druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Trusten Caro, dank voor je vriendschap en sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Wannes je bent Wannes en zo is het goed. Zag toch liever die hartjes hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Heel fijn, het komt hiet met bakken naar beneden en moet nog en blafje uit. Rubber laarsjes neer gezet, groot badlaken en een kopje soep om straks warm te maken. Hoeveelste nutteloze informatie was dat vandaag weer terwijl ik niet mocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Wat een stilte. Volgens mij heeft het hele forum ons alleen gelaten Wannes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Mijn hondjes zitten al lekker op het droge, mijn grote vrienden moeten achter in de tuin overnachten, en de geitjes hebben hun eigen huisje, ik ga seffens ook naar mijn bed, anders zie ik gremlins, en dat willen we niet. greetz,Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 @ Allen,Fijn om te horen dat de meeting geslaagd was.Ik had er graag bij geweest,maar moet belangrijke dingen regelen.Ben een klein half jaar geleden verhuisd en mijn appartement te koop gezet.Dit is nog steeds niet verkocht en daarom ga ik daar weer naar terug.Dit brengt veel werk met zich mee en ook veel stress.Een week of 3 geleden is er bij mij bij de ADHD ( een jaar geleden) een bipolaire stootnis ( manisch depressief) gediagnostiseerd wat betekend dat ik voor 50% zal worden afgekeurd.Allemaal dingen waar ik niet vrolijk van word, maar zonder alcohol wel te handelen zijn. Dit wilde ik ff kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Pip, hou je, ff een boek lezen de dag laten zinken, je bedstee in, morgen schijnt de zon, even over je laten gaan en pas daarna overkijken, dikke knuffel, greetz,Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 He Pip toch, klote allemaal. Ik ga ff door dat k@t weer met woefje en kom zo snel mogelijk bijj je terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Wat een spel is die ex van jou aan het spelen Pip. Je moet hem echt even ver weg van je parkeren. Niet reageren op telefoontjes en vragen.Gewoon even alle contacten verbreken want hij weet steeds weer over je grenzen te gaan. Zie het als een wijze les hoe bij jezelf te blijven, als een uitdaging ipv een drama.Hij laat zich momenteel enorm in de kaart kijken en is ongelofelijk stom bezig, probeer daar boven te blijven staan! Wat wil jij? waar ligt je grens? Als dat voor jezelf duidelijk is is het ook makkelijker om dat naar buiten duidelijk te maken!sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Dochter is weer thuis.. Vol verhalen, ligt er net in... Pip, moeilijk voor je, probeer het je allemaal niet té veel aan te trekken, ja ik weet het, makkelijk gezegd! Mieke, wat erg voor je. Volgens mij is dat de nachtmerrie van elke huizenverkoper, weer terug moeten omdat je het niet kwijt raakt.. Extra handicap voor je met deze diagnose. Wel heel knap en goed dat je het zonder alcohol doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 @ pippi,Dit verhaal lijkt me voor jou erg pijnlijk en begrijp dat je je niet lekker voelt.Het heeft te maken met loslaten en dat kan weleens moeilijk zijn.Toch is het beter te accepteren dat jullie je eigen leven hebben en dat geld natuurlijk ook voor jou.Jij zult het geluk vinden en ook jouw kids zullen eens kennis maken met iemand. Dat wil je dan niet aan je ex kwijt.Ik leef wel met je mee en heken je gevoelens.Het is lang geleden dat ik me toen ook zo voelde en dat het pijn doet. Heus het slijt meid.Knuffel en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 opvallend is dat ik sinds ik hier het forum, jullie dus , heb leren kennen, ga ik echt wel véél later naar bed, drie weken geleden, en de nodige alco in mijn lijf lag ik al straalbezopen om 21:30 in mijn 2meterbak, nu leef ik (enkele keren knietjes vuilgemaakt) ben ik blij dat ik dit hoekje gevonden heb,greetz,Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 @ Marjo en Pippi: Tankx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 @ Wannes, ja gezellig zo kletsen met elkaar hier.Eerder zat ik ook nacht te braken achter de pc en was Joann onze nachtzuster. a ha wat maakten we het laat. Zonder alco overigens.............................typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Zeik en zeik nat zijn woefje en ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Sorry Mieke ik schoof door de nattigheid er even overheen. Vind het heel erg voor je en dan ook nog eens gedeeltelijk bent afgekeurd geeft ook nog eens financiele gevolgen. Zo kom je maar mooi in een cirkel terecht. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Mensen ik ga naar bedje toe...Pip, ik begrijp je verwarring, zat er ook een beetje vreemd tegenaan te lezen...Maar in beide gevallen kun je er wel wat uithalen, loslaten...Ik wil je ook heel veel sterkte wensen, en hoop dat je straks een beetje kunt slapen.Morgen een nieuwe dag. Pippi met de kinderendag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 De zomers van de jaren zestig, ....warm....heet.....droog, waar is de tijd, en zeggen dat de aarde opwarmd :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:greetz, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Dit heb je even nodig nu, gooi het er maar uit!Je mág boos zijn...En morgen weer gezellig? Waarom? Zet 'm op pip! Hou je taai en volg je hart...(als je maar geen ramen gaat ingooien.. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Goed idee Marjo, doggy is lekker afgedroogd en ik een droog shirtje aan en we duiken er ook in. Pipje probeer ook wat te slapen, hier kom je echt zomaar niet uit maar ik heb mooi lullen want jij zit hier mee. Toch moet je weten dat ik aan je zal denken, wilde dat ik meer kon doen voor je...zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Dat is ook niet makkelijk.Maar voor je eigen bestwil,zul je wel moeten proberen...En als het straks lukt, ben je weer een hele stap verder en trots op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 voor pipke en mensen welke het moilijk hebben "als ik onder druk sta en mezelf aan het opjagen ben , sta ik vene sti bi de dag van vandaag en denk na over wat ik ermee kan doen "wat er ook om mij heen gebeurt , vandaag weet ik dat ik vooruitga .ik zal vertrouwen in het herstel proces en de tijd zijn werk laten doen mensen ik ga naar mijn beddeke slaapzacht mieke sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 @ Pipke, omdat ik je situatie herken wil ik je het volgende zeggen, maar word niet boos.Ik zeg het je uit ervaring en het klinkt botter dan dat het is bedoeld.Je laat je manupileren en je laat je raken omdat je kwetsbaar bent.Het siert je dat je kwetsbaar bent want aan een harde kenau worden we niet vrolijk.Toch is het beter je je tegen een bepaald soort mensen wat harder op te stellen zodat ze je niet meer zo kunnen raken.Dat kost tijd en oefening en er komt een moment dat je met rechte schouders deze mensen strak aan kunt kijken en nee kunt zeggen.Ook ik heb dit geleerd en je zult het ook kunnen en er profijt uit halen.Blaas hier maar van je af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 heeeeeeeeeeee Rat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 aha, ik zie mijn verwarring, ik dacht dat het om M ging en snapte al niet hoe dat zat met zijn vriendin.... ik haalde de ene ex met de andere door elkaar. sorry! kon het al niet helemaal volgen.... ik vond al dat M het nou wel erg bont maakte om ook nog eens met jouw kinderen te gaan pronken bij een nieuwe vriendin :0Loslaten en opnieuw beginnen... mmmm. misschien is het meer dat je goed moet bedenken wat JIJ wilt!! waar JOUW grenzen liggen en wat JIJ wel en niet accepteert... als je dat eenmaal duidelijk(er) hebt heb je al een grote stap gemaakt. Niet denken waarom het mis gaat maar wat moet ik doen om voor mezelf te zorgen. Leven op het moment, reageren op het moment. De eerste stap heb je al gemaakt, maar elke stap heeft ook weer consequenties en dat vergeten we wel eens, toch weet ik zeker dat je er wel komt Pip! echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden