Spring naar bijdragen

donderdag 29 mei 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en ik moet eerlijk bekennen: ik vond mensen die niet drinken/geen drank hebben ook vreselijk saaaaaai ende ongezellig (nu vind ik ze juist extra spannend...neem nou bv An: wat doet ze allemaal in haar hoofdje zo zonder???)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gaat er in mijn hoofd om? Ik kom erachter dat ik drink om mijn gevoelens onder controle te willen houden. Iedereen te pleasen en vooral niet zeuren. Ik zeur en zanik wat af hier en als ze het niet zint dan gaan ze maar naar de kroeg of weet ik veel wat. Het is MIJN huis en ik ben mijn eigen baas.
Ik ben het gewoon zat. Dat zogenaamde leuk doen met die drank. Wat voegt het nu helemaal toe. Helemaal nul komma niks. Gaan mijn problemen weg, ja even, denk je. Wat een leugens, een en al leugen. Het klopt gewoon niet.
Zitten mensen mij het leven te verzuren, moet ik daar dan nog een schep boven op doen en dat ze me dan helemaal gesloopt hebben, dat ik dan weer het lieve, schuldige vrouwtje ben en hulpzoekend in de armen moet vallen en me vervolgens weer zogenaamd troosten met die zooi 'doe eens gezellig, ben eens niet zo serieus', ze nemen me maar zoals ik ben. Basta.

Zo nu ga ik eens naar bed en ik hoop morgen heeeeeeeeel lang uit te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

p.s. ik vond dit de MOOISTE forum dag! Een en al inspiratie idem het gebed van Ziza op een zijdraadje.
Bedankt allemaal.

En knuffie: daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen, schrijven voordat je zou willen drinken :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een slaap lekker namens mij! Wat is er vandaag weer veel geschreven!
Knuffie, :heart:. Ik vond altijd al dat je je zo begrijpend opstelde, dacht dan ook: is er ook iemand begripvol voor jou? Ben blij dat je dat er nu eens uitgooit! Ik kan niet veel voor je doen, behalve met je meeleven, en dat doe ik dan ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, heb net een gesprek met pippi achter de rug; voel me héél wat beter, gremlin weg en beter gevoel over alles!! Spijtig genoeg kreeg ze nu net een boze puber over zich heen dus, pippi, bij deze, ik hoop dat alles weer ok is intussen!! Danke voor het gesprek én het begrip, je bent een megaschatje!!!

Aan allen, danke en tot later!!

Slaapwel en een dikke knuffel van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...