Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Weltrusten lieve mensen, ga nog even bij de vriend zitten.. Het was een inspirerende avond.Oh en nog even voor degen die nog wat steun kunnen gebruiken. een boek wat enorm inspirerend is, is 'Ikologie' van Remco Claassen. Echt, echt, het lezen waard!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Fen, in het begin. Zo'n maandje, bond ik de kat niet op het spek. IK voelde het ook een beetje. had ik een onbestemd gevoel, dan leek het me beter uit de gevarenzone te blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Corinne, Ik was diegene die naar verluit steeds snurkte, nu ben ik pas klaar om samen te slapen als ik mezelf bewezen heb want aan een half begin heb ik niets, en zij waarschijnlijk ook niet , greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Wannes,Toen ik dronk, snurkte ik ook behoorlijk. Dat snurken doe ik nu nog een enkele keer.Bij mijn man is het overigens niet door het drinken. Hij heeft een gat in zijn verhemelte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 heb reeds een nieuw draadje opengemaakt, rustig hé iedereen slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Corinne ik ben zo behaard sinds ik in me menopauze zit maar das forum. in werkelijkheid word ik steeds kaler behalve mijn hoofd. Heb al gedacht aan een face-lift maar ben zo bang dat als ik dat te vaak doe dat ik straks een sikje heb. Oeps.De twee kattenkruikjes liggen er al in dus bedje heerlijk warm. Zes uur de wekker dus drup pakt blafje ff op en gaan we heerlijk te bedjes maar niet zonder jullie bedankt te hebben voor de fijne avond. Trusten voor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Hoi!Heb natuurlijk vanochtend wat opschudding veroorzaakt, kan nu melden dat de dag ten goede is gekeerd! De reacties van jullie hebben mij uiteindelijk geholpen mijn gedachte weer om te kunnen draaien!Ben net thuis van een vergadering, sinds lange tijd.... Daar een heel bijzonder en mooi gesprekje gehad met een bijzondere vrouw. Weer op mijn beide pootjes geland! De vakantie wordt binnenkort besproken met Klaas. Heb het vanmiddag uiteindelijk van me af weten te zetten door bezig te gaan. DOEN hè! Maar het werkte wel! Verder was de dag zo ongelooflijk vol dat ik geen eens tijd had om te piekeren en te flippen!Nog niet bijgelezen, dat probeer ik nu nog even te doen. Kan toch nog niet slapen, te ongedurig....Morgenochtend weer werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden