safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik ga nog even aan de wandel en tv kijken.Tot later of morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Har het staat bij het andere draadje!Hee Tina, hebben wij alleen nog de kruimels:o Ik kan ook wel een route uitprinten? Zitten we dubbel safe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Moet je kijken onder Zomermeeting Har...slome! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 ben ik je net aan het mailen tina, want mijn printer doet het ook niet!!!Visje? doet jouw printer het?anders schrijf ik het laatste deel van de route wel uit.Har, de lokatie is nogal in een industriegebied dus niet al te fotogeniek, maar hier gaat de camera ook mee hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Spuit 11!!!! die Har:DWandel ze SAf, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Goed Visje doe maar, ander komen we er nooit hahahaha.Ik zie je morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Okee ik ga ff een route uitprinten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Zeg, zeg Safi! Ben geen slome hoor, heb haar d'r al bijgepleurd Leuk dat je komt Pip! Haha...de lobby heeft succes gehad. Mooi, hoef je iig niet je haren van spijt meer uit te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ja weet ik Tapas maar ik ga vóór de meeting zowiezo het oude centrum in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ohhhhhhh, nu ben ik helemaal nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Tina zal ik anders mijn Tomtom meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Als je een route uitprint is het oke joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Okee ga ik doen. Iig tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Iemand op bezoek of op doortocht in de omgeving van Geraardsbergen kan onmogelijk deze streek verlaten, zonder te hebben geproefd van de heerlijke 'mattentaart'. Deze lekkernij, door de plaatselijke bakkers met liefde en zorg bereid, is een uniek streekproduct dat tot over onze grenzen een zeer goede faam bezit. Hoewel men over de oorsprong van de mattentaart weinig weet, toch is men er bijna zeker van dat de geschiedenis van de mattentaart terug gaat tot in de middeleeuwen. De 'matten' vindt men terug in oude dialecten in Duitsland, Frankrijk en Vlaanderen. Men gebruikte matten om sausen van te maken. Nadien om taarten te bereiden. Met de benaming 'matten' bedoelt men gewonnen of gestremde melk, het voornaamste bestandsdeel van mattentaarten. De kwaliteit van de matten wordt bepaald door de kwaliteit van de melk. De bodemgewassen in de streek van Geraardsbergen (klavergroei) spelen dus indirect een rol bij de productie van de mattentaart. Door aan de matten eieren, suiker en amandelen toe te voegen bekomt men de vulling van de taarten.Het is zonder twijfel dat in de gastronomie de zuivelprodukten een belangrijke rol spelen. Daarnaast kennen we in ons land nog andere lekkernijen die hoofdzakelijk te danken zijn aan de zuivelproducten die ze bevatten. Eén van deze zijn de Kaastaarten die voornamelijk tot stand komen op basis van melkbestanddelen. De bekendste streekgebonden kaastaart is de mattentaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik print de route wel voor jullie uit zal 'm jullie op de meeting geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Weersverwachting Devenetr: 23 gr. en 15% kans op neerslag.Dus daar zal het niet aan liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik ga ook uitloggen, tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ha ha LOl Har!Blacky nou dat klinkt goed joh, dus we weten nu al wie er taart meeneemt de vlgde keer:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Interessant Blacky en zo leesbaar! Gecopieerd zeker....maar is die post een vooraankondiging dat je die taart persoonlijk komt brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ok, ik ga afsluiten!Tot morgen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Hahahah Die onverbeterlijke Har. Nog wat van Wannes gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Nou, niet zo moeilijk doen over het weer, het is morgen gewoon:tussen de buien door droogoverdag geen nachtvorsttegen de avond kans op donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 en overdag schijnt de zon (zelfs achter de wolken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Maar vooral in mijn hart Tapas als ik het mee mag maken jullie morgen te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Tot morgen mensuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden