Spring naar bijdragen

maandag 23 juni


Houtje

Aanbevolen berichten

Weltrusten lieve mensen, ga nog even bij de vriend zitten.. Het was een inspirerende avond.
Oh en nog even voor degen die nog wat steun kunnen gebruiken. een boek wat enorm inspirerend is, is 'Ikologie' van Remco Claassen. Echt, echt, het lezen waard!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne ik ben zo behaard sinds ik in me menopauze zit maar das forum. in werkelijkheid word ik steeds kaler behalve mijn hoofd. Heb al gedacht aan een face-lift maar ben zo bang dat als ik dat te vaak doe dat ik straks een sikje heb. Oeps.

De twee kattenkruikjes liggen er al in dus bedje heerlijk warm. Zes uur de wekker dus drup pakt blafje ff op en gaan we heerlijk te bedjes maar niet zonder jullie bedankt te hebben voor de fijne avond. Trusten voor allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Heb natuurlijk vanochtend wat opschudding veroorzaakt, kan nu melden dat de dag ten goede is gekeerd! :)
De reacties van jullie hebben mij uiteindelijk geholpen mijn gedachte weer om te kunnen draaien!

Ben net thuis van een vergadering, sinds lange tijd.... Daar een heel bijzonder en mooi gesprekje gehad met een bijzondere vrouw. Weer op mijn beide pootjes geland! De vakantie wordt binnenkort besproken met Klaas. Heb het vanmiddag uiteindelijk van me af weten te zetten door bezig te gaan. DOEN hè! :D
Maar het werkte wel! Verder was de dag zo ongelooflijk vol dat ik geen eens tijd had om te piekeren en te flippen!

Nog niet bijgelezen, dat probeer ik nu nog even te doen. Kan toch nog niet slapen, te ongedurig....
Morgenochtend weer werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...