Spring naar bijdragen

Zondag 6 juli 2008


An

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Bij deze, Helen en Bert bedankt! Gisterenavond, had ik al enkele berichten geplaatst,Het was leuk.
Maar wat een indrukken, ineens was ik compleet total loss! Anna heeft gisterenavond, tot ieder nog een woordje gesproken en ook daar sluit ik mij bij aan. Het was leuk jullie te hebben ontmoet, en nu over tot de orde van de dag!

En... het was natuurlijk bijzonder leuk, mijn stopmaatje te hebben ontmoet. Samen hebben wij ( Kaia en ik) een geheime afspraak en daar houden we ons aan!!

Allen een groet. Leuk al de gezichten achter de iconen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja eigenlijk heeft de ontmoeting mij ook enorm gesterkt, het is zeker niet altijd makkelijk
maar het is zo fijn te weten dat ik niet de enige ben, nou ja dat wist ik natuurlijk al,
het real life gebeuren heeft er nog een extra positieve invloed op!
Dus ik ga verder op de ingeslagen weg en doe lekker weer met jullie mee vandaag.
Ik laat zeker de 1e staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge :) Goh....voor mijn doen een gat in de dag geslapen, wat was ik moe toen ik thuiskwam.
Leuk Caro dat je schetsen gemaakt hebt van al die onderonsjes. Voor jou was het natuurlijk niet makkelijk om je in die groepjes te mengen vanwege je slechte gehoor; je hebt dat mooi opgelost voor jezelf :present:
Ik had idd ook zoiets van goh, is dat die? Je ontkomt er niet aan dat je je een beeld vormt van een virtuele forummer....écht leuk om de mensen in het echie mee te maken, al is 20+ wel erg veel van het goede. Meerdere mensen niet of nauwelijks gesproken.
Ik voelde me op momenten wel erg klein en dat terwijl ik hier zo'n grote waffel kan hebben. Heb in het verleden erg veel moeite met grote gezelschappen gehad en kon me daarom wel iets voorstellen hoe jij je moest voelen Anna. Ik vond het wel heel frappant dat je dat meteen op het forum plaatste waarmee je bewees wat het forum voor ons allemaal kan betekenen: een uitlaatklep.
Toch voelde het vertrouwd om tussen jullie te zijn en daarom voelde ik me toch op mijn gemak ook al ontbraken bij mij soms de woorden....tsja, hier heb je de tijd om dingen te laten bezinken en te delen.

Ha, Marjo wat bruiste jij van het leven zeg compleet met tranen...ontroerend om je zo te zien, vraag me nog steeds af waarom ik niet effe op dat moment mijn arm om je heen heb gedaan.
Ziza the no nonsense guy was wel helemaal de persoon die ik me had voorgesteld...zelfverzekerd en kalm.
Soothe rende van hot naar haar, voor iedereen een aardig woordje. Toffe vent ben je!
Houtje, écht de vrouw die altijd voor je klaar staat...mooie uitstraling heb je trouwens :present:
Alle anderen, weet zo even niet hoe jullie te beschrijven...

(Hum...een uur met M. over de telefoon gebabbeld, die vroeg hoe het me vergaan was)

Ik vond in dat telefoongesprek ineens het juiste woord: Saamhorigheid. We delen een eigenschap of eigenaardigheid zo je wilt. Die fysieke afstand zal er voor de meeste van ons blijven maar geestelijk voelen we ons toch bij elkaar horen hier op het forum. Daarom vind ik het juist een beetje vervreemdend om elkaar werkelijk te ontmoeten want jij blijkt een gewoon mens te zijn, zoals je ze dagelijks tegen kunt komen...het bijzondere van het delen door met elkaar te schrijven is op een meeting niet aan de orde, als je begrijpt wat ik bedoel :huh:
Maar ik kijk er wel met genoegen op terug, al is het alleen maar omdat ik bij velen van jullie nu het gezicht bij het icoontje kan plaatsen.
Ik vond het aangenaam kennis te maken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gnigni Har, ik denk omdat je wel aanvoelde dat ik niet had geweten wat daarmee aan te moeten... En waarschijnlijk écht hard was gaan blééren... Of op je schoot was gekropen ofzo! :D

ik vind het gevoel wat je schrijft erg goed gepakt. Zo was het inderdaad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn te lezen dat de meeting zo'n positieve nawerking nog heeft, dat jullie zo happy zijn met die middag. Daar zullen de Tactussen ook blij mee zijn denk ik zo. Volgende keer kruip ik echt in de rugzak van Adam hahaha, in elk geval Valys bel ik niet meer want daar snap ik nog steeds niets van. Wel willen halen maar me niet eens gebracht, denken zeker dat ik kan vliegen of zo, nou als dat zo was had ik ze niet nodig gehad hihihih. En ja, ik ben ook nog onder de indruk van het lieve medeleven van jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben uit mijn coma ontwaakt :D

Ik vond het ook erg leuk iedereen te zien en te spreken. Ook met Gem achteraf nog goede gesprekken gehad in de auto.

Toch ook wel weer prettig om op het forum weer veilig en vertrouwd met een bord voor m'n kop door het leven te gaan.

Het is hier mooi weer dus straks weer op naar de moestuin en even een dagje buiten vertoeven. Vanaf morgen mijn laatste weekje werken en dan VIER WEKEN VRIJ! Hoera! :D

En ook ik ga gewoon door met de eerste te laten staan. Dan is de tweede idd ook niet aan de orde.

Ik wens iedereen een goede, gezellige en vooral droge dag toe. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks mijn poging om tot Deventer te geraken is dit op het laatste toch nog mislukt, ik kan elk ogenblik opgeroepen worden voor een dringende interventie op het werk, dat was dan gisteren zo, als ik op dat ogenblik nog zichtbaar thuis ben kan ik dit niet ontlopen, mocht ik nu reeds een heel eind verder gezeten hebben, kan ik hier als het ware van ontlopen. Heb dus een lange werkdag gehad, Heb aan jullie allemaal gedacht, en heb ondertussen reeds gelezen dat het een fantastische dag geweest is, maar zoals je kan lezen ben ik niet langer meer vermist , doch terug op het forum, greetz, Jo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi

Ik ben ook uit coma, mén wat was ik moe.
Ik heb mijn kids niet en met R. gaat het niet lekker dus ik ga even wat leuks doen met de dochter van R. we gaan ontbijten bij de Mac. Ik vind de Mac niet echt leuk maar we nemen een grote puzzel mee en gaan daar lekker eten dat vindt ze een tractatie.

Moest mijn hoofd echt even "uit" laten slapen pfffffffff wat was ik moe gisteren.

Maar ik vond het hartstikke leuk, ook al neem ik mezelf kwalijk dat ik met zo weinigen echt gepraat heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro,

Die baret stond je zó fantastisch echt ik dacht echt iets voor een kunstenares om er altijd zo bij te lopen!!!!":D kan je nagaan.

Mijn haar is nog net niet lang genoeg voor mijn avatar-koppie en ja, ik ben helemaal niet pinnig in het echt, al zegt mijn avatar van wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, neem jezelf niets kwalijk. Dat probeer ik ook te doen. Het was veel...
Gelukkig zijn hier in huis veel zelfstandige mensen, dat hebben ze de afgelopen jaren wel geleerd...
Dus ik heb laten weten, mij maar even te laten..
Dit wordt een enorme berg bezinkertjes vandaag... ;)

Pip, 10 uur was ik wakker. Vroeger zou ik tot 13 uur hebben doorgeknord. Ook daar is vooruitgang te bespeuren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mijn wilde plannen om vooraf foto's te maken in Deventer en eventueel nog mee te gaan eten en iets van het festival mee te maken, is nadien niets terecht gekomen. Was toch pas 1,5 uur voor de meeting in Deventer en die tijd vliegt zo voorbij. Had maar net genoeg tijd om even een kop koffie te drinken, wat door Deventer te lopen een kaart te zoeken en bloemen te kopen.
Toen de meeting was afgelopen vond ik het wel genoeg...had toen al niet meer de energie of zin om gezellig nog even samen met jullie uit te gaan eten. Het gaat zoals het gaat. Was al om zes uur wakker en op gisteren....een lange dag dus.

Ga zo met M. hier door het Eindhovense struinen, vandaag is de Dommeldag...allerlei activiteiten op en langs het water. Onder andere een schrijverscollectief, leest voor uit eigen werk...veelal ingegeven door de inspiratie van de drank :angry: ken er een aantal van het schrijverscafé hier in de stad als toehoorder en weet wat ze zoal nuttigen :o
Heb me dan ook voorgenomen om maar niet meer naar die verhalen te luisteren en vooral op de andere wérkelijk creatieve uitingen te letten (....)
Een fijne droge dag beste forummers, ik voel me gesterkt door jullie en zal het wel uit mijn hoofd laten omgang met gremlins te zoeken vandaag :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wannes die interpol was ik en je krijgt bij deze een zeer zware waarschuwing dat je dit nooit meer mag doen. Laat in elk geval wat van je horen want je bezorgt de ene een hartverzakking en de andere een rolberoerte. Dat sprak dan over Belg zijn, nou wij hebben tenminste de beleefdheid elkaar iets te laten weten hahahah. L@l moet je niet meer doen hoor ik was echt ongerust en meerderen met mij. Sorry moest dit ff kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, doe ik Pip. Tsja Marjo, het had denk ik te maken met dat ik nog geen woord met je gewisseld had voordat de tranen kwamen...werd een beetje overdonderd, volgende keer neem ik je meteen op schoot en laat je flink brullen ;)
Caro, die kleding past helemaal bij je....creacarolien.
Nog effe een senseootje maar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...