safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Drup het is echt niet enger dan de eerste laten staan en zeggen dat je alcohol uit je leven wilt bannen.Eerlijk waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Gaat je niet lukken Saf.Ja Pip, mijn humor heeft me altijd op de been gehouden, al is het maar galgenhumor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik stuur je effe een Pb'tje Houtje...je snapt zo wel waarom. Kan 't effe niet op eigen houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Safi pbtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Gem,Kom morgen maar, hoor. Als je moe wordt, ga je toch lekker ergens op het dijkje liggen. Neem een grote badhanddoek mee. Ik zal ook enigzins verkreukeld zijn. Praten en piano spelen waren leuke bezigheden, maar ook vermoeiend. Nu zijn ze nog volop aan het werken aan de straat en de museumtuin. Vanavond om 22.30 begint de eerste buitenfilm: De Vliegeraar, naar het boek van Khaled Hosseini. Toegang is gratis, neem wel een stoel mee! Nou, dan duurt het zo tot 1.30 voor het weer een beetje stil wordt. Ze zullen vannacht niet alles demonteren, want morgenavond staat er ook een film op het programma. Dat wordt helemaal een onrustige nacht. Eerst de film, daarna worden alle spullen afgetuigd en afgevoerd, terwijl om een uur of 3 het opbouwen van de boekenmarkt begint. De grootste boekenmarkt van Nederland.Dus zoek ik mss ook wel een slaapplaatsje in een van de fietsenhokken. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Oke Saf maar dat is me ook nog niet helemaal gelukt zoals je weet. Ondertussen ben ik al een heel lijstje aan het maken van wie nou wie is en ben bang dat ik dat nooit kan onthouden. Heb over de hele wereld gezworven en nu lijkt Deventer zo ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik stel voor dat we gewoon wat tafels daar op de dijk zetten!! buitenreceptie!! met ligplaatsen mag je tenminste gewoon lekker roken bij het eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Chips, Houtje weg. Stuur er jou een Safi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Goed idee Tapas, de zorg over het niet kunnen roken is alvast weg, mjam neem een extra pakje mee en de hondjes kunnen lekker buiten rennen terwijl wij plat liggen of zitten. Vergeet je de zonnebrandcreme niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Gaat het Har? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Dat is een prachtige film Corinne, ik heb ook het boek gelezen, ik vond het erg ontroerend, zotriest dat is soms niet eens verder durfde te lezen.Jaaaaa, lekker buiten, heerlijk met dat prachtige weer.Ik kijk er naar uit in ieder geval.Alleen ben ik totaal niet bekend in Deventer, volgens mij ben ik er zelfs nooit geweest,dus ik ga op Tapas en Visje af hoe ik moet rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Haha Drup, jou kunnen we dus aan het permanentje herkennen Ja, Tapas lekker naar buiten Zullen de rokers van Tactus het best mee eens zijn...trouwens 24 graden morgen...lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Tof idee tapas...had ik ook al gedacht...wordt het wel mooi weer morgen in Deventer??Dan weet ik of ik een jurkje of broek aan doe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Okidoki Safi..hé toevallig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Blacky wel jammer dat ik je morgen niet zie...en dat we die Belgische lekkernij nu mis moeten lopen:PHeb je ons wel lekker en nieuwsgierig zitten maken:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Great minds think alike Har:P...huh, huh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Hoi hoiwat een gezellige drukte hier! !Net terug van de Lidl, kom er eigenlijk nooit, maar scheelt echt wel!!Morgen dan klein manneke jarig, tussendoor nog even wat boodschappen doen, want maandag is husband jarig. De erwtensoep-ingredienten liggen al klaar, alleen krabbetjes hadden ze niet, dat wordt dus karbonade erin..Jaja, hij is gek, erwtensoep met deze luchten :DMarjo, gefeliciteerd met je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Attentie!!! Belangrijke mededeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Pippi komt morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik weet van Deventer dat je er prachtfoto's kunt maken...camera gaat dus ook mee. Ik heb er zin aan, lijkt me ggezelllllliiiiigggggggg. Tis wel veel om met meer dan 20 mensen kennis te maken in goed 2 uur, maar de dag is daarna nog lang toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 TatarataaaaaaaaaaPIPPI KOMT OOK!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Yes!!! Pippi wat goed van je! Je zal zien dat het de moeite waard is!Hee Tina, je moet niet op mij afgaan hoor met rijden, dan zie je heeeeeel Nederland, behalve Deventer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 quote: Originally posted by: safidepafiPippi komt morgen!! Hummm....moeten we dat niet eerst in de ballotagecommissie gooien? Kwil het iig eerst uit haar eigen toetsenbord zien rollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Haha Visje, ik heb geen route die kan ik niet uitprinten, mijn printer is kapot.Ik hoop dat tapas wel een route meeneemt, anders komen wij aan als de meeting voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Charlie. ik wens je alvast een hele fijne dag toe en dat die erwtensoep je goed mag bekomen!Ik ga afsluiten, lekker doesjen, wenkbrauwtjes nog ff epileren en vroeg slapen. Ik kan toch niet met wallen komen die ook wallen hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden