Spring naar bijdragen

Zondag 6 juli 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
safidepafi

WE hadden hier een keertje iemand die heette Vie en die had dat liedje altijd

Ik ben zo blij .....dat ik je niet vergeten ben.

Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken.

En dat ik steeds ben blijven dromen, dat het toch zover zal komen

Ben ik blij dat ik je niet vergeten ben.

En dan had ze het ook over dat kleine meisje in haarzelf die ze door de alcohol was vergeten.

....



...........................VIE ..........Benthe.................HOE IS HET MET JE ?????
....

Kan iemand me vertellen hoe het met Vie is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Corinne, had ik niet verwacht, maar de verhalen van mensen maken blijkbaar toch wat in je los
Toen ik zei tegen Ziza dat ik de knop nog niet had gevonden zei hij: let maar op, de laco vindt die knop bij jou wel~! Een rake opmerking die is blijven hangen, want dat wil ik helemaal niet, maar definitief te moeten stoppen vind ik nog steeds moeilijk te verteren. Ik weet ook wel dat je niet zover moet kijken, maar per dag, maar uiteindelijk zal het toch voor altijd zijn,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien,
Ik droeg een zwarte broek met wijde pijpen, een witte bloes met lange mouwen met daarover een singletje met horizontale zwarte en donkergrijze strepen, witte sokken en zwarte instapschoenen en afwisselend gewone bril en zonnenbril.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje,
Als je om de zoveel weken een lijst maakt van de voor- en nadelen van alcohol zal e.e.a. duidelijk worden. Ik vond het eerst heel wonderlijk dat het aantal 'voordelen' zo snel slonk, maar later zag ik ook waarom die voordelen 'verdwenen'. Ik kan het niet bij 1 glas laten. Ik dronk toch echt al lang niet meer, omdat ik het 'lekker' vond. Nee, ik moest gewoon mijn dosis en liefst meer scoren. Eigenlijk werd alles wat me overkwam, wat tegen me gezegd werd, elk gevoel, alles werd een smoes om het drinken voor mezelf aanvaardbaar te maken. Wat heb ik mezelf wijsgemaakt. Zelfs nog lang na het stoppen, vond ik dat wijn zo lekker was. Eerlijk gezegd ben ik van die gedachte nu al lang van af. Toen ik die moeilijke periode had eind mei en juni dacht ik ook niet over een 'lekker' glas, maar was het echt die drang naar roes/van de kaart zijn/vluchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn jullie errrrug!!!!
Zet wat vrouwen bijelkaar ennnneh.....de roddels komen vanzelf....

Hier distantieer ik mij van ..........gewoon even vragen aan de persoon zelf he! :D
Tja, dan heb je veel sneller antwoord.

Vandaag heb ik een goed besluit genomen, vind ik zelf tenminste.
Ik start een zomerstop voor het piekeren, malen, dwalen, dralen enz.

Eens kijken wat het op mijn pad brengt, dat lijkt mij zeer de moeite waard na een roerige tijd.
Nou nog wat mooi weer, zonnetje , lekker briesje, niet te heet.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hoor, log ik weer in en zit Char me te laten kwijlen over de erwtensoep. Ondertussen staat de spaghettie rechtop in mijn slokdarm want dit wordt een beetje te veel hahahaha

An kijk eens op het forum van Tapas, toen ik daar kwam was ze er met Delta ook dus was ik meteen weer vertrokken maar misschien kan je haar daar nog wel vinden of een PB-tje daar neer zetten want zover ik weet leest ze nog wel.

Wat een positieve naweeen van gisteren, echt leuk te lezen.

Wannes.....PB terug, heb genoeg gepreekt hahahaha maar fijn dat je ook je ook nog een lekkere duw kreeg van Stien. Volgende keer zal je wel nadenken voor je zomaar weg blijft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, mijn zomerstop is al in gegaan maar wil dit nog even kwijt.
Daar viel ook roddelen onder enneh natuurlijk die eerste laten staan anders is het met
mijn nuchterheid gedaan!

Maar ben toch wel blij dat ik denk het te weten. ;)

Carolien, onwijs leuk wat je met de schetsen doet!
Verbazingwekkend dat je al die details onthouden hebt, zelfs gezien hebt! :$

Allemaal fijne avond verders en truste voor laters, straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Stien Caro heeft andere gaven als wij. Ik denk dat de natuur toch dingen compenseert en Caro maakt daar goed gebruik van. Vond het heel moedig om toch in gezelschap te gaan terwijl reizen en luisteren een grote handicap moet zijn maar ze lost het gewoon op haar manier op en daar heb ik respect voor als je zoiets kan. Zal nooit meer de discussie vergeten over mijn regenboog en dat ze mijn man hoorde........Wil toch nog even aangeven dat er meer is tussen hemel en aarde, al is het maar een gave mensen te kunnen analyseren. Volgens mij kan ik weer eens niet zeggen wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...