Spring naar bijdragen

Woensdag 18 juni 2008

Har

Aanbevolen berichten

Hee Adam , ik begrijp je wel, alleen jammer dat je je hierdoor laat wegblijven.
Kan je niet gewoon hetgene eruit pikken wat jou aanspreekt en ded rest naast je neerleggen?
Anyway, ik zal je missen hier en het gaat je goed! Hopelijk lezen we je nog eens hier.liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hanneke, HOU VOL!!

Je bent er bijna. Ik had ookdat zweten (ja: heel erg zweten) vijf nachten lang. Daarna is het over gegaan.

Lekker douchen 's-ochtends met een lekker luchtje laat je weer een vrouw voelen.

Nog heel eventjes, je bent er bijna. je lichaam is nu nog alle troep er uit aan het gooien die jij er de laatste jaren in hebt gegoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy, dan wil ik je alvast een heerlijke vakantie toewensen! Je gaat flink wat kilometers maken, heel veel succes, en lekker genieten meid!!!!!!

Adam, ga goed jongen! Ik snap je best wel. Soms kan even wat afstand heel goed werken! Hoop wel weer eens wat van je te horen!

Hanneke, niet aan toegeven. het hoort er allemall bij. Je gaat als een trein, hou vol!!!

Vie, jammer dat het elke keer zo gaat! Ik hoop dat je nog steeds blij bent niet te drinken en je het leven, met je ziekte nog wat kan bolwerken! Klopt het dat jij ook mee hebt geschreven aan het boek? Ben zo langzamerhand wel benieuwd! Keep on going!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, dank voor de tip maar ben helaas nog niet zo ver want het ging en gaat te snel. De wandelsport was tot 5 jaar terug mijn grootste hobby en deed veel aan hardlopen. Toen werd het snel wandelen en daarna gewoon lopen en nu dus een rollator. Dit alles binnen 5 jaar en kan het nog niet goed accepteren want de acceptatie met een rollator te lopen en mijn hobby verloren was al een hele strijd. Komt wel goed hoor maar de lichamelijke en geestelijke strijd kost tijd.

Adam het spijt me dit te lezen maar als je de moeite wil nemen verder terug te lezen is het hier altijd zo gegaan. We zijn allemaal verschillende mensen met korte lontjes en dan krijg je zo iets. Sommigen kunnen het via forum/PB-tjes uitpraten, anderen gaan zo ver dat ze een ban krijgen en weer anderen zijn gezworen vijanden. Zo gaat dat Adam en zo is het in het echte leven ook want binnen een groep gaat het ook niet altijd goed maar je bent er voor jezelf.

Er zijn hier ook veel positive postings en aanmoedegingen naar elkaar toe en gezien we allemaal achter de pc zitten hebben we dus ook allemaal een scrolknop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een tijd van komen
en een tijd van gaan
Een tijd van voluit lachen
je kunt de wereld aan.
Maar soms zijn er tranen,
een tijd van diep verdriet.
Misschien is er dan iemand
die laat zien wat jij niet ziet.

Dat is de helderblauwe hemel,de vogels in een vlucht.
De bonte bloemenkleuren,
de wolken in de lucht.
De hoop op 'na regen komt zonneschijn'.
Straks kun je weer tegen
je ziet de kansen die er zijn.

Er is een tijd van werken
en ook een tijd van vrij
Een tijd van languit niksen
het zwoegen is voorbij.
Maar soms zijn er die dagen,
dan kun je 't even niet.
Misschien is er dan iemand,
die laat zien wat jij niet ziet.

Kinderlijk eenvoudig! Maar ik hou wel van eenvoud!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi visje,

wat een mooi gedicht! ik ga nu aan het werk, even het thema 'geen-alcohol' vergeten. bedankt trouwens voor alle reacties en steunbetuigingen. (bleeehhhh, wat klinkt dat zwaar :Disgust;) Ik vind het super onddanks dat er wel eens ruzies zijn, las ik, dat ik kan steunen en me gesteund kan voelen door dit forum. Dat is toch mooi?!

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net het echte leven hier.......
Ook ik voel me ongemakkelijk hierbij, maar bedenk dat ik hier part nog deel aan heb.
Ik bedenk dan maar dat het voor mijn eigen bescherming belangrijk is om niet te oordelen.
Maar dat hier ook vertrouwelijke en invoelende relaties zijn opgebouwd.

Wat ik hier kwijt wil,
Onlangs werd mij gevraagd mijn keuze in de wijze van mijn droog staan/leven te baseren op het
gevoel dat ik zou hebben als ik wist dat ik over een dag, een maand, een jaar zou komen te overlijden.
Het kwam hard op mij af, maar maakte mij direct bewust van gevoelens waaraan ik nog nooit
enige aandacht had besteed.
De vraag is wat wil ik...........ik weet het niet..........en dat word toch raar gevonden.
Ben ik dan zo raar dat ik het niet weet? En wat ik vandaag wil, wil ik morgen toch maar niet.
Wel is duidelijk. wat ik niet wil.....geen alcohol meer.

Adam, je bent al zover gekomen. Ik zou het jammer vinden je hier niet meer te lezen.
Schroom je niet om als je het moeilijk hebt/krijgt hier te komen schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sammy,
Ik moest even terug lezen waar je nu helemaal ook weer heen ging.
Je bent dus met de voorbereidingen van start gegaan, dan komt het
vakantie gevoel er als vanzelf naar boven. Da's best een hele trip maar
leuke combi om toch ook even op één plek te verblijven.
Begrijp ik het goed dat je vrijdag middag vertrekt?
In elk geval hoop ik dat je héél mooi weer hebt en weinig banden
hoeft te plakken!

Mag ik een klein, heel klein beetje jaloers op je zijn?
Jij weet duidelijk wat je wil en hebt je doel voor ogen, genieten maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bwuuuuh
Ik ben ziek !!
Keelpijn, griep, niezen, stijve nek, bah
Helemaal geen zin in
Slecht geslapen, en dus weer veels te laat wakker :(
Nou ja rustig aan maar vandaag, eerst wat sloten koffie en vitamientjes....
voor iedereen een fijne droge dag gewenst !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,
Beter iets eten, of bouillon nemen i.p.v. koffie. Misschien een paracetamolletje, dat wil
nog wel eens helpen je iets beter te voelen.
Beterschap.

En het ziet er hier buiten treurig uit, net als of het ieder moment kan gaan regenen.
Ik wordt er niet blij van, dacht dat we vandaag nog een aardige dag tegemoed gingen.
Niet dus.
Hier op het forum wordt ik ook niet blij, lijkt alsof iedereen uitlogt als ik inlog?
Hoe zou dat nou toch komen..........:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, doet me toch goed dát je reageert hoor. Maar inderdaad, kijk uit wat je typt hé! :$
De huiskamer moet toch wel een beetje gezellig zijn, zou bijna de kachel hier aandoen...
Ik blijf altijd maar kauwelijk, zit nu ook weer met een dik vest aan.
Pas toen met 26 graden vond ik het aangenaam worden.
Aktief zijn helpt natuurlijk ook, maar ja om nou lopend mijn lunch pauze door te gaan
is ook weer zo wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien was eens een michelinpoppetje, maar nu is het wat minder geworden :D
Maar helaas er blijven van die zwembandjes (zwembanden) zitten.
Nou ja, je kan niet alles hebben hé.

Pip, ik ben uit de pubers, hoewel.............die kerels hier af en toe.......Grrrrrrrrr
Pas nu op een kindje van anderhalf, kan net op de pootjes staan. Is hartstikke leuk
ter afwisseling, maar ja ze moet toch af en toe rusten.......ze wordt bek af van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Pip van die winkel maar fijn te lezen dat je het van de straat heeft gehouden al zul je er niet happy mee zijn. Wat voor planten zet je in die mooie potten? Een vingerplant of lidcactus lijkt me ook maar niets als het voor je ex is hahahah maar vind het wel een lief gebaar van je dus vergeet me nietjes lijkt me wel wat..........Puber weer bezig? Tjeetje meis hoe doe je dat allemaal? Dan ook nog proberen een steun te zijn hier. Vandaag neem ik mijn petje voor velen af maar voor jou 2 keer en dan krijg je ook nog een likje van kefje en kopjes van de poezen, kwaakjes van de kikkers en fluitjes van de vogels. Jou dag mag niet meer stuk gaan tenzij ik begin met ook nog de groeten van de teken en prikjes van de muggen.........Hihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...