Spring naar bijdragen

Woensdag 18 juni 2008


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga ff tippelen, nee daar ben ik te oud voor en heb een ander inkomen maar doggy wil er uit en houd niet van inlegkrusjes. De poezen zijn dan ook even blij want kunnen dan heerlijk ongeneerd op de bank liggen waar kef en ik altijd zitten. Gek toch dat hier iedereen altijd op hetzelfde plekje wil...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Hier is alles best, maar als ik zo lees hier niet zo.
Jammer hoor!
Ik heb ook eigenlijk niet zo veel toe te voegen, geen puf voor.
Ben waarschijnlijk een beetje forummoe, bestaat dat eigenlijk?
Nou ja ik heb gewoon geen zin meer om in te loggen en dan mezelf weer
op te winden over onderlinge strijd of welles nietes.
Dus blijf ik gewoon een beetje afzijdig.
Lees wat ik wil lezen en als ik zin heb schrijf ik wel weer wat.
Zo een voudig is het.

Fijne dag verder allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,
Een poosje rustiger aan is niks mis mee. Heb ik ook gedaan. Zogauw het je meer energie kost dan het oplevert kan het goed zijn om even gas terug te nemen. Dan ga je je ook eerder storen aan reacties.
De ruzies horen blijkbaar bij dit forum. Jammer maar helaas.

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, heb niet zoveel gemist geloof ik, als ik teruglees dat het tot nu toe gaat over vingerplanten, lidcactussen en menselijke brandkasten die geen inlevend vermogen hebben...en oh ja, paracetamol onder de grond :D
Ook weer wat ruzies en mensen die daardoor/daar-voor wegblijven...hoop je weer terug te zien Adam...tandartsen&de liefde ( :present: Marieke), Pietje is geslaagd! :camera: diepzinnige beschouwing over leven vóór de dood ;) een mooi gedicht, vakantievoorbereidingen, transpiratie en afkicken (gaat vanzelf over Hanneke) misselijk zijn en liters koffie (vice versa?) de uitverkoop en korting waar je toch het volle pond voor betaald....hèhè, sorry als ik wat vergeten ben :P

Wil alleen maar aangeven dat de reacties op een forum zo divers zijn, dat er naast ruzie ook ruimte is voor andere dingen...gelukkig maar.
Ga daar denk ik voortaan maar eens extra op letten, want het heeft meestal totaal geen zin om me daarin te mengen....doe ik in het echte leven ook niet.
Scrollen maar, als het niveau niet uitkomt boven het elkaar beschuldigen van...
Nou ja, scrollen lukt dan pas bij de volgende post, maar ik ga proberen het zo snel mogelijk te vergeten.

1,5 uur aan de telefoon gezeten tijdens het typen van deze post dus ik ga maar eens kijken wat ik nu weer gemist heb :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Ik wil je morgen heel veel sterkte wensen en hoop echt dat het gaat helpen.
Kan soms een poosje duren hè? en soms is 1x ook niet afdoende,.Maar je gaat ervoor. beroerder kan het niet worden. Mijn schouder is inmiddels ook alweer aan het opspelen,maar eerst maar lekker er even uit. misschien moet ik ook maar weer eens naar een orthopeed voor een injectie.

Gem, alweer lekker uit je dak gaan bij de BOSS. Geweldig.Ik neem wel wat c.d,s mee voor in de auto.

Albertina, Ik ga ook noodgedwongen even afstand nemen. Doe ik zowiezo af en toe al.

Marieke,spannend vrijdag. Maar denk goed na. Vlinders kunnen ook weer wegvliegen,en dan moet je het toch weer doen met wat je hebt. Het is je gegund hoor. Als het maar van 2 kanten komt.
Niet te hard van stapel lopen, geef het de tijd.

Iedereen die aan het boek werkt, vrijdag een fijne bijeenkomst. Ik hoop het binnenkort te kunnen bestellen.
:D

Har, jij gaat wel lekker in je nieuwe vrijwilligerswerk. Goed dat jullie er zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net flink wat geslapen nog....VEEL NAGEDACHT

Hoe ging dat dan ???
Nou zo
Na een goede dag (veel gedaan, iets voor elkaar gekregen u kent het wel) vond ik dat ik een 'feestje 'had verdiend, om te belonen.
Een flesje wijn dus
Naar de supermarkt, daar beslissen eerst rose te drinken als indrinker, dat was wel zo lekker. Dus twee flessen, twee pakjes sigaretten, hup naar huis.
Na een halve fles rose, begon ik altijd te rekenen, het is nu zo laat, ik moet de hele avond nog, red ik dat wel met nog maar 1.5 fles.....
Snel nog even naar de supermarkt voor de zekerheid een extra fles, je kon het maar beter in huis hebben.
Na de fles rose en de fles rood (geen eten) en iedereen gebeld te hebben en mailtjes gestuurd, besloten dat ik: 'het recht had om te recreeren' en hup op naar de kroeg. Mn hondje moest toch nog uit dus dat kon mooi onderweg....Tot sluitingstijd, eruit geveegd worden, en dan oeps naar huis. Gelukkig maar dat ik nog die derde fles gehaald had, want stel je voor dat het feestje nu al afgelopen was, had ik even mazzel ...
Thuis de derde fles eraan, nog meer mailtjes sturen naar nog meer mensen (ai) De muziek snoeihard (arme buren...)
en na een halve fles knikkerde ik om. Hoezeeeee
Volgende dag giga kater natuurlijk, en trots op mezelf dat ik nog een halve fles had laten 'staan'.........hoe verzin je het.....
Volgende dag langzaam de beelden terugkomen van de telefoontjes (ai) de maitjes (ai) mn gedrag in de kroeg (ai) onderweg naar huis hoeveel keer gevallen (ai) en de mailtjes van diep in de nacht die het allerergste waren, en de buren tegenkomen die bijzonder genoten hebben van mijn muziek.

WAT BEN IK BLIJ DAT DIT ALLEMAAL NIET MEER HOEFT !!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, wat ben ik blij voor je dat dat niet meer hoeft! Toen ik begon met lezen dacht ik dat je dat allemaal écht had gedaan! Ik dacht toen óók: zó, die meid is flink dat ze dat nu zo eerlijk op het forum zet!
Maar gelukkig is het dus niet gebeurd!

Met mij gaat het gelukkig weer wat beter. Niet qua drinken, ik bedoel, dat ging alweer goed, ik heb de knop weer gevonden!
Maar ook qua humeur is er weer wat licht in het duister!

Marieke, ik lees van jou en je verliefdheid, maar had jij datzelfde nou niet ook al een paar weken geleden? Dat je helemaal verliefd was op iemand van je koor, en dat je hem dat toen verteld had? Ik meen dat zijn reactie toen was: "alles wat je zegt komt mijn vrouw ook te weten" of zo...
Natuurlijk kan het best zijn dat je twee keer zo snel achter elkaar hevig verliefd bent op een andere man, maar ben je niet een beetje verliefd op de liefde?
Het is misschien niet mijn plaats om er iets over te zeggen, maar ik ben zo bang dat je je huwelijk op het spel zet, en daar vreselijke spijt van krijgt!...Hé, alleen maar goed bedoeld, hè?

En nog even een poot van 't hondje Max! (Joehoe, het is me wéér gelukt een foto geplaatst te krijgen!) (Ik ben er wel een kwartier mee bezig, maar ach...):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal.

Ik heb lekker en rustig voor de TV gegeten met Dochter, die is nu natuurlijk buiten voetballen.
Zoon is op weg naar Amsterdam, naar de ArenA.
Ik heb wel een steen(tje) in mijn maag, ik moet het loslaten, maar ja, het schaap is pas 13, mág ik?

Ff lezen en dan weer terug, to zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onenigheid
narigheid
spanning
verwijdering
eenzaamheid
spijt
mediteren
ommekeren
vergeven
herleven
bevrijd
verblijd.

Bij deze deel ik jullie mee dat ik weer terug ben na een terechte terechtwijzing.
En bij deze helemaal kurkdroog en dat wilde ik deze keer ook maar zo houden.
Oftewel: IK GA ER VOOR!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Charlie, dan mag je niet mopperen, dat je alweer mee mag schrijven. Ik ben weleens geband voor minder. Maar welkom terug, en fijn dat je er weer voor gaat. Het hangt er denk ik vanaf, wie op dat moment de moderator is.Een strenge scheids of een iets mildere scheids. Maar zonder zou het een zooitje worden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...