Spring naar bijdragen

Sst het forum slaapt, zachtjes wekken dinsdag 24 juni


Wannes

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wannes,
Gewoonlijk gaan we door, omdat na 12ven nog bij de avond hoort. Een nieuw draadje wordt doorgaans geopend door diegene die 's morgens het eerst opstaat.
Maar maakt niet uit. Het is soms ook sport om om precies 12 uur een draadje te openen.
Leuk doen wat je wilt.


Ik wens iedereen een hele goede nacht toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon::rose::clock: GOEDENMORGEN ALLEMAAL !!!! :o:huh:B)

Ja zeg, zachtjes doen, dat is voor de katers hoor, hebben we hier geen last van. :D
Ik ga weer lekker een dagje werken, "spreek" jullie vanavond wel weer.
Iedereen een hele fijne dag toegewenst!
Hou vol hè... :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge :)
Vakantie? Wow Tina, weet je al wat je gaat doen? Mooi trouwens dat je een psych hebt gevonden waar je vertrouwen in kunt hebben :musicnote:

Hoi Pip, wat 'n drama's gisteren :( Zoveel onrust/strijd...pfff, kan me voorstellen dat je afentoe niet meer weet waar je aan toe bent en dat dit alles je (jullie) enorm veel energie kost. Hopelijk rustig vaarwater vandaag.

Nieuwe mensen op het forum welkom! Hou het droog vandaag :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Even een kop koffie en hier kijken. Vandaag mág ik werken en het fijne is dat ik ook wil. Van deze ideale combinatie zal ik vandaag optimaal gebruik gaan maken. Het eerste werkuurtje zit er al op. Ik hoop er nog vele te gaan te hebben.

Iedereen een droge dag gewenst en veel kalmte, moed en wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen wakker Nederland. (en België)

Weinig van belang te melden. Geef niet toe aan de eerste. Het leven wordt niet op slag en stoot beter, maar zeker niet beroerder. De voordelen zijn groter dan de nadelen. Dus waarom niet een kans geven!

Groet van Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pipje,

Er was onlangs bij de (door mij, ik weet het, veelgeroemde, J/M) een special over pubers, meid, alsof je over je eigen kinderen leest!
Ik kan je alleen maar adviseren: gun jezelf en je kids die paar euro per maand van dat abonnement! Ik bewaar ze ook allemaal, en (her)lees ze en kom altijd weer wat tegen. Echt, zo herkenbaar uit jouw verhalen (en de mijne) gewoon lezen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Corinne, dat je zo lief reageerde op mijn rugzakje. Mijn huisarts zei laatst een keer: die rugzak van jou is al zo zwaar, als iemand er nog een steentje instopt, dan val je achterover maar ze heeft wel gelijk.:$ Dus Corinne, gaan we samen in rugzaktherapie?

En Soothe, ik ben gewoon pinnig van nature :D daar heb ik dat koppie niet voor nodig!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,
Hier ben ik terug, was vorige week een beetje meegestart op het forum maar vind de sfeer enorm verbeterd nu, heb zelfs goed gelachten.

Ben zelf nu 9 dagen droog en dat heb ik voor een groot gedeelte aan het forum te danken. De goede en slechte voorbeelden neem ik ter harte en ben natuurlijk met identiek dezelfde problemen bezig.

Ook bezorgd over de komende vakantie waar ik eigenlijk ook af en toe een glaasje wil kunnen drinken.

We zien wel,
succes, ik hou het droog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch hebben we ons even goed geamusseerd met die aviators, maar toch weer ons eigen beeld terug gekozen, je hebt het wel goed gezegd dubbele namen is nu net iets verveelender .en de mooiste aviators (althans wat mij betreft) zijn reeds allemaal in gebruik :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...