jozias Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 PipVertel!Kan wel wat afleiding gebruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Dan niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Hoi Forumgenoten,Alles set and rolling!! Water- Safi, en alle anderen, die hulp hebben gegeven, BEDANKT!!!Water , toen jouw ingenieus plan binnenkwam, was ik met de drivers bezig. Opnieuw erop gezet!!!Dus alles in orde nu!!!Blijft de vraag waarom de PC, mijn camera voor het volledig herstel, wel herkende!XP, heeft geen invoer nodig, hij herkent het meteen.Afin alles draait!!!! Wel twee dagen werk, om alles er weer op te ktrijgen. Ik werd horendol :$Dus af en toe ben ik er weer. Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Carolien, zijn er bij jou zoveel mannen de revue gepasseerd Vanwaar dat diepe inzicht? En... is dat niet ook op vrouwen van toepassing. Er wordt een vreemd manbeeld geschetst.Ik ben zéér benieuwd, waarom weinig mannen ( de uitzonderingen daargelaten) dit niet kunnen aanvoelen.De kouwe kikker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Nou, voor de broodnodige afleiding:DSEX!!INTIMITEIT!!!Ik wil het er even niet over hebben. Heb even genoeg aan alle andere basic-gevoelens en standaard-dingen die ik weer moet leren....Kan immers niet alles tegelijk.... Ben aan de ene kant blij dat de computer het weer doet.Je bent verplicht andere dingen te zoeken, als het niet werkt.En dat beviel ook heel goed! Gelukkig maar!Duik weer in mijn boek!Het gaat me goed, ik doe mijn best. Had eigenlijk niet gedacht dat ik het nog zo goed kon. Leven.Toch goed van je Pip, ook al kostte het wat tranen, om het over jóu gevoel te hebben. Alweer een stap verder. Het lijkt me ook erg moeilijk, om na een lang huwelijk, waarvan de scheiding ook tijd nodig heeft om te verwerken, weer een nieuwe relatie aan te gaan. Alles op z´n tijd. En denk aan jezelf. Dat deed je! Goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Juist, Soothe!Geen MENS is hetzelfde!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Marjo, goed te horen, dat het weer wat beter gaat. Back to basics, first things first, easy does it!!Marjo, je gaat goed, met je doel nastreven. We blijven droog, en hopen, dat veel ten goede keert.Je gaat goet, dus je mag trots zijn! Geef Marjo een schouderklopje!! Je doet het toch maar! KLASSE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Ahum....volgens mij snap ik dat wél en verder zeg ik niets....is privé Soothe de kouwe kikker...geleuf d'r niks van Zo, ga eens koken. Champignons/courgette/uitje/knoflook/tomaten+zilvervliesrijst en saté van Quorn (soja) Vooral de satésaus is erg lekker Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Thanks Soothe!Jij ook, still going strong! Lekker zo de zomer in!! terug!Ben weg, naar een vriendin. Voor het eerst sinds bijna 3 weken weer autorijden....Latersss!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Lijkt een aardig boek Har! Ook hier een dummie, met soms niet mis te verstane paniekstoringen.Al moet ik zeggen, dat nu ik een tijdje droogsta, het iets minder wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 PipJij begint er over!En ik had ook zonder wat te zeggen weer weg kunnen gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Hahaa..Soothe, ben eigenlijk naar een andere afbeelding op zoek maar voorlopig raakt die ook wel een snaar (bij mij). Mens, durf te leven is mijn motto geworden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Honger!!! Ga koken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Ik moet eerst eten. Tot later en eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Goed voorbeeld, doet goed volgen. Ook ik ga koken. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Na bijna 8 weken heb ik nog steeds niet het idee dat ik er echt bij hoor en dat er een vaste kliek is waar je als nieuwkomer nauwelijks tussenkomt, behalve als je zoveel aanwezig kunt zijn als bv Carolien!Ik merk ook dat ik het jammer vind als er niet gereageerd wordt op mijn berichten!Ben wel heel blij met de lieve berichten die ik wél gekregen heb maar het blijft allemaal Virtueel natuurlijk, mensen komen en gaan en antwoorden of niet wanneer ze zelf zin hebben.......en dat mag dat kan en dat is prettig maar ik heb er wel af en toe moeite mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Jozias,Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ik heb zelf ook weinig tijd om te forummen in verband met mijn werk 4 dagen per week en daarnaast gezin, moestuin, huis etc. etc. etc. Wat ik zelf doe om de tussentijd tussen reakties op te vullen is een computerspelletje tussendoor Dan kijk ik tussen de levels door of er al antwoorden zijn gekomen op mijn bericht.en vaak dient het forum ook om je eigen verhaal kwijt te kunnen. Je eigen angsten te kunnen vertellen en zodoende ook je eigen oplossingen te vinden voor de problemen. Hiervoor heb je vaak helemaal geen antwoord voor nodig.En virtueel blijft het; misschien ook wel prettig omdat je dan toch het diepste van je gevoel kan beschijven wat je bij een persoon face-to-face misschien nooit zou doen.Liefs en virtueel een {{{{{{knuff}}}}}} van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Ik kan het me voorstellen Jozias. Ik loop nu al wat maandjes mee maar soms heb ik ook weleens het gevoel dat ik er niet bijhoor..In het begin was ik hier elke dag en had alle tijd om het draadje te lezen, nu heb ik het hartstikke druk dus niet echt tijd meer om alles bij te lezen. En ik moet zeggen dan mis je toch behoorlijk wat.Blijft moeilijk om op iedereen een reactie geven.. Is geloof ik wel 1 van de meest voorkomende dingen waar mensen hier tegen aanlopen. Stiekem een reactie verwachten op je posting.. En volgens mij niet geheel onmensen. Ik denk niet dat dit met opzet gebeurt, ik denk juist dat iedereen z'n stinkende best doet om er iedereen bij te betrekken. Maar dat laat niet weg dat er soms wel eens steekjes vallen en postings over het hoofd worden gezien. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken maar ik heb je al regelmatig hier gezien.. Volgens mij hoor je er gewoon bij hoor! Wat mij betreft in ieder geval zeker wel! Als je wat vaker respons op je postings zou willen hebben, DAN HELPT HET WEL EENS OM MET HOOFDLETTERS TE SCHRIJVEN.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Adam, ik heb sinds anderhalve week ook een kater. Hij is nu bijna tien weken, het is een cyper en heet Pardoes. En dat is hij ook. Ken je dat, een nek-kat? Rijdt constant met je mee op je nek en als je even geen tijd voor hem hebt gaat het van: wijaaaauuuwww! Heel zielig, maar let op, die baby weet precies wat hij wil. En gelukkig wil oude zwartwitte kater B. graag met hem spelen.Ik kom even de pb's beantwoorden en kijken wat er gaande is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Okee, Floor, van harte met je 21 dagen, geweldig.Jozi, vandaag een beetje in mineur? Ook mensen die niet zoveel schrijven denken aan je. Ik tenminste wel.Voor wie even het doel niet meer ziet: het is er, echt waar. En voor iedereen een knuffel. Nu ga ik aan de spaghetti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Vie, niet slurpen hoor!! Hoe gaat het met jou overigens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Staartje,Leuk te horen dat het nog steeds goed gaat en knap dat je die borrel hebt gelaten na het onderzoek.Woman,Dag 3 zit er weer bijna op.Carolien,Aura,En nu stevig doorgaan met het nemen van je dagelijkse dosis Antabus.An,Je hebt weer iets geleerd over jezelf en daarmee ben je weer sterker.Blacky,Charlie,Pippi,Visje,Har,Madinda,Ziba,Snel beterschap.Water,OH, bij een BN in de klas gezeten.Houtje,Oeps raak je verslaafd aan gamen!? Tapas,Trees,Hier is het ook al een paar dagen schitterend weer. Jij woont gewoon te dicht bij zee.Albertina,Al een beetje uitgerust?Rare regeling die poortwachter, onmenselijk ook.Marjo,Je wordt steeds sterker en je klinkt ook steeds beter in je vel.Jozias,Je hoeft je hier niet buitengesloten te voelen. Dat er niet gereageerd wordt, wil niet zeggen dat je ongelezen blijft of dat men niet geïnteresseerd is. Als je heel graag een reactie wilt, kun je dat er even bijschrijven.Adam,Levendig beestje. Leer hem wel dat je het niet zo op prijs stelt dat ie in de gordijnen kruipt. Ook katten kun je dingen leren.Soothe,Blij dat je weer on line bent.Floortje,Spud,Ik moet echt nog wennen aan je nieuwe hoofd. Vie,Op mijn wandeling kwam ik een oudere vrouw tegen die vroeg of ik de bustijden kon lezen, ze was haar lees vergeten. Ik kon het net lezen zonder leesbril. De bus was dus net een paar minuten weg en de volgende over een half uur. Nou, zei ze, ik heb een nieuwe heup en moet in beweging blijven, dus loop ik maar rustig naar de volgende halte. Vandaag heb ik dus weer een goede daad verricht. Verder was het wel warm om te wandelen, maar goed dat ik altijd een flesje water meeneem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Ik herken wel wat Jozias (en anderen) zeggen, ik maak me er (ook) schuldig aan dat ik lang niet op iedereen antwoord. Maar selecteren doe ik zeker niet, dus Jozias voel je aub niet bewust in de steek gelaten.Ik vind het een heel aangaan om alles bij te houden en mensen alleen maar groeten als ze goedendag zeggen is niet zo mijn ding (no offence) ; sorry doe ik in het dagelijks leven ook niet zo gauw, gewoon effe kletsen. Ben nogal druk hier met mijn ditjes en datjes te verwoorden en eerder geneigd om op post in te gaan waarvan de vraagstelling mij raakt. Daarbij ben ik in mijn antwoorden ook niet zuinig met woorden omdat ik zorgvuldig wil zijn.Wat ik zeker wél doe is proberen te ondersteunen als mensen aan de bel trekken; tenminste als ik niet onder velen ben die al reageren. Tsja, het is wel zo dat ik een veelposter ben samen met een aantal anderen en dat daarom de onderlinge praat wel eens de overhand heeft...heeft ook te maken met dat je eigenlijk in gesprek bent terwijl anderen tussendoor hun zegje doen en daarom wel eens tussen de wal en het schip vallen.Sorry, het is allemaal geen excuus wat ik beschrijf, maar een forum is nu eenmaal een communicatieplek waar de communicatie vaak fout gaat Maar voel je alstublieft niet in de steek gelaten of gepasseerd. Als jij aan de bel trekt zal ik moeite doen om te reageren.Moet zeggen dat met name Corinne dat uitstekend in de tikvingers heeft om voor iedereen een woordje klaar te hebben; dat niet alleen natuurlijk...vind haar betrokkenheid bij iedereen erg knap.Maar ik ben Corinne niet, hoeft ook niet ik zal het op mijn manier moeten doen.Zo, dat was dan weer een post van 3 kwartier taalvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 quote: Originally posted by: VieIk kom even de pb's beantwoorden en kijken wat er gaande is.Ik zie wat er gaande is, Vie is helemaal niet weg.Ik zal niet reageren hoor als ik alleen maar je lampie zie branden dus voel je niet verplicht te posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Har,Ding dong Pippi,Rollebollende, ruziënde kinderen en waar gaat het gewoonlijk om: niets. GR GRMaar mag niets zeggen. Mijn broer en ik konden er ook wat van. Zelfs over een leeg rolletje toiletpapier konden wij ruziën en vechten als kemphanen. Zoon en dochter hadden dat wat minder, gelukkig.Carolien,EN EEN ROOIE ROOS IS NIET ROOD! Schiet ik ook in de lach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden