Spring naar bijdragen

maandag 16 juni 2008


water

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

ben zojuist naar de AA geweest. ik moet eerlijk zeggen, het viel me mee.
Maar kennen jullie het volgende: mijn vriend komt woensdag weer naar mij. Ik heb gezegd dat ik bij de AA ben geweest, omdat ik van mn drink gedrag baal. hij vindt het spannend om me weer te zien, ook omdat we natuurlijk lekker samen wijn konden drinken. En dat kan nou niet meer. ik moet er zelf aan wennen, maar hij natuurlijk ook. Ik ben niet heel erg bang dat ik in de verleiding kom, maar toch wel een beetje. ik kan toch niet verwachten van hem dat hij geen wijntje drinkt?

het is me wat.... en op zo'n moment heb ik zin in een borrel. maar nee, dat doe ik niet, want ik ga zo naar bed en heb dan 2 dagen niet gedronken! :)

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 114
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, dat is een fijn gevoel, dat de tijd soms weer even heel snel lijkt te gaan. Ik ben blij voor je, daarvoor! Ik zie het nu ook, hoe laat het is (ja, dat is momenteel laat...). Dus ik duik zo mijn nest maar in! Jammer voor Klaas, die wou nog even wat kletsen... Nou ja, morgen zoon uitzwaaien voor het schoolreisje! Nog een groot voordeel is, dat ik m'n kussen maar hoef te ruiken de laatste tijd..... Zzzzz!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Geer

Hallo allemaal,




Verslavingsarts is net langs geweest, zou eerst om 14 uur komen maar was heel erg verlaat, net een injectie gehad, en alle recepten zijn uitgechreven, mn partner is ze nu aan het halen. Wel al 10 mg diazepam gekregen. Via adem analyse apparaat vernomen dat er geen alcho meer in mn bloed zit. Mn bloeddruk en vooral onderdruk wel al wat verhoogd, maar dat is normaal na onthouding van alcohol. Verder alle instructies gekregen. voel me nu best nog wel goee, zelfs beetje euforisch, ga er helemaal voor. Dat wilde ik even laten weten en vandaag hou ik het voor het eerst sinds 15 jaar de hele dag droog.



Diazepam !!! Lekker !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moet dat vreselijk zijn voor die kleine Pip!!! Pesten kan je je leven lang bijblijven.
Ik wou dat ik een oplossing kon bedenken, hoogstens dat ze die pesters eens door de wc zouden moeten spoelen.
Laat ze anders die dure pennen maar terugbetalen!!! er moeten toch ook consequenties voor hun gedrag te vinden zijn?

balen hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt afschuwelijk voor je dochter Pip! Ik hoop dat ze morgen een leuke en leerzame dag heeft! Helaas heb ik nu ook geen idee hoe je dit verder aan kunt pakken, als je al met school hebt gepraat. Misschien het bij haar ouders aankaarten....

Duik er ook in. Hondsmoe hier! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ik kom nog even kiek'n.
Alles gaat hier normaal lees ik, de optimisten, de voldouders, de doordouwers, de bek-op-het-stuur-fietsers, maar ook de twijfelaars, kortom ik zit in de goeie huiskamer.

Heb een drukke dag gehad, vanmorgen mijn cursist, was leuk gezellig, daarna met de organizer-mevrouw 2,5 uur keihard gewerkt, daarna boodschappen, dochter moest nog schoenen, toen nog op Welpie-jacht, eten maken en hup naar de school van Zoon voor een cultuuravond.

Maar alles is weer gered en geregeld voor vandaag. Pffffffff.

Had gisteren enorme discussie met Exje, die gaat naar Springsteen woensdag en Zoon mag mee, hij stopt Zoon dan wel in de trein (om 2300 uur !!!!!!!!) nou daar ging ik dus niet mee akkoord, dus ik dwarsliggen, dus ik kreeg zowel Zoon als Ex over me heen. Zoon moet dan nog naar Utrecht en dan nog overstappen gekkenwerk midden in de nacht. En de volgende dag naar school !!!! No way dus, dan ben ik maar dwars en lastig.

Met veel pijn en moeite een compromis eruit geperst waar ik als moeder géén buikpijn van heb (voorzover ik dat niet heb met zoon van 13 en nonchalante pa in 40.000 man of zo???? in de ArenA). Nou Houtje, niet zeuren en gewoon gaan slapen.

Ik heb megapijn in het kwadraat in mijn arm en als ik nies schiet er een brandende pijnsteek door mijn arm, zenuwpijn is erg gemeen, daar ben ik inmiddels achter.

Ik ga in bed nog even chillen (dat klinkt cooler dan opslomen vind ik).

Wltrstn,

XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreselijk Pip, ik was vroeger een brillejoodje en telkens sloegen ze op het schoolplein dat ding van mijn neus en verantwoord dat maar eens thuis. Ik hoop dat je het goed kan opvangen want idd het pesten vergeet je nooit meer. Toen ik 18 werd ben ik meteen de dag na mijn verjaardag contactlenzen laten aanmeten en heb al in geen 31 jaar meer een bril gedragen. Bedoel te zeggen dat je pesten voor de rest van je leven meesleept en hoe belangrijk het is dat zoiets goed opgevangen wordt want ik kreeg thuis alleen maar op mijn falie dat die bril weer eens stuk was. Toen mijn ouders ook nog eens gingen scheiden was het hek van de dam en de potentiele alcoholist geboren. Wil je niet bang maken hoor alleen laten weten dat ik het zo goed begrijp. Er is hier speciale hulp voor en ook de schoolleiding is verplicht hier iets aant te doen en niet binnen een uur. Ach dat arme kind maar ook de moeder die dit moet aanzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Heel vervelend voor je kind.
Gepest worden en buitengesloten worden is vreselijk en je draagt het leven lang mee, ook als de pester wordt gestraft. Een van de redenen waarom ik mij niet veilig voel in een groep.

Ik ga slapen. Morgen vroeg op, werken en dan de katten vangen om ze naar de dierenkliniek te brengen. Dat wordt me het dagje wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...