Spring naar bijdragen

Woensdag 2 juli

drup

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Anna, bedankt voor je compliment, ach ja, ik probeer maar zo min mopgelijk te zeuren, hier op het forum en thuis een beetje, het helpt me toch niets, ik denk altijd maar, morgen weer nieuwe moed en energie! Ik vind het erg leuk je zaterdag weer te ontmoeten!!Samen met je nieuwe lover!!
Hee Sonja, moe van het hozen!!
Sorry het duurde ewen beetje lang voor antwoord, maar had een sms en telefoon tussendoor.! Ik ben Zooo populair:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nog lekker in mijn tuintje, onder het genot van een koel spaatje, na te genieten van de leuke dag!
Het gaat me soms ongemerkt steeds beter af allemaal. Nadat ik het afgelopen vrijdag toch even heel moeilijk heb gehad, na een onverwachte en heftige gebeurtenis, heb ik het gevoel steeds sterker in mijn schoenen te staan...
Elke dag even telefonisch contact met dochter, we hebben vanavond alvast een kaart op de bus gedaan met daarop een persoonlijk woordje van ons alledrie en een button met 11 !!! Dus die kan ze vrijdag, op haar echte verjaardag mooi de hele dag op! :) Geniet van mijn zoon en doe graag leuke dingen met hem, geniet van zijn genieten. Krijg mijn vriendelijk gehoor ook weer terug als Klaas zijn nummertjes zit te oefenen. Ben vandaag ongesteld geworden, heb wel alle lichamelijke ongemakken gehad, maar zo chagrijnig als ik altijd wel kon zijn, ben ik geloof ik niet meer. Het wordt allemaal wat hanteerbaarder ofzo! Kortom, ik leer elke dag meer en zie dat het leven mij nu veel meer te bieden heeft dan ooit, én dat ik het zie!!! De meest donkere wolken zijn overgetrokken, ze worden wat lichtgrijzer van kleur en waaien sneller over. Trouwens die helder pittige blauwe kleuren tussendoor houden mij wel van verwondering staande en daardoor loop ik soms wat langer met mijn hoofd up! Mijn lijf doet ook mee. Ik vond het stukje wat Adam schreef, over dat je na een aantal maanden in de spiegel kijkt en opeens een heel ander mens ziet. Ik heb dat ook heel sterk gehad en geniet er eigenlijk nog elke dag van! Ook vanuit mijn omgeving krijg ik steeds complimenten over hoe goed ik eruit zie. En blijkbaar ook weer uitstraal, mijn ogen doen weer mee! Een gezonde kleur! Gisteravond zwaar dat hardlopen in de hitte, keek ik op een gegeven moment naar beneden en zag ik zelfs in mijn bovenbenen (heel vaag nog, maar aanwezig!), spiertjes aan de oppervlakte waarvan ik het bestaan nooit heb geweten :D Ja, ik zou heel goed van dat droogstaan wel eens verrekte ijdel kunnen worden ;) Heerlijk!!!! :P
Nou, dat wilde ik even kwijt, en met jullie delen.... :present:
Dus! Mensen die nog niet zolang bezig zijn, mensen die het even niet meer zien zitten... Hou vol, het wordt beter! Niet meer anders beter, maar écht beter! Much Better!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, waarschijnlijk moest bij mij ook alle rotzooi eruit, voordat ik hier kon komen... Al die enorme zeik en zeurberichten! :D
Nou en! Als we daarna ook maar lekker de vreugdevolle momenten zonuendan met elkaar kunnen delen! :P
Stort al dat leed en gegrien maar hier! Het kan zo ontzettend opluchten!!! (ook al is er soms wél een vent om tegenaan te %$#@)

pippi zijn je voeten alweer wat gekrompen? ik heb er de laatste tijd ook meer last van... ga wel eens in een teiltje met koud water zitten... Nou ja met m'n voeten dan hè, en als niemand kijkt :D Stengels eten is wellicht wat minder genant! ;)

Visje, wie had het over kabels? Misschien denken jullie zaterdag... Vooruitgang? Waar dan...? :D
Dan denk ik, jammer dat ik eerder er niet bij was, hadden ze het verschil kunnen zien. Nu moet je me maar geloven! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve medeforummers,

Ik ga naar bed. Naar ik Marjo mag geloven, zal ik later bruizen van de energie, maar voorlopig is dat nog even heeeeeel erg ver te zoeken. Alhoewel .................... het is toch ook alweer half elf geweest.

Iedereen, slaap lekker voor straks :lips:

En Pippi, niet meer van die enge dromen hoor! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Charlie vuurwerk is toch ook wel apart?! Ik ga nu slapen, wilde nog wel meeschrijven maar heb al die tijd zitten lezen wat hier allemaal is geweest.

Veel vuurwerk in de lucht gezien vandaag, onderweg. Hemel wat een bliksem gedoe.
Welterusten...NOG EEN DAGJE WERKEN EN DAN VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe zwaar wegen die twee dagen zonder alcohol? Ik zit nu op één vol glas per dag, die twee dagen zonder wordt lastig als ik slapen wil. Het enige wat ik 's avonds drink is cola (met iets erin, zonder word ik hyper) Zo kom ik (zonder feestjes) niet boven de norm, alleen dan wel in zeven dagen ipv vijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blurry, jij schreef toch dat jij geen probleem had, maar dat je familie er een probleem van maakte??? Zoals ik nu begrijp van jou kan je niet zonder een scheut alcohol in je cola??? Dat moet je toch tot nadenken zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blurry!
Ja, wat zal ik zeggen... Ik had ook alcohol nodig om te kunnen slapen (dacht ik), in iets grotere hoeveelheden weliswaar. Maar, als ik het zo mag zeggen, vind ik het eigenlijk wel zorgwekkend dat je vindt dat je het nodig hebt om te kunnen slapen.
Maar goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo een avondje lezen? Nou, is niet erg voor mij. Leuk gechat met mijn vriendin. Gelachen met allerlei meligheden.

Blurry,
Als je elke avond een vol glas nodig hebt, niet zonder kunt, dan heb je toch echt een probleem.
Ik heb ook de indruk dat een vol glas ook een inhoud heeft die groter is dan die van een standaard glas.
Ach, ik geef toe, toen ik aan het minderen was, geraakte ik ook niet onder de vijf glazen (i.e. een hele literfles wijn). Dan maar kappen ermee, ook al kon ik mij niet voorstellen om helemaal niets meer te drinken. Scheiden doet lijden, maar ik ben toch harstikke blij dat ik van die duivel gescheiden ben. Soms stalkt ie nog wel eens, maar dan zet ik alle zeilen bij en druipt ie weer af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...