Spring naar bijdragen

Maandag 2 juni


Aanbevolen berichten

Mensen het is mij tot op heden niet gelukt om te slapen.
De hersens blijven maar malen en ik heb een knallende hoofdpijn.
Dus maar opgestaan en ik moet toch om 6 uur beginnen.
Ik ga maar onder de douche en knap dan hopelijk wat op.
Wordt een lange dag vandaag, ik sleep me er toch maar doorheen.
Weinig andere keus, er moet gewerkt worden, al zou ik het liefst de hele dag
met mijn hoofd onder de dekens kruipen.
Mensen fijne dag allemaal.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Neem een theetje.
Ik had een hypo dus moest een broodmaaltijd nemen, om half 5 :angry:
Nou ja, ben ik in elk geval op tijd wakker vandaag.
Wil niet gemeen doen, aangezien ik geen verplichtingen heb ga ik er zo toch maar lekker weer in
:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: Goedenmorgen! :moon:

Niks gemeen hoor Juul... vandaag mag ik weer voor "de baas" aan de slag dus ik heb (in vergelijking met gisteren) ook weer een rustig daggie ;)

Albertina, ik weet wat dat is, niet kunnen slapen, vreselijk irritant en vermoeiend, zeker als je moet werken... ik gun en wens je rust tussen de oren, dan verdwijnt de pijn daar ook wel. Zorg goed voor jezelf hoor, sterkte meid! :present:

Voor iedereen: maak er een dag van zoals jij 'm mooi vindt... en deel 'm dan :musicnote:

Hou vol hè! :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Dank allemaal voor de felicitaties!
Het was bijzonder om de dag te mogen beginnen met een telefoontje uit Amsterdam! :present:

Tina, je bent, als het goed is al naar je werk. Ik vind het vreselijk voor je. Hoop dat je de dag een beetje door komt.... Vanavond vroeg erin en maar weer door meissie! :heart:

Adam, succes bij de chirurg! Gezellige dag bij ma!

Jozias, goed gedaan. Het weekend droog door! Op naar alle nieuwe weekenden in je leven! Geniet ervan!

Caro, bedankt voor de mooie verticale slinger. Is weer eens wat anders ;)

Water, werkze! En rustig an, man!

Juul, lekker koese.....

Ik hou het droog! Zeker vandaag!
Fijne dag en geniet van het mooie weer!
En van de maandag zonder kater....:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge. Marjo nogmaals hieperdepiep :musicnote::present::);)B) zal een stukkie taart met je meeeten; jij niet hyperdepypen vandaag hè? ;)

Adam, nog steeds praktisch zonder pijn door de medicatie? Sterkte bij de hernialoog!

Tina heel veel sterkte vandaag....heus, je komt er wel! :present:

Alle anderen een :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier ben ik weer na een dagje afwezig.
Gister met onze vrijkaarten naar movie park in Duitsland gereden, net even over de grens.
Wat een DRAMA, dit doe ik voorlopig nooooit meer! Na 3 uur rijden, ene file na de andere:wacko:, eindelijk in de meeeega rij bij de eerste atractie. Na ruim een uur in de warme zon stonden wij eindelijk voor het poortje om in te stappen , is dat rot ding stuk!!!:devil: Vol goede moed naar de volgende, ach 50 min, wachttijd maar??
Uiteindelijk hebben de jongste drie in twee dingen gezeten en de oudste twee in drie:o
Om half 7 toch nog maar in de rij voor een of andere waterbaan, want dan konden de kleinere toch nog ergens in. Jaaa je raad het al, na 25 min wachten en veel gemopper van de oudste, die moest nog huiswelk doen, was dat k@t ding ook stuk. Hoe verzin je het!! Terug file file , weer 3 uur karren. 10 uur thuis, iedereen nog brood eten, douchen, meeen we waren kapot! Ik ben blijk dat die kaarten gratis waren( twv 240 euro), anders was ik helemaal geflipt!
Een plus punt: Ik sta met drie kids met Sponge Bob op de foto! :camera::D
Albertina, wat een ellende dat niet slapen van jou, ik wens je veel sterkte vandaag!
Adam, succes bij de chirurg.
Corinne, jij ook een fijne dag.
Water, werk ze. Nog iemand vergeten? Iig allemaal een fijne droge dag.
Ik ga ff lezen wat er gister gebeurt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har
Ik heb net gelezen van M, wat ellendig voor je, dat moet een heel raar gevoel zijn!
Er zal uiteindelijk wel weer iets goeds uit komen maar nu is het wel ff slikken!

Voor de broodnodige afleiding kan je me dan nu eindelijk gaan uitleggen hoe ik een foto op het forum zet
Please!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben er ff doorheen gesrolled, wat is er een hoop geschreven.
Voor jou Har::heart:veel sterkte.
Albertina, knietjes kuizen en er maar weer voor gaan, goed dat je hulp gaat zoeken!
Har, een doordeweekse dag gaat haast niet, kids moeten dan naar school en in de vakanties is het dan ook druk. Na ja, ze moeten het maar met de schoolreisjes doen en anders met hun eigen kids, haha, sukkel ik er als oma wel achteraan:D
Nu ga ik was vouwen en zuigen. Nu de terras tegels eruit liggen is het buiten een woestijn , maar binne ook:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Marjo een hele fijne dag vandaag! En nogmaals gefeliciflap met uwen verjaardag! ;):present:

Har, wat moet dat fijn voor je geweest zijn dat M vanochtend belde.. :present:

Pfff.. Hier is geen klap te doen.. Afwachten dus totdat ik naar huis kan want daar is nog een hoop te doen..
Kan hier niet eens zitten kletsen omdat ze in en uit lopen..

Nou geniet ze van het weer, doe ik ook! :D Ik heb er al zo'n 6 pauzes op zitten dus eigenlijk heb ik niks te klagen. :D

Zo en nu houd ik heb bij meelezen, tenminste zolang ik m'n mond dicht kan houden.. :D Klikt toch wat makkelijker en sneller weg. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Har dan is 't een goeie! :D Ik zit met m'n gezicht naar de deur! :D

Hell voor m'n longen zo vaak als ik pauze heb.. Soms hoef ik niet eens een peuk meer.. Ach wellicht dat ik het dan eens afleer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

unne goeiemerige allemoal,

Pats boem daar komt druppeltje de huiskamer binnen gerent. Van de regen in de drup na gisteren.

Hahaha dat kan niemand lezen behalve Har en deze is voor jou in de hoop dat ik een glimlach op je gezicht kan toveren.

Marjo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk je kanjer zijn.

Adam, dat heb ik nu ook begrepen een bolbliksem, nou die is vannacht nog lang door mijn bol gegaan bbbrrrrrr wat een eng ding. Hoezo niet jaloers op me? Jij hebt er maar 1 en ik 4 hahahah.

Tina, weet je nog? Kijk met me naar boven, naar dat kleine stukje blauw.

Corinne, wat ben je toch altijd met ons begaan, je bent een goed mens.

Iedereen is hier een goed mens anders waren we niet hier omdat we zover zijn gekomen........Wens iedereen veel sterkte en ondanks voor velen toch een fijne dag. Tot ziens/lees of horens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...