An Geplaatst 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Joh Drup, dat is toch geen klagen.Gaat net de telefoon en ik krijg bezoek ... en.... ik heb lekker geen drank in huis...kan me mooi niks schelen, ben benieuwd. Ik denk tot morgen pas weer. Choely: goed gedaan, je komt er wel, weet wat je waard bent, je bent uniek op deze wereld en niet zomaar iemand. Kom op, ga ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 van mij mag iedereen hier over alle problemen en probleempjes praten. Zeker als dat er voor zorgt dat iemand van de drank afblijft. Dan vind ik dat het forum zijn taak goed heeft gedaan.Drup, van mij krijg jij een {{{knuf}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Lief van je Floortje maar met 4 hernia's en een versleten rug is er niets meer schokbestendig. Alleen wat ik zo graag wil is dat ik me weer kan vervoeren naar het werk, boodschappen en de socialecontacten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Kom op Drup! Barst maar is natuurlijk geen argument en dat weet je best. Wat Floor als alternatief noemt zou je eens kunnen overwegen toch? Denk na meid, want zo rond gaan rijden levert alleen maar spanningen op die je echt niet kunt gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Mooie en ware dingen zijn er vandaag geschreven, én getekend! Wat een talent heb jij Carolien. Geweldig!Druppeltje, het spijt me dat je zo lelijk gevallen bent. Vervelende kwestie, met dat rijbewijs. Valt er geen invalidescooter te regelen, mogelijk tijdelijk? Ik kan me levendig voorstellen dat je daar helemaal niet op wilt, maar misschien mag dat wel, en ben je toch even geholpen.Ziza, bedankt voor het delen van je leven. Heerlijk hè, dat je zo kunt genieten van heel erg gewone, kleine en tegelijk zo grote dingen. Wist je dat in een officieel onderzoek is aangetoond dat de gelukkigste mensen degenen zijn die genieten van de heel gewone dingen? De mensen die tevreden zijn met 's morgens een kopje koffie, boterhammetje en hun krantje? Zo langzamerhand begin ik te begrijpen waarom.Houtje, ik schrik van al je medicijnen. Ik hoop dat je je snel beter zult voelen.Ik heb een geheugen als een zeef, dus het lukt me niet om op iedereen te reageren. Toch wil ik graag even laten weten dat ik het draadje van vandaag enorm positief en steunend vind. Daarmee ga ik niet voorbij aan de diverse berichten van mensen die het moeilijk hebben, depressief zijn of zich niet begrepen voelen.Ik vind het heerlijk om te zien dat al die mensen hier nog steeds hun verhaal kwijt kunnen, dat ze gehoord worden, dat er altijd wel iemand is die het begrijpt, precies zoals ik het zelf in de tijd dat ik hier ben ervaren heb. Voor mij was dit in mijn begintijd een plek waar ik herkenning vond. Ik was stomverbaasd te lezen dat er mensen waren die precies hetzelfde doormaakten als ik. Mooie mensen, goede mensen, met een gezamenlijk probleem. Die mede dankzij dit forum hun eigenwaarde weer terug vinden en hard werken om zichzelf te redden.Bedankt allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Joehoeeee,Tjonge er is zoveel geschreven dat ik het echt niet kan bijlezen.Wel stiekum even gescrolled naar de uitslag van Houtje.Oei, ik durf bijna niet te vertellen hoe mijn gesprke was Eerlijk gezegd vond ik het een "zwak gesprek"", vanuit mijn leidingevende dan.Het was wel evaluerend, zeker, en ik heb complimenten gekregen over mijn doorzettings vermogen.Ik moet bekennen dat ik niet echt heb gereageerd zoals ik onder normale omstandigheden gedaan zou hebben.Kijk ik heb nog 2 weken poortwachter te gaan, ik heb geleerd wat gnuanceerder te reageren, dan wel in mijn eigen voordeel.En ik moet zeggen, er zaten wat strikvraagjes tussen, die ik meteen kon analiseren, dus niet helemaal eerlijk gerageerd, uit zelfbehoud.Al met al ben ik tevreden, en ik ga natuurlijk niet vertellen dat ik overweeg om een andere baan te zoeken.Volgende week donderdag heb ik het 1e gesprek, mbt de sollicitatie, we zullen zien.Maar om heel eerlijk te zijn, lijkt die baan mijn droombaan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Nogmaals dank Carolien, Kijk maar (staat op mijn buroblad) Vooral de volgorde vind ik goed gevonden: poeslief op je schouder, als duveltje in je kop en hups...door het afweermechanisme terug de vergetelheid in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Hee Tina, het mooiste is toch wel dat je terecht om je doorzettingsvermogen wordt geprezen...of dat nu wel of niet voor 100% gemeend is ( ze hebben daar toch fouten mee gemaakt?) doet er niet toe. Jij hebt wel degelijk d.z.v. getoond!!Steek maar lekker op zak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Dank voor jullie lieve reacties en zal daar zeker op reageren. Moet blafje nog ff uitlaten en weer gaan liggen. Sorry nogmaals voor mijn klagen maar weet dat ik ook met jullie meeleef en moet ik nog bijlezen het verhaal van mijn pupil (rouwverwerking) die ik begeleid maar voor ik het in de gaten heb zit ze ook bij ons. Slaap lekker allemaal en zend jullie een leifdevol wolkje............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Slaap ze Drup en ga niet te impulsief ermee om. Ben benieuwd of je een alternatief kunt vinden.GroetHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Mensen, mensen, 14 pagina's. Daar kom ik nooit door vandaag. 't Is zo bedtijd en ik ben eerlijk gezegd moe.Wel heb ik genoten om weer al die mensen van mijn oude koor te zien en samen te zingen. Ons publiek waren de bewoners van het zorgcentrum en zij deden lekker mee.Ik rommel maar wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Truste dames C. en C. De rest van jullie ook trouwens want ik hou het hier voor gezien...zooooo verslavend dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet dan ga je zeker MIJN SPOENK opeten, onee pippi. No Way. Ik ben er ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Adam, ik ben blij met je "bekende" koppie, mag ik dat zeggen?Ik schrik ook altijd als ik mijn eigen koppie voorbij ziet komen, maar dat is dan karinneke. Altijd raar, ik ben er zo aan gewend inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Jongens, ik mag dan geen echte zeekoe zijn, maar met mijn gewicht is het toch echt NEERPLOFFEN hoor.Ik was straal ende vergeten dat ik morgen moet werken, kan mijn cursisten niet in de steek laten, dus lag al in bed, ik lig als een soort mummie tussen de kussens anders kan ik niet slapen. Ik zal Carolien eens vragen me te tekenen zo. Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Heb een lesje in mekaar geflanst, zo moet het maar. Kan toch niet erg lang staan.Heb braaf mijn emmer pillen op, maar van die Tramadol (kijkt u uit mevrouw, je wordt zo slaperig) word ik KEI-WAKKER. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 TRusten lieve Pippi.De tramadollers dollen nog even verder vrees ik. Ga je mee boekenwurmen Adam? Zijn mijn dochter en ik een kei in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Hei forummers die er nog zijn..Ik wil alleen maar zeggen.. HEEEEEELLLPPPPP!!!! HEEEEEEEL GROTE GREMLIN!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Gremlinmepster meldt zich!!!! MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPMEP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Hei pippi,Tja, waarom?? dat weet je wel, denk ik... Maar heb nu net 2 extra nachten gedaan en soms vraag ik me af waarom ik zo erg m'n best doe, waarom?? ik word toch altijd en overal aan de kant gezet alhoewel ik toch het gevoel heb dat ik m'n best doe.. och, ik heb weer teveel zelfmedelijden, zeker??Snik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Begin van de dagdraad...gewoon doorgaan...jaja...pffff.. kon ik het maar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Hele grote knuffel voor jou {{{{{{{{{{knuffie}}}}}}}}}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Danke voor de mepper, kaia!! Ik denk dat ik er zo tientallen nodig heb momenteel!!Hei adam, Ik heb tot tien, tot twintig....... tot 1000 al geteld..gaat niet weg!!! Ik heb het ZOOOOOOOOOO moeilijk nu.. Tja, als je uiteindelijk beseft dat je écht wel afgeschreven bent door bepaalde personen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Je MAG zelfmedelijden hebben, het leven MAG k*t zijn voor je nu, maar lieverd NIETS is het waard om te gaan drinken, vertel ons liever welke kl**tzakken jou aan de kant zetten zodat wij jou lekker in ons midden kunnen zetten nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2008 Adam, op het werk gaat het picobello.. meer persoonlijke kwesties, daar gaat het over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden