Spring naar bijdragen

Woensdag 9 juli 2008

Gast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druppeltje: knap van je dat je nog wat van je laat weten, dankjewel en gelukkig heb je een vriend die arts is. Pfff... ik hoop dat je nu hulp krijgt.

Marion :heart: wat fijn je hier weer te zien!!!

Ik ben toch wel geschrokken. We zijn een heel bijzonder forum en ik ben hier al een tijdje, maar soms gebeuren er dingen waarbij je alleen maar kan kijken naar je 'scherm'.
Ik weet tegelijkertijd dat het anoniem is hier, maar dit is toch erg naar dat je gewoon niks kan doen. Je zou kunnen mailen, maar als je iets hebt kan je ook niks doen. Het enige is nog dat je een adres hebt, maarja dat is ook geen doen.

Machteloos staan we dan, ook dat is iets, een feit dat ik moet leren accepteren.
In het dagelijkse leven loop ik hier heeeeeeeeel vaak tegen aan en voel dan hoe ik de controle kwijtraak, ik stond erbij en keek er naar..........

Maar vandaag drink ik niet en het valt dus echt niet mee. Het is niet simpel, ik doe het niet meer af alsof het eenvoudig is,het is loei moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vanavond niet zo gezellig, en kruip mijn bedje in..
Was moe en niks gedaan, dus.. tataaa! Alles mag morgen weer in één dag gepropt, want vrijdag gaan we op vakantie... :D

Gem, sterkte bij het vinden van een andere baan. Erg l*llig voor je dit!

An, hou vol hoor! Het is moeilijk, maar niet onmogelijk!

Allen, ik heb jullie gelezen, maar niets onthouden vandaag... erg hè!
Ik denk aan jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach jullie zijn allemaal lieve schatten. En we doen allemaal ons best.
Voor mij is het tevens dag 2 dat ik alleen zit en het is een zeer bijzondere ervaring.
Als je wilt stoppen is dit volgens mij het beste stopmoment. Als er niemand is, geen drank in huis, geen feestjes. Het is nonsens om maar te denken dat ik daar allemaal maar tegen moet kunnen. IK KAN HET GEWOON NIET. Maar goed, vandaag hoef ik me daar niet druk om te maken.

Pippi: ik kan me voorstellen dat je tegen al dat gefeest aan zit te hikken. Misschien proberen om er 'gematigd' van te genieten en je dan voornemen om toch in de vakantie als iedereen weg is te stoppen. Het is echt een aanrader. Tenminste de eerste 2 dagen..... :D

:present: De mooie roos van Water heb ik nu vervangen door de verbeterde versie en inderdaad een groot verschil. Het is zo apart. Want telkens is het weer ' ach ja, de roos' en dan kijk ik even. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dank jullie wel, kom morgen nog wel ff langswippen.

Kwam nog even terug, om Houtje heel veel sterkte toe te wensen.
Sterkte Houtje! Hoop dat de morfine zo goed helpt, dat je even niets meer kunt doen, behalve uitrusten....

:D:present:

Pip, ook sterkte meid, met al die @#! grmbll verjaardagen!
Doe op jóuw dag eens, waar jíj zin in hebt! :heart:

Nu, ik duik erin!

Marion, welcome back!
Hoop dat je inmiddels in wat rustiger vaarwater vertoeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit over de roos van Water na te denken en nu komt er wel een bizar verhaal.

Mijn moeder, waar ik mijn hele leven vreselijk veel moeite mee had, moest haar huis uit.
Ik kreeg de 'roos' van mijn moeder. Nou ja de roos werd me zo'n beetje opgedrongen en er werd me ook nog gezegd WAAR ik hem moest planten. Midden in de tuin dus. Een keer raden... het was een roze roos, een boompje. Nu heb ik er mega spijt van, echt waar, maar omdat ik mijn moeder niet wilde, wilde ik die roos daar ook niet.
Ik heb op een dag, ik was erg boos op haar, de roos uit de grond gerukt en weggedaan. Deze mooie roze roos, zo de container in. Onlangs is mijn moeder gestorven en het laatste jaar heb ik een innige band met haar op kunnen bouwen. Voor het eerst van haar leven was ze een moeder voor me.
Het was een zware tijd, haar ziekbed, want ze bleef veeleisend. Ik had altijd gedacht dat ik geen traan om haar zou laten, omdat ze me zo een zwaar leven heeft gegeven en me nooit heeft ondersteund.

Toen ze stierf heb ik staan janken als een gek. Ik ben er lang heel verdrietig om geweest, vooral om de vele niet uitgesproken woorden. De liefde die ik haar uiteindelijk niet echt kon geven.

Nu krijg ik dan deze roos, die zomaar platgewalsd werd, zonder respect met de grond gelijk gemaakt eigenlijk. Het is alsof ik een stukje vergeving heb ontvangen.
Tja, nu lopen de waterlander wel.............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog een beetje moe van de schrik en het reageren op persoonlijke mailtjes maar wilde toch iets laten horen en jullie hier ook vreselijk danken voor het medeleven. Deed me echt goed en sorry dat ik een bliksemafleider was voor andermans problemen op dat moment, schrok er zelf ook vreselijk van. Ga nu met iemand hier uit de buurt toch zelf hondje uitlaten want een beetje frisse lucht zal me goed doen. Morgen op controle en eens goed nadenken wat te doen als me weer zoiets gebeurd want het wel op elke etage telefoon maar als je op de grond lig is het moeilijk om er bij te komen. Mobi wel altijd in mijn broekzak maar met het verwisselen van mijn broek blijk hij er in zitten of erger hij gaat mee de wasmachine in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::heart::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, ik ga naar bed, lekker slapen. Morgen weer een nieuwe, hele, lege dag. Een dag waarin ik kan doen wat ik wil, eten wat ik wil..... daar ga ik zo eens lekker over dromen. Misschien ga ik wel iets heel spannend doen. Ik heb zelfs weer zin om mensen te ontmoeten.
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Allen,
Ik voel me zwaar beroerd en dat komt door druppeltje.
Ik heb ooit een melding hier meegemaakt met oud en nieuw van het overlijden van een forumlid.
Dit was achteraf een grote aandachttrekkerij en dat speelt nu bij mij nu ook weer.

Die persoon toen daar had ik twijfels bij want het verhaal kloptte niet.

Dit gevoel heb ik nu weer.
Wartaal op het forum? In paniek doe je iets anders denk ik.
Een Tia en gelijk op het forum dit melden en je hond uitlaten?

Kweet niet hoor. Mijn vader heeft een Tia gehad en de toestand was wel ff anders.

Mijn wantrouwen steekt de kop op en geloof er helemaal niets van.

Wil dit kwijt want voel mje beroerd hieronder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, dat ik niet meer reageerde! Er kwam van alles tussen! Het was niet de bedoeling!
Dank jullie voor het medeleven!

Spud,
die truc met monsterboard had ik al eerder van je afgekeken! Het werkt inderdaad!

Drup,
fijn dat je er weer bent! Voorzichtig en sterkte!

Ik wens iedereen een goede nacht!

Marion,
fijn dat je er weer bent! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, ik vind het heel dapper dat je je twijfels uit. Ik heb eerder, bij andere mensen dezelfde twijfels gehad, en ik heb me ook heel ontgooocheld, néé, verneukt!! gevoeld toen dat bleek te kloppen!
Carolien heeft een paar dagen geleden in een bericht verteld over een "troll", bij google na te lezen, of bij Wikipedia, en ik ben me er nu van bewust dat dit feenomeen (de troll) inderdaad bestaat op ons soort fora.
Het is heel naar dat dit soort mensen (n.o.s.m. - "niet ons soort mensen", zei mijn moeder altijd!, blgg!..)
in zo'n hecht clubje als wij met ADB zijn toch voorkomt!

En toch blijf ik hier mijn ziel blootgeven, want als ik dat niet meer doe, heeft de foute partij gewonnen!

*verneukt, i.p.v. ontgoocheld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

De eerste keer voor mij op dit forum....
De eerste dag zit er bijna op en we hebben goede moed.....

Ik moet alleen binnenkort op vakantie en dat zie ik niet echt zitten.
Enerzijds denk ik: het is vakantie, dus we pakken gezellig een biertje en daarna stoppen we weer.

Hoe moeten we dit nu doen?

Groetjes en welterusten allemaal,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...