Spring naar bijdragen

Woensdag 18 juni 2008


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, ik had een lekker tv avondje dacht ik maak nog even het bed van Dochter op, beng!!!!!!!!!!! glazen lampje kapot 100.000 splinters door de hele kamer,............oeffffffffffff. Niet handig en overal hangen nu briefjes met SLIPPERS AAN !!!!!! Dit zijn eigenlijk onhandige akties uit oude(re) tijden en op die tijden ben ik niet trots.

Dit wordt posting 4500: ik ben blij dat ik niet meer drink, maar ik word er elke dag aan herinnerd helaas dat het veel kapot heeft gemaakt, waar ik veel om geef. Zo heeft mijn mooie servies véél kleine stukjes die missen doordat ik er overmoedig mee smeet. Ik dacht dat ik met drank op álles kon en voelde me sterk en stoer.
Blèèèèèh, allemaal nep en de kater kwam later.
Nu weet ik (als ik af en toe soms iets stoms doe, maar dan per ongeluk) dat ik zó blij ben dat ik niet slordig ben geweest omdat ik wat op had.

Dit is toch een bevrijding hoor mensen.

Dat gevoel en die rijkdom gun ik iedereen en daarom blijf ik hier schrijven, om ook de nieuwe(ren) een hand toe te steken en te vertellen dat het allemaal overgaat, de moeilijkheden van het begin, als je net gestopt bent.

En dat de lange termijn beloning die je van het leven krijgt véél groter is dan de korte termijn beloning die Koning Alcohol schenkt in jouw "cup of life". Ik heb gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan maar weer even dag voor dag, of zelfs uur per uur!
Wat mij weleens helpt als er teveel op me afkomt is een tijdsplanning maken. Klinkt simpel, maar als je dan iets (op tijd) gedaan hebt kan je het afstrepen, en dat geeft rust in je hoofd!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kids merken natuurlijk dat ge-rollercoaster van jou heus wel en gaan zich dan ook vervelend gedragen.
En als de rollercoaster uitgeraasd is, krijgen zij eindelijk de tijd om zich uit te leven . Oftewel: er is altijd wel wát met die kinderen.
Ik had een gezellig avondje met Dochter, eindigde toch weer in een huilbui bij haar omdat ik geen spelletje wou spelen, nee, om 21 uur niet meer. Je was om kwart over 12 thuis, dan heb je bijna 9 uur de tijd gehad om dat aan mij te vragen en om 9 uur 's avonds zit ik nét voor de tv en dan zeg ik dus: nee. Nog meer tranen, maar helaas, dat hielp niet. Wel vervelend vind ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi houtje, woman en anderen mensen die de alcohol de baas zijn of worden,

ik voel de bevrijding al na 4 droge dagen! maar oooooohhh, wat mis ik het af en toe bij vlagen...
het rare bij mij was (raar om ineens in de verleden tijd te spreken) dat ik er zo goed tegen alcohol kon. ik blijf wel serieus praten, word niet agressief of vervelend, maak geen dingen stuk. wel natuurlijk eens van mijn fiets gevallen... en als ik teut/dronken ben, praat ik vrijuit en heb ik geen geheimen meer...aaaaiiii

ik ben wel eens uit de kroeg gekomen, had ik mijn laptop nog van s'middags na mijn werk meegnomen. dronken natuurlijk en gewoon over straat lopen en denken dat je niet gebeurt! Dat dat altijd is goed gegaan.... pfff... :huh:

de feestjes met jezelf thuis, fles port wegtikken, ken ik maar al te goed. en dan soms inderdaad het lef hebben om nog naar de kroeg gaan, thuiskomen en blij zijn dat er nog een restje wijn van twee dagen geledn staat......

ik kan nog niet goed geloven dat het verelden tijd is... en ik denk er ook maar niet te veel aan. het rare is dat je van die "vriend"ook afscheid moet nemen. NOu ja vriend.....Maaaarrrr, 4 dagen droog, ik ben blij!!! :):light:

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke,
Ik ben er eigenlijk ook zonder schade uitgekomen en dat blijf ik hoop ik. Maar ik gooide wel meer kapot, stootte mezelf vaker, zat onder de blauwe plekken, enz. enz. Dat zie ik elke dag terug als ik van mijn mooie servies eet, dat er hier en daar een plekje mist aan een randje, te hard mee gesmeten :$.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan jullie morgen om half elf en daarna even massaal voor me duimen? Ik zie toch wel tegen die injectie op, huuuuhhhhh, zo tussen mijn wervels door. Ik krijg eerst een verdoving (gelukkig), dan de contrastvloeistof, dan onder het röntgenapparaat en dan gaan ze de betreffende zenuw opzoeken en costeroïden erin spuiten en pijnstillers. Daarna moet ik de rest van de dag liggen om hoofdpijn te voorkomen en veel water drinken (gek hè, dat daar niet bij staat "bier bevat veel water, dat mag ook)....

Ik kreeg net behoorlijke onmin (zeg maar ruzie) met R. die het beláchelijk vindt dat ik de dag daarop, de vrijdag, naar Deventer ga, voor de schrijversbijeenkomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet in zo'n lachstemming...Ben moe, beetje moedeloos ook.
Soms verwacht je teveel van mensen...moet jij ook herkennnen, toch, Pip?
Heb je al een nieuwe naam? Ik zit me suf te piekeren?
Wat dacht je van Wiske, of Lambiekske...? Is wel een man, maar de naam past toch wel bij je!

Weet jij hoe het met Spud Is?
Spud, als je meeleest: joehoe! Alles goed met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke, je gaat goed!
Als je nou weer eens zo'n trek hebt, drink dan een groot glas water, of eet wat! Dat helpt bij mij altijd wel...En wees je ervan bewust als de trek weggaat. Het besef dàt die trek weer overgaat is iets waar je je heel bewust van moet zien te worden!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèhè dat valt reuze mee, Zoon kwam om 12.15 uur binnenwandelen en staat nu onder de douche. Nou ja, normaal is het ook geen vroege slaper. Gelukkig maar. Hoe was het Zoon "leuk hoor, ik ga naar boven, doei". En dan heb ik nog mazzel dat ik antwoord krijg denk ik maar.

Ik ga erachteraan mensen, tot morgen, ik kom wel weer even kiek'n.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...