Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Drup, wat goed! dat je komt! En dat van die spuit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Winterklaar? Wie is er hier niet goed bij zijn hoofd? Zomer is net begonnen en dan praat er hier iemand over winterklaar. Oke zal me rustig houden en de tulpenbollen gaan planten en als ik goed kijk zie ik de crocussjes ook al weer met die mooie witte sneeuwklokjes.Geeft niet Floortje, gewoon draadje opnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Goh jullie strijkverhalen hebben wel een goede invloed op me gehad...ik heb mijn jurkje gestreken:PWil toch morgen geen scheve blikken van de strijkexperten...en NEE ik heb geen geurend strijkwatertje gebruikt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Marjo,Heb jij Klaas winterklaar gemaakt en besproeid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Marjo: ik kan je even niet volgen ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Als je dat naar laat Marjo sta ik voor niets in Meppel:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Strijken?! Ik moet eerst nog wassen en dat doe ik morgen lekker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Of is de bijeenkomst ergens anders???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ben een beetje druk, An!Klaas is winterklaar! Die laat ik hier maar , toch?Hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Corinne, zwarte koffie mee voor onderweg ???????? Of wil jij thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Die zet ik zolang maar in de koelkast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Moet eigenlijk zo naar bed maar ik denk dat dat nog niet gaat lukken....schoolreisgevoelens...heb ik altijd last van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Oei! Saf hoe doen we dat?Koffie voor mij, thee voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Dank lieve An, je steun laten me alweer janken. ik wil zo graag naar Deventer. Ach druppeltje kan je jezelf noemen in de vorm van drank maar ook die uit je ogen kunnen plenzen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ach Marjo...voor mij hoeft dat echt niet hoor...ik reis meestal met een twee liter fles water...maar als je koffie bij je hebt dan drink ik wel gezellig een bakkie mee.Heb jij ook een route geprint?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 MARJO WAT ZEG JE NU????????????WAT BEDOEL JE??????????? HELLEP HEBBEN JULLIE DAT OOK GELEZEN? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 NEEE!!!! Druppeltje!Ik kom en ben morgen springlevend, wat de oszazepam heb ik laatst al genomen, de laatste... GRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Geen route geprint, je kan toch wel kaartlezen als globetrotter! Okay, koffie dus. ik drink het zwart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Jeetje je bent een wilde en je gebruikt drugs...mijn man vertrouwt het nu echt niet meer Marjo.En je man zit in de koelkast...dat heb ik hem nog maar niet meegedeeld..mag ik straks niet meer:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik heb ook al een pam erin gegooid, neem vanaf vanavond géén morfine ivm autorijden dus dan maar tramadol (neeeeee dat is geen reclame) maar tramadol = trammelant, niet slapen en zo. Blèh. Zondag gewoon de hele dag bijslapen, kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Hoi, ben ik weer even......net giga over mn nek gegaan.....lekker praatje he...En willen jullie wel eens gauw ophouden over die meeting, ik vind het al erg genoeg dat ik niet kan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Oeps sorry ik dacht dat ik op het meeting-draadje zat, niet aardig van me Charlie, sorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Marjo: doe rustig aan joh. een beetje loslaten. Je zal ervan genieten morgen. Probeer lekker te gaan slapen.Druppeltje: idem.... keep it cool, het komt allemaal goed.Pippi: knap van je dat je gaat en ook Kaia, die gaat nu ook omdat jij gaat. Ik leef helemaal met jullie mee en op afstand zal ik je steunen (als dat kan tenminte).Ik ga ook maar eens naar bed. Heel de dag gepoetst en kinderen 'kampklaar' gemaakt. Een heel gedoe hoor, maar wel geweldig, heerlijk,super, vakantie!!!!! Vanavond hebben we zelfs kunnen barbecuen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Haha, Houtje, genieten jullie maar hoor, dan geniet ik wel mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Breng je wel thuis Saf! Dan praat ik wel even met hem! Te laat An, lukt niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden