Spring naar bijdragen

donderdag 12 juni


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druppel: je toonzetting is vreemd. En ik vind het niet passen hoe je over Vie praat. Har stelde haar gewoon de vraag. Ik zit al een tijdje bij jullie in de woonkamer en lees me een bult. Maar hier klopt dus weer iets niet. Nogmaals, het geeft me een heel naar gevoel. Kan best zijn dat jij je niet goed voelt, maar hou dat bij je eigen gevoelens en ga niet iemand anders onder schoffelen s.v.p.
Hier kan ik dus echt niet tegen. Iedereen mag hier zeuren zaniken schelden en weet ik veel, maar we gaan niet op iemand in hakken. Alvast bedankt voor het niet meer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: heb je al een idee hoe lang dit gaat duren? en is de ontsteking al minder, want daar moet wel goed op gelet worden. Het is wel heel frustrerend wat je allemaal meemaakt. Hier nog een :present:
En ook hoop ik dat je deze tijd, toch nog positief kan gebruiken???? Sterkte meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik duik ook vroeg het bed in. Was een heftige middag vanmiddag, waarbij ik ook nog eens een UUR in de file stond. Mister Gremlin nam even lekker z'n tijd. Ik heb gelachen en gezegd dat ik lekker niks in huis heb en ook niet ga halen, dus hoepel maar op jij. Nou die was zo verdwenen.
Vandaag weer een dagje erbij en dat voelt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry An als ik je gekwetst het met mijn overpijnzingen over Vie maar ook ik mag een eigen mening hebben.

Tjeetje Carolien mijn vraag kwam dus bij de juste terecht, toeval, of gezonden? Gossie je hebt een gave dus, nou daar moeten we voorzichtig mee omgaan want voor je het weet word je in de maling genomen of gebruikt.

Stomme voetbal maar ook weer heerlijk he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ben aan het bijlezen..

20 juni? Ik ging er van uit dat de meeting 5 juli was :D

O ja...

Stond in dubio om te gaan rennen, mijn hoofd scheurde bijna weg van alle commotie rondom de toeloop naar het oerol morgen... Zucht! Ben toch maar gegaan, er was nog één persoon. Samen 7,5 km gelopen.
Weg Stress.... Dus zo ff lekker douchen, laatste dingetjes uitwassen (sportkleding, ja ja, gaat absolúút mee..), dan op m'n gemakkie m'n tas inpakken. Snoep bovenin, net als bij het schoolreisje. Het regent hier eindelijk! Morgen op de boot hopelijk droog, want ik wil wel op het bovendek natuurlijk !
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ben ik weer. Ik ga proberen wat bij te lezen, maar ik weet niet of ik mijn hoofd er toe kan zetten.

Ik heb twee nieuwe opdrachten vanuit de therapie.
- Mijn negatieve gedachtenoorsprong zien te ontdekken en op te schrijven. Moeilijk, want waar begint zo een gedachte?
- En mijzelf zover zien te krijgen dat ik nu echt ga vragen of zoon of man mij gaat helpen om mijn bureau naar boven te verhuizen. Griezelig.

Ze heeft me wel een paar tips gegeven om de drukke dagen van de komende 2 weken door te komen.
Ik heb ook complimenten gehad. Blijkbaar werk ik harder aan mezelf dan de gemiddelde cliënt en zoek ik kennelijk de plussen op.
Nadeel van die houding is dat ik niet alleen mijn depressiviteit verberg voor de buitenwacht, maar ook voor mezelf. Ik drijf teveel op peptalk. Daar is op zich niks mee mis en is zeker zeer nuttig, maar het gaat er toch om om die gedachtenspinsels te ontleden en om te buigen. Dus anders gaan denken en doen.

Ik heb dus nog heel veel werk te verzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooo! Weer fris en fruitig onder de douche vandaan.
Gekke Drup! Ik draag nóóit panty's.... Iek! Tenzij netkousen meetellen... :P

Nou weet ik natuurlijk weer niet wat er allemaal in die tas moet. Ben moe, dus denk ik, zet ik de wekker om 6 uur... Kom ik er om 7 uur uit... Moet die tas nog ingepakt.... Staan die meiden hier om half 8 voor de deur. De was draait nog, moet ook nog droog...

Gooshe frabba....:D

Thanx pip! maar ben nog niet weg zoals je ziet.... :D
Eerst nog maar een kopje koffie.... ;)


Corinne, waanzínnig knap hoe jij aan jezelf werkt!!!!!
Meid wat ben je al ver, en nog steeds kom je weer een stapje dichterbij jezelf.... petje af!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Har

Heb een gast(je) in huis. Piep, piep zei de muis, kras kras zijn pootjes..hoorde vannacht wat geritsel in een hoek van mijn slaapkamer. Zit een gat door de muur naar de keuken toe, heeft een verwarmingsbuis doorheen gelopen...zag vanmorgen achter de ijskast wat gruis liggen.

Zal hem vandaag wat kaas voeren, ocharm dat beessie verrekt van de honger want hij kan nergens bij.

Ik vind het best, heb ik ook een huisdier
:D



Har, neem maar aan dat waar jij er èèn ziet, je er vijftig niet ziet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...