja, we zitten hier allemaal om er af te komen en af te blijven.
Misschien een reden om straks als je weer beter gaat toch maar te blijven komen om wakker te blijven als is het maar om goeie morgen en goeie avond te zeggen.
En dan een wat pijnlijke vraag misschien, maar ik ben even nieuwsgierig. Vind je het niet beter om te wachten tot je goed in de droogte staat alvorens weer actie te ondernemen om je rijbewijs terug te krijgen?

Mensen,
Ik mis wel de aansluiting hier. Vraag me af of ik dat ooit allemaal kan inhalen. Jullie zijn wel de hele dag in mijn gedachten.
Voorlopig vraag ik maar aan degenen die echt even direct contact met me willen om maar een pb of een e-mail te sturen.

Visje,
Ik vind het wel grappig dat je er de 26ste mei van gemaakt hebt vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb samen met dochter vandaag weer asperges gegeten :D Fantastisch!!

Vriend vind het niet veel smaak hebben en we vinden het daarom alledrie zonde om hem ook te geven. Daarvoor is het te duur en zo hebben dochter en ik nog meer asperges :D

Vriend heeft het kliekje van gisteren opgemaakt: stammpot rauwe andijvie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastisch Tapas! Een grote stap heb je genomen; één jaar tegen aangehikt en nu dan volop in de schijnwerpers! Dik verdient hoor en erg mooie foto's!! Wat je er allemaal niet voor hebt moeten doen....natuurlijk is het resultaat veel meer waard dan die foto's alleen, goed dat je dat beseft.
Heb er maar vertrouwen in dat je die versnelling waar je nu in terecht bent gekomen kunt handelen, want je talent zo kunnen gebruiken maakt je erg sterk....mooi dat je kunt doen wat je hart je ingeeft :)

Verder niet bijgelezen mensen, ga naar bed ben hondsmoe. Truste en tot morgen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je voor jezelf al eens een soort afscheid genomen van het kindje? Op een manier waarop jij het in zou mogen/kunnen/willen invullen?

Of heb je iets tastbaars of een plek waar je jouw gevoel zou kunnen neerleggen? Waar je even je verdriet om het verlies zou mogen hebben als je er heen gaat en dat verdriet daar ook weer achterlaat tot je er weer naar toe gaat?

Ik omschrijf het moeilijk, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie Aaf..
En welteruste voor iedereen die gaat pitten. :lips:

Hmmm, Pippi weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil ook niet zomaar negeren wat je zegt..
:rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ff pech, iedereen weg.. Ga ik nog wat gremlins kijken, werkte goed om in slaap te komen gisteren.. Beter dan inslapers :D

Have a good night, iedereen! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de laatste lijkt het, vandaag niets gedronken al had ik net weer even dat gevoel van alleen thuis zijn en wou bijna de stad ingaan.... Maar gelukkig staken de bussen dus dat kon ik niet.
Morgen weer een dag, ik heb nog niet voorgenomen om weer helemaal te stoppen maar de 1e keer kreeg ik veel motivatie en steun van jullie.
Was misschien verstandiger geweest wat vaker terug te komen, ook wel zo aardig eigenlijk.
Maar in elk geval moet ik er voor zorgen dat ik geen drank meer in huis heb, morgen word al een zware test want het word lekker weer en dan vind ik het heerlijk om met een ****je in de zon te zitten.
Ik ga over een paar week ook nog tien dagen naar spanje in mijn uppie, dus ik weet niet hoe ik daar met geen drank om zal kunnen gaan..

Trusten voor wie nog wakker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...