An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Carolien: als het enigzins in de buurt was zou ik zeker komen. Mijn ervaring is vanuit een ander forum waar ik bij ben dat het de band onderling flink versterkt. Het schrijft ook 'beter', omdat je dan ongeveer weet tegen wie je praat. Dus dubbel jammer voor mij dat ik niet kan komen. Maar het is niet anders. Voel me daardoor nog steeds een beetje een buitenstaander in het geheel. Het blijft natuurlijk spannend zo'n meeting, maar voor degene die verlegen zijn of twijfelen.... je krijgt er echt geen spijt van, dus als je kan.... GAAN. Ik wens jullie in ieder geval een hele fijne dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Carolien,Je kunt ook een combi maken met iemand die zlefs niet uit de buurt moet komen bv dat je eens stukje met d etrein gaat en darna overstapt in een auto en meerijdt tot Deventer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Tina !!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig !!!!!!!!!!!! Leuk !!!!!!!! Gezellig !!!!!!!!!!!!Knap van je om het verleden los te laten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Ja, leuk Albertina!!!!Hoop dat Soothe, Anna, pippi en Water oa ook komen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Carolien ik kan eigenlijk nooit iets goed afspreken van te voren want moet per dag bekijken hoe ik me voel en als dat niet goed is moet ik mega pijnstilling slikken waardoor ik als een zombie ben. Dit zou heel storend en ongezellig voor anderen kunnen zijn en dat zou ik nooit willen want dat is me 1 keer gebeurd en dus nooit meer. Als ik me goed voel dan bel ik Valies. Dat is een speciale taxi voor minder validen die je tot een uur van te voren kunt bellen en door het hele land rijdt voor 13 cent per kilometer dus vervoer mag voor mij geen probleem zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Druppeltje,Dan hoop ik voor jou dat je je pico bello voelt op 5 juli.IK KOM OP 5 JULI! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Goedemiddag broeders en zusters:DTactus mevrouw gesproken.De meeting is in het hoofdgebouw, Keulenstraat 3 te Deventer. Voor wie met de trein komt; de afstand is te ver om te lopen, treintaxi nemen of met de mensen die met de auto komen iets regelen.Tactus verzorgt de koffie en de thee en een hapje en een drankje. Wie een lekkere taart wil maken mag zich rustig uitleven hoor! Graag zelfs, ben dol op taart. Tactus kijkt volgende week zelf wel ff op de lijst om te zien wie er allemaal gaan komen. Dus als je alsnog wilt komen; zet je naam ff erbij op de lijst. Kom je niet, graag ff afmelden.Willen jullie je gedachten ook es laten gaan over of het een idee is deze ontmoetingen structureler te maken. Wat zou je dan willen, waar heb je behoefte aan. Aktiviteiten of een thema middag over een bepaald onderwerp, het kan van alles zijn. Ideeën mag je ook mailen aan tactus. Er wordt op de meeting ook nog over gesproken.Nou, volgens mij is alles hiermee wel geregeld. Zag in de gauwigheid dat er al carpool afspraken gemaakt worden her en der. Geweldig.Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat wel. Ik zie jullie vlgd week en meld me dit weekend nog wel ff. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Ik herhaal even: AlbertinaHoutje BamBam Kohtje Safi Anna Soothe Tapas Visje Marjo HarFrancescaStien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 BB, waar heb je mijn vraagtekentje gelaten? Daar ben ik érg aan gehecht, dus ik wil het nog even houden ([toon van dreinend kind]). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Bammetje terug de vraagtekens! Anders gaat de beuk erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 BamBam,Misschien heb je er overheen gelezen, maar ik ME AANGEMELD met kapitalen.Houtje,Mag ik met jou mee hoppen? Of nemen we samen vanaf Utrecht de trein (en dan in het goede deel)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Anna en Soothe,Ik zou jullie heel graag live willen ontmoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Corinne, we doen de inmiddels "bekende" methode maar weer? Van hieruit dan met de auto? Ik vond de terugreis met de trein zo vermoeiend, wachten, overstappen, wachten, overstappen.Ik rijd liever en ik ga nog proberen om Anna over te halen, die kan dan ook meerijden met ons, ook carpoolen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Anna ik wil dat jij óóóóóóók komt [toon van verwend kind dat altijd haar zin krijgt]. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Houtje,Prachtig! Ik ga op je aanbod in. Ja, Anna, ook meekomen. Ik wil ook ontmoeten. En Soothe ook.En de rest wil ik natuurlijk ook ontmoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Heb even op de kaart gekeken en zie dat het idd. een behoorlijk eind lopen is (5 km.) Wil dus graag een lift vanaf het station; ben daar om 13.18 uur. Wie oh wie? Ik herhaal even: Albertina Houtje CPASBamBam Kohtje Safi Anna ?Soothe ?Tapas Visje Marjo Har Francesca Stien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Als mijn auto niet helemaal vol zit wil ik wel naar Deventer centrum komen Har maar ik weet niet hoe handig dat is ivm die drukte van dat festival, dus ik denk met je mee, okee maar zeg niet meteen JA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Hier nog een taxi ganger, als iemand een combi wil maken is mij oké.Ik heb nog geen aankomsttijd in Deventer uitgeknobbelt maar komt wel goed toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Welk station sta je Stien, of is dat geheim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Carolien, ik ben er om 13.18, de bijeenkomst is van 14.00 tot 16.30. Ik vind het best als we samen een taxi pakken Oh, wat de kosten betreft dat weet ik ook niet. Zal het eens uitzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Har Carolien, welk perron staan jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Stien reist via Utrecht. Daar stap ik over op een intercity rechtstreeks naar Deventer.Ga nu even knobbelen op tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Carolien en Soothe, ik kom aan op spoor 4a maar ik ga wel vóór het station staan, om te wachten. Heb een blauwe rugzak, wat resterende krullen en een onmiskenbaar grote neus Carolien weet ik inmiddels te herkennen, zij mij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Hi,hi,hi, je weet niet wat je zegt Carolien. Ik ben een "stille" in de trein hoor, goed boek, muziek op de oren, weet niet eens dat ik reis.Maar alle gekheid, aankomst is dan wel wat vroeg, 12.34, een trein later moeten we een keer overstappen. Nu ja, de taxi's zullen ook niet voor het oprapen zijn daar, zullen wel flinke wachttijden zijn met die drukte in Deventer. Dus de trein van 12.20 oké, zet je pet maar op!Ennneh, ik, klein michelinpoppetje, inmiddels iets leeggelopen, dopjes in mijn oren, rugtasje, waaaaahdat vraagt om een 06 nummer voor het geval dat. Via pb hé, anders wordt ik gestoord in de trein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Nog meer mensen dezelfde route? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden