Spring naar bijdragen

Sst het forum slaapt, zachtjes wekken dinsdag 24 juni


Wannes

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaar haar vlotte spaanse babbel. (Ik woon momenteel daar). En als ik lees hoe iedereen hier streeft om het eerste glas te laten staan vind ik het voor iedereen bewonderenswaardig.
Ook knap vind ik dat als er een zwak moment geweest is, het forum een belangrijke factor is om de draad terug op te pakken en opnieuw te starten met stoppen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soothe,

Juist ben een Kanarie, dus spreek gewoon Spaans want Canarische eilanden ligt vlak naast afrika en niet in Middelandse (Dat zijn de Balearen)

Canarische zijn taksvrije eilanden, benzine en tabak goedkoop, alcohol supergoedkoop.

Daarom komen er hier zoveel drinkvakanties houden en de terasjes zijn het hele jaar bezet, daarom praten we nu ook met elkaar;):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste Fen en anderen,


Fen, je vroeg gistere aan mij hoe ik de AA vond. Nou, het was gisteren de tweede keer dat ik daar was. ik vind het daar super eerlijk gezegd. Als je mij ooit gezegd had dat ik bij de AA zou gaan, zou ik zeggen dat je gek was. ik leefde met de vooronderstelling dat de AA voor zielige kansloze mensen is. Dat is niet zo. ik ben van mening dat het een getuigenis van sterkte kracht en moed is wanneer je een probleem, in dit geval alcoholverslaving wil aanpakken. Mensen die verslaafd zijn, het niet willen weten en er niets aan willen doen, vind ik veel erger.


Nu moet ik ook nog even zeuren: Het is mijn 10e dag zonder drinken!!! Maar omdat ik zo geniet van mijn nuchtere avonden, ga ik te laat naar bed. Ik merk dat ik weer begin met pianospelen!
het is ook zo lekker als je s'avonds voor de tv zit, dat je weet wat je gekeken hebt als doorzapt... :)
maar goed, nu op tijd naar bed, volgende project. Ik heb immers veel slaap nodig.
toch, moe opstaan is niet lekker, maar het is zovel beter dan wanneer je alcohol ophebt de dag tevoren! Jippie.

Fen en anderen, succes vandaag.

trouwens, moet ik ook nog even kwijt: elke dag dat ik niet drink, doe ik €2,- in mijn spaarvarken. aan het einde van het jaar heb ik dan al en groot berag! Ik wil daar graag een racefiets of een toerfiets van kopen. leuk he?!


hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...