Spring naar bijdragen

Maandag 2 juni


Aanbevolen berichten

Hihihi Soothe,

We zouden het toch onze huiskamer noemen? Dus is het niet de mijne en gelukkig maar want deze is een tikje nat. Maar als je het voelt als mijn huiskamer is dat oke dan krijg je meteen een beker thee want heb heerlijke pepermuntthee gezet. De katten willen een knuffel en hondje wat medelijden want ze had een paar teken die ik verwijderd heb en dat vond ze niet leuk. Nou ik vind ook wel eens dingen niet leuk, huppeltrutje mooi pech niet waar? Hoef niet te vragen of het bij jou ook zo broeierig is want je woont bij me om de hoek denk ik. En hoe is het dan in de rest van het land, bijj jullie ook zo benauwd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druppeltje met dat ik schrijf dat de bliksem in mijn kop sloeg en het berichtje verzond, dacht ik, wat ben ik toch een tactloos kreng. Want ik heb wel je verhaal gelezen over die enge bolbliksem in je kamer. Was niet zo bedoeld hoor.
Heb je de verzekering nu gebeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Vie zo heb ik dat niet opgenomen en je bent gewoon recht voor zijn raap, moet kunnen. Het feit dat je zo bent is niets mis mee alleen wordt dat niet altijd in dank afgenomen maar een harteloos kreng ben je zeker niet. Trouwens wat jij voor je kiezen hebt kan een mens hard maken en ik neem mijn petje voor je af dat je nog niet verbitterd bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mies, wij kennen elkaar nog wel van vroeger denk ik, maar toen had ik een schuilnaam, Benthe. Sinds december ofzo ben ik onder mijn eigen naam gaan schrijven.
Nu noem ik je toch weer Mies, maar wil je toch liever Kater heten? Ik vind het een beetje een gelegenheidsnaam, omdat je vandaag een kater hebt, maar die hou je toch niet?
Morgen is je hoofd alweer veel helderder en heb je geen kater meer. Dan wil je niet eens meer aan een kater dènken!
Kop op, de eerste dagen zijn even slecht, maar dan ga je weer vooruit. Niet wanhopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aangezien ik nu onverwacht vandaag thuiszit,ik was echt te ziek om te gaan werken, ga ik maar even in het zonnetje zitten,mijn zonden overpeinzen,ik kan me het laatste deel van de dag van gisteren niet herinneren,als ik me maar niet misdragen heb......tegen over mijn kids,man .vrienden.Ik durfde er vanmorgen niet naar te vragen omdat ik niet wilde laten merken dat het weer zo laat was geweest.En dan denken over hoe het nu allemaal aan te pakken.......en dan ook gewoon maar even genieten.......kom straks nog even langs,want ik heb jullie allemaal even nodig,misschien kan ik met mijn aandeel iemand behoeden voor dezelfde fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katermies, okeeee, wat je wil. Heb je al wat gegeten vandaag? Heb je ergens trek in? Een knapperig beschuitje met kaas deed mij zelf altijd goed als ik met een flinke kater zat. (Niet als je misselijk bent natuurlijk.) Of een beetje rijst met wat erwtjes en kip met een roomsausje. Eet in ieder geval wat, maak iets lekkers voor jezelf. Kauwen op verse stukjes gember is heel goed tegen misselijkheid en geeft ook een warmte in je maag die zich volgens mijn chinese acupuncturiste, uitspreidt tot je hele lijf.
Maar nou weet ik nog steeds niet waarom jij weer aan het drinken bent geslagen. Je vraag op de vorige pagina was eigenlijk: hoe doe je dat, weer stoppen?
Ik weet het niet, daar moet jij dan zelf het antwoord op geven. Dus: hoe doe jij dat, weer stoppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present:
:present:
:present:M A R J O , V A N H A R T E G E F E L I C I T E E R D M E T J E V E R J A A R D A G !
:present:
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag saam,

Tjonge wat is het warm, om maar te zwijgen van de ellende met de busstaking.
Kwam vannacht op mijn werk en er stonden honderden mensen te wachten er reden nood busjes.
Nou ja om een lang verhaal kort te maken, ik was op tijd pffffffff.
De dag duurde wel lang na een slapeloze nacht.
Ik heb de 23e een afspraak bij de Brijder, ik zal en moet van die jww afkomen.
Was net heel eventjes bij mijn pa langs, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem te vertellen dat ik het niet droog houd.
Dat is mijn probleem niet het zijne en ik weet dat hij en mijn zus zich dan grote zorgen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Pip, nog een beetje misselijk maar het is te doen.
Op het werk stortte ik bijna in maar heb het volgehouden.
Ben erg blij dat ik een afspraak bij de Brijder heb.

Zeg meis laat die ex van jou ook eens zijn handjes wapperen?
En waar blijft de foto van Mieke?
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal ik kom effe binnen koekeloeren

Marjo van harte met 40 lentes jong :heart: ik ben nog steeds blij dat ik die 40 gehad heb, véél meer rust in mijn leven gekregen, toen ik 30 werd "moest er nog zoveel gebeuren" dacht ik. Du-huh.

Vandaag weer een beter dagje dan de klaagzang van dit weekend, waarvoor sorry, maar ik haal het niet weg, dat vind ik niet eerlijk. Vanmorgen 2 uur les gegeven bij iemand, het was echt leuk, het ging héééérlijk we schoten lekker op, en dat moet ik vaker doen. Ik vond het hartstikke leuk.

Contact gehad met Annazorg over de terugval die ik heb, ik ga een hele stap terugdoen in het programma en weer kleine stapjes maken, de strijdlust is er want ik heb er veel aan gehad.

De huisarts uitgebreid gesproken over de pijnbestrijding en de combi Tramadol-anti-depressiva, en ze kende het serotoninesyndroom, en, ongelofelijk, waardeerde het dat ik zoveel info erover had gevonden en gelezen. Ze nam het heel serieus. Ik krijg nu "gewone" morfine, dus ik kan mijn autosleutels voorlopig in (of was het aan?) de wilgen hangen want autorijden mag ik niet meer.

Nu ja, het is heerlijk weer dus ik ga op de fiets. Wat zeg ik? Het is hartstikke warm !!!!

Als dit hele gedoe voorbij is, en ik weer met wasmanden kan lopen, wil ik een droogmolen in de tuin.

So far, is het een goeie dag vandaag en daar ben ik blij mee.

Kater/Mies,
Welkom, je kunt hier altijd terecht, hoeveel terugval je ook hebt hoor. Enne, je bent echt niet de enige die langere tijd weg is geweest, dacht dat het goed ging en weer terug is gekomen. Voor dat laatste (het terugkomne: respect !!!).

Drup,
Heb je foto's voor de verzekering en heb je al gebeld? Wat zul je geschrokken zijn. Kan iedereen dat eigenlijk zo maar gebeuren, een bolbliksem door je huis? Is er nog iets om het te voorkomen?

Nou ik ga even naar de C100.000 waar vast iets te eten te krijgen is. En een strippenkaart kopen. En me nederig voelen uit naam van iedereen die geen auto of rijbewijs hééft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Sterkte vandaag! Niet geslapen, busstaking. Jij liever dan ik, maar toch heb ik ook liever dat jij het ook niet hebt.
Nu verraad je je, je bent 50+. :)

Juul,
Groot gelijk dat je er terug induikt!
Eens je medicatie goed ingesteld is, je lichaam zich aangepast heeft en je geen gekke onregelmatigheden doet met eten en drinken, dan komt dat allemaal in een normaal ritme te zitten. Het kan wel een tijd duren. Ik heb een collega gehad en die was daar een paar maanden mee zoet, maar daarna liep alles vlekkeloos.

Water,
Zingend naar je werk. ;)

Carolien,
:)

Adam,
Ik denk ook dat je moeder je liever wat minder ziet, maar dan in goede gezondheid. Geniet er maar van, allebei. Nu is er de tijd en de gelegenheid. Als je genezen bent en weer aan het werk wordt het weer allemaal anders.
Heb jij trouwens wel wat kunnen slapen vannacht?

Soothe,
:)

Marjo,
:)

Har,
:)

Visje,
Vreselijk die pretparken en helemaal balen als een attractie na bijna een uur wachten in de blakke zon wegens defect sluit. Ik ben zoooo blij dat onze kinderen daar uitgegroeid zijn.
Je doet me eraan denken met je was vouwen en wegleggen, dat ik er nog een in de droger moet proppen.

Jozias,
:)

Spud,
:)

Druppeltje,
Je klinkt duidelijk opgewekter dan gisteren, al zul je vast nog niet klaar zijn met rotzooi ruimen en schoonmaken. Nogmaals veel sterkte.

Joanna,
Als het voor je gevoel goed zit, laat je dan niet leiden door leeftijd. :heart:

Kater, Katermies,
Dan zou ik je moeten kennen? Wat was je alias vorig jaar? Mies. Zo lees ik inmiddels.
He, maar je bent terug en je stopt terug. En als er nu een plek is waar je je niet hoeft te schamen, dan is dat wel hier. Je bent gestruikeld, gevallen en 6 maanden blijven stuiteren, maar je bent wel terug, want je wilt dat niet meer. HET IS GOED DAT JE TERUGBENT GEKOMEN OM ER VAN AF TE KOMEN EN TE BLIJVEN. Als je je meten en wegen van 6 maanden komt invullen, kun je in de begeleidende brief schrijven dat je een 'opfriscursus' wil?

Vie,
Dat van die dominee was een grapje. ;) Grieperig gevoel trek alweer weg. Zal wel moeheid geweest zijn. Ik slaap weer belabberd de laatste 8-10 dagen omdat inslapen zo moeilijk is.

Pippi,
Gelijk heb je. Zelf wegbrengen die rotzooi, dan kijk je er niet meer tegenaan en je bent weer even bezig.
Alsof je nog niet genoeg te doen.

Houtje,
Pfff, eindelijk wat goed nieuws vanuit het Houtjesland. Goeie stappen genomen. Zonder auto valt goed te leven, ik doe het al mijn hele leven, maar pas je wel op als je fiets. Voor alles wat je onderneemt, is je reactievermogen verminderd. Krijg nu al zin om je een goede nachtrust toe te wensen. ;):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam: ik had eerst een ander scherm, als ik nu home aanklik, zie ik geen avaters. Na de verandering, vorige maand of zo, is het heel lastig werken op dit forum. En inderdaad, onder bij je handtekening is dat allemaal teveel info als je gewoon aan het praten bent.

Marjo: PROFICIAT, jonge meid!

Kater, Pieker en Johanna welkom in de 'huiskamer ADB', ik hoop dat jullie je thuis zullen voelen.


Drup: zie je wel dat je niet gek ben, nu heb je er zelfs een foto van, bolbliksemssssssss.....

Har: je vriendin kan dan wel zeggen dat ze 'op zoek gaat' of zo iets, maar dat wil niet zeggen dat ze morgen al verkering heeft. Dus misschien het moment om toch eens goed na te denken of je je vriendin wilt afgeven aan een ander...

Albertina: nou jij hebt wel heel wat zware uren achter de rug. Toch proberen te gaan slapen, moet je vannacht weer werken of morgen heel vroeg? Sterkte me je pa nog.

Safi: ik las dat jij ook alweer een aantal dagen droog staat, super !



Pippi: pfff.... wat een actie weer bij jou, ik krijg echt niks meer gedaan. zweet , zweet.


Ik ben helemaal gesloopt, kapot en kapot moe. Het is hier gloeiend heet en zit achter de ventilator.

:musicnote::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,
ik kom weer fff binnengluren.allen dank voor jullie welkom en bemoedigende woorden.

cpas:inderdaad heb ik vorig jaar als Mies met je gespproken,je hebt me toen vaak opgepept.Houtje jij was er toen heel af en toe,ik herinner me eigenlijk iedereen van toen nog goed.

ik vraag me af of het kan: jaren lang een paar keer in de week denken dat het zo niet langer kan,dat er iets moet veranderen en dan elke keer na een poging de fout weer in gaan;kan dat: kan je elke keer maar weer overnieuw beginnen;kan het ooit 1 x wel lukken of moet je gewoon maar accepteren dat je er nooit in zult slagen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou katermies ik had zaterdag met dat noodweer een bolbliksem door het huis en daar kon ie niet zo goed tegen dus de hele flik. erse boel nat want heb nu een mega lekkage in huis. Doodeng was dat want zat tv te kijken en knal daar kwam iets achter mijn rug een flitsende bal die langs me heen ging de volgende muur weer naar buiten. Ben niet snel bang maar hier schrok ik echt van en heb alle stekkers uit de stopcontacten getrokkenn en naar bed gegaan. Toen ik de volgende morgen opstond was hier alles onder water gelopen.

Sorry voor de medelezers dat ik in herhaling val

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kater: jaren en jaren ben ik daar mee bezig geweest, denken dat het op moet houden. Toen heb ik vijf jaar niet gedronken en toen barste hier de bom en zette het op een zuipen. Na een week dacht ik al, dit gaat dus niet goed, ik ben weer terug bij af. Nu weet ik dat het niet voor niks is geweest. Ik ben niet terug naar af. Niet drinken is een leerproces. Als je alleen maar stopt en niet leert hoe je met je leven om moet gaan staat mister Gremlin je op te wachten en bij het minste of geringste ga je weer.
Moed houden en doorzetten. Blijven praten/schrijven over je probleem , tot vervelens toe ( voor jezelf) en op een dag valt het kwartje. In je zelf blijven geloven, jezelf niet opgeven. Zou je dat tegen een ander zeggen: 'nou voor jou heeft het geen zin' , nee daar geloof ik niet in. Tenminste hier schrijft iemand met veel terugval ervaring en nu drink ik toch al mooi 10 dagen niet. Elke dag dat je niet drinkt is gewoon alvast meegenomen. Vallen en weer opstaan. Blijven opstaan en doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...