Spring naar bijdragen

Maandag 2 juni


Aanbevolen berichten

Hoi Har, ik zit gisteren een beetje door te scrollen en jou bericht trof me. Houd je goed Har. Dit zijn niet de meest leuke zaken des levens. Dit soort zaken hebben ook mijn pad gekruist.
Hou in ieder geval de drank uit de buurt. Werk aan jezelf. En een jonge snuiter, die me redelijk intelligent lijkt, vindt wel weer iets op z'n weg. Een nuchtere Har, zal het beter bij de vrouwtjes doen!!!

De vriendschap (het vrienden blijven) werkt in de meeste gevallen niet. Dat gaat vormen van zelfkwelling aannemen, zeker als er een ander in beeld komt. Ik geef het ongevraagd advies: laat los!!!
Werk aan uw zelfe, en als de tijd daar is komt het goed.

Sterkte en kop op!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je Druppeltje

Ja Soothe, zo denk ik er ook over. Hard dat wel, maar als hét er niet is, is het er niet. Want als hét er wel was, zou het niet uitmaken, Har is héél OK, M zou beter eens goed nadenken. Ik vind het vooral erg dat mensen je aanpakken op zaken als financies (ja hallo zeg) of je verleden, na zo een mooie tijd (zelf meegemaakt daarom word ik er zo emotioneel van). Ik had écht zo'n goed gevoel bij die foto van M. met die kleurige tuintegels. Eénvoudig geluk dat is het enige waar ik nog in geloof.

Sorry. Ik bevind me in de omgekeerde situatie ik probeer al bijna een jaar de boot af te houden bij iemand die jonger is dan ik (op 4 juni 48) maar denk toch dat ik toch overstag ga gaan in het WE. Het leven is te kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, jij komt ook sterk over. Drank is een ander verhaal, die kunnen de geest rare sprongen laten maken.
Ik beschik over een goeie dicipline, heb mezelf rot gewerkt!! De hoeveelheid werk die ik verzet heb, daar kan menigeen een puntje aanzuigen!

Daarom kon ik het niet verdragen, dat ik de drank niet uit de weg kreeg. Ik moest en ik zou emee stoppen, en zie, wat geestkracht vermag!!


Ik ben een laatbloeier, ik had nergens tijd voor, zeker niet voor vrouwen!! Toch heb ook ik relaties gehad, die een verkeerde wending namen!

Dus voel ik me nu een beter mens! De grootste overwinning, die een mens kan behalen is de overwinning op zich zelf. Ik heb een harde leerschool gehad. En het komt me dagelijks van pas.

Druppeltje, het ga je goed. Ook jij hebt de volle portie ellende gehad!! Pas goed op jezelf!!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
terug van weggeweest ben ik ,met een nieuwe naam(schaamte is te groot om met mijn oude naam in te loggen).was 5 maanden adb,vorig jaar ,en met de feestdagen ging het mis tot en met nu......het lukt me niet weer......na elke keer drinken probeer ik weer te starten met adb en het lukt maar niet.....
even een vraag:het lukt me niet om in te loggen op de startpag:krijg een melding van :De webpag kan niet worden weergegeven.....hebben jullie di t ook of ligt dit aan mijn comp.???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kater, vroeger was je hier al!!

Klik eens op F5. Verwijder eens alle koekjes. Ben je wel je wachtwoorden kwijt! Of het ligt bij de server.
Kan te maken hebben met je eerdere aanwezigheid. Haal de koekjes maar eens weg.

Je bent nu toch ingelogd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net hetzelfde gehad Kater, 7 maand adb in 2004. Lukte me niet meer, tot 15 maart van dit jaar. Nu reeds de hele tijd wél. Kom maar veel naar dit forum; het wérkt !:rose:

Nog veel moed en wilskracht voor je
:present:

Dat probleemje met de site kan ik niet oplossen, je kan toch een boodschap plaatsen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ja ben ingelogd,ging nog af en toe de site op omdat ik nog nacontact heb (woensdag is het een half jaar geleden dat ik de behandeling heb afgerond .Heb ook met jou(Soothe) gepraat vorig jaar:je was toen net in de ban geweeest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej kater,

Welkom terug in onze huiskamer. Hoe je ook wilt dat we je noemen maakt niet uit het belangrijkste is dat je de weg terug gevonden hebt al is de reden er van zeker triest.

Nou Soothe, de alcohol heeft zeker je grijze hersencellen niet aangetast want je geheugen is nog perfect maar daar houd ik nu over op want de dames hier zetten je wel erg in het licht vandaag. Hahaha is je gegunt hoor, iedereen verdient het wel een om in de bloemetjes te staan en vandaag ben jij dat zo te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miss Kater, kater gaat wel over. Dit is hét moment om opnieuw aan te sluiten. Waarschijnlijk is er weer een besef dat het zo niet verder kan. Ikzelf heb niet zoveel katers gehad. Het was meer chronisch beetjes alcohol de hele dag door om psychisch een klik te kunnen maken van de ene situatie in de andere; alseen soort medicatie. Maar vanbinnen diep ongelukkig. Een paar binge-drinking gedaan omdat ik de toenadering van een potentiële vriend niet aan kon. Heftige scénes aan de telefoon. Ja er komt een moment waarop je weer zegt nu is het genoeg geweest. Ben ookmet een nieuwe studie begonnen , chronisch alcoholgebruik (al is het niet veel) heeft een zeer slechte invloed op je hersenwerking en mn geheugen. Dus zei ik voor mezelf van te kiezen ofwel stoppen met drinken ofwel verder met studie én ook geen scènes meer met vriend. Bijna had hij afgehaakt, nu kan er misschien iets moois bloeien. :present:

Ik ganu nog een beetje studeren want straks wordt het hier héél warm.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja een besef,dat was er vanmorgen weer:na gisteren 1 1/2 fles wijn op te hebben ,en het laatste deel van de avond niet meer weten en vanmorgen ziek gemeld want ik had vorige week besloten dat ik nooit meer met een kater ga werken....dat gaf het besef om in te loggen,misschien stap 1,ik hoop het....studeer ze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo daar, ik kom weer even kijken.
Wat gebeurt er veel in een paar dagen.
Marjo van harte gefeliciteerd met de prachtige leeftijd van 40 jaar, ik hoop dat je een fijne dag hebt.

Har, aan dat geloof denk ik al 20 jaar. Steeds komt het weer bij me op. En ik vind, als een idee zich steeds en jarenlang spontaan aan je opdringt, dan moet je er tenslotte wat mee. Wat dit uiteindelijk zal worden weet ik nog niet, maar in ieder geval ga ik het niet meer van me wegschuiven. Overigens vind ik een simpel geloof iets anders dan het astrale en buitenaardse. Eigenlijk juist heel aards. Zaterdag sloeg de bliksem in mijn kop, hoe moet ik dat zeggen. Weet je wat, ik zeg het maar niet. Geen hond zit er te wachten op zo'n verhaal.
Hoe dan ook, op dit pad ga ik nog maar even verder zolang ik me daar goed bij voel. En ik ga echt niemand zitten bekeren en blijf dezelfde die ik altijd was, alleen misschien wat meer in balans.
En Water, in de hervormde kerk schenken ze geen wijn hoor.

Corinne, het spijt me als ik als een kwaaie dominee klonk! Gaat het weer een beetje met het griepje?

En verder wil ik iedereen een fijne dag toewensen. Katermies, veel sterkte met je kater. Verstandig van jou je weer te melden. Als je niet drinkt komt je heldere hoofd wel weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...