water Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Als je dan maar niet met mijn vissen gaat gooien want die genieten net van een schone bak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Zit er op, Charlie, dak en zijwand zijn van transparante polyester golfplaat. Zo is alles mooi droog, heb ik een goede waterafvoer en gewoon daglicht om bij te werken. En zo oogt het ook niet zo massief... het is wel 360x240 groot he, en ruim 2 meter hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 An das gewoon een struisvogel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Dat wordt lachen Carolien want dan blijft hij terug komen en de kat ook. De buren denken dan dat je je nooit .... en je blijft sto.......ruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Hallo allemaal,Een sombere dag hier in de oudste stad der beide Hollandse provincies.'k Heb gewerkt. En zelfs overgewerkt. Tja, ik had nog een printopdracht gegeven en die duurde veel langer dan ik had gedacht. Ach, dat compenseer ik wel weer een keer.Thuisgekomen heb ik samen met zoon geluncht. Heel gezellig, want ontbijten en lunchen doen we hier in huis zelden samen.Ik heb een half uur gewandeld (wou niet ver van huis, 't ziet er hier de hele dag al uit of het elk moment kan gaan gieten).Ik ben aan een nieuw pianostuk begonnen en een oud weer opgepakt. Het ging allemaal boven verwachting vlot.En het mooist van alles is dat ik vandaag ook een goeie dag heb. Charlie, heb je me zien overvliegen?Genoeg activiteit ontplooid voorlopig, ik ga nu even een kopje koffie en een sigaretje gebruiken en dan een uurtje rustig liggen.Ik zie jullie straks wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Water, dat dak is echt niet te zien op de foto! Nu nog wat planten en je hebt een serre!! (bijna dan)Ik word niet goed van mezelf, heb de schoonmaakwoede, pfff. Heb hoekjes gezien waarvan ik geen eens wist dat ze bestonden hier in huis.En wat ook zo leuk is, als je in glas trapt met je blote kakkers en dat in het begin niet doorhebt. Kun je weer opnieuw beginnen.Corinne, ik heb nog gezwaaid naar je, maar je vloog echt met je hoofd in de wolken!! Dus zag je me ws niet. Lekker dat je je zo goed voelt joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Zo, nu even een peukpauze.....en manlief zal het macaroni moeten doen, helaas, heb geen zin meer om uitgebreid te koken.Ik hoor hem al schelden, "gedver, rioolbuizen.." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 quote: Originally posted by: BamBamOla Blacky, dank voor de groet, vanuit het Noorden alvast een warme groet terug. Ik spring ff onder de douche, honden nog uitlaten en dan op weg naar A'dam. Laat de eerste staan, je hoeft niet iets te doen maar te laten. Het leven zonder drank is ok en de moeite waard. Beter dan elke dag een kater, vind ik. Latersssss. Hele mooie zin: Laat de eerste staan, je hoeft niets te doen maar te laten.prachtig !!! Die ga ik inlijsten !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Carolien, krijg je ook zo'n grijze deklaag op je balkon? Heb ik hier ook maar heb d'r zo'n nepgrasmat overheen gelegd, is niet vochtgevoelig en het staat wat vriendelijker Corinne slaap ze voor efkes Charlie, tagliatella is wel lekker en smaakt niet naar rioolbuizen Ga het vanavond eens maken voor 2 dagen met spekjes, verse garoenten en een beetje hulp van spagheroni...de mama van spagheroni dan want die heeft er verstand van Op naar appie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Goh Piepje ik heb de hele middag aan je gedacht joh maar je was niet online, gaat het nu weer een beetje met je?XXXGreets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Charlie,Toch vloog ik niet hoog. Maar ja, de wolken hangen wel erg laag vandaag.Har,Heb jij dan al eens rioolbuizen geproefd of gegeten? BleuksPippi,Niet leuk, he, drinken en stoppen met drinken. Daarom ben ik blij dat ik niet meer hoef te drinken.Maar weet je, als je hier nu doorheen bent, ga je vanalles leuks ontdekken en kun je ook leuke dingen gaan doen. En wat je nu deze dagen eet, maakt niet uit. Stop erin waar je op het ogenblik trek in hebt. Al is het camembert met pepermunt, kerrie, citroen en slagroom. Als het maar smaakt.En klets hier maar van je af.Charlie,Laat nog een gaatje om te rusten!Hoe ieder die eerste dagen toch doormaakt. Zelf zat ik op mijn bureaustoel in pyama, voeten mee op de stoel en maar lezen hier. Elke avond verbaasd over mijn eigen prestatie, me voornemende om de volgende dag hetzelfde te doen. En dat kon ik! JOEPIE. Ben er nog altijd heel blij om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 camembert met pepermunt, kerrie, citroen en slagroomAls ik dat zo overlees, zou dat best wel eens lekker kunnen zijn.Houtje,Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Heb al 3 donuts naar binnen gewerkt, die waren in de aanbieding dus die zijn zo op Och, afentoe een keertje flink snoepen kan geen kwaad voor mij. Zolang ik maar 'vers' blijf koken en verder met zoet en vet verantwoord omga. Maar inderdaad net na mijn stop is dat begonnen. Suikerkick na suikerkick ter compensatie van de suikers die in drank zitten. Ben het met de anderen eens Pip dat je daar nu voorlopig niet zo op moet letten....maak het aangenaam voor jezelf en als daar snoepen bij hoort gewoon doen. Hum, ga nu toch maar eens koken voordat ik die overgebleven donuts óók naar binnen ga schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 zo thuis , was heavy bij psy ;-((har ik had toen maar weinig keuze ivm naar het leger gaan , het was het leger of de prostitutie dus mijn keuze was vlug gemaakt .ik vertelde vandaag iets tegen mijn psy , toen ik het diepste in mijn verslaving zat was ik iemand die indien er geen drank in huis was ook een flesje alcohol om te ontsmetten leeg dronk , of indien nodig een flesje parfum , ik hoop dat andere niet zo diep zakken en toch had ik het deze morgen even moeilijk ..... kom in de kelder bij mijn klanten poirre williams , rum , en andere dranken en ja die duivel zei toe blacky eentje maar , maar blacky weet dat het niet bij eentje blijft , dus liever geentje zo ga eten al heb ik niet honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Nooit geweten dat kippen zéér gevaarlijk zijn ............wat zeg ik nu weer, greetz , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 oeps, verkeerd draadje, of draadje ff kwijt greetz, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Tjee Blacky, je had je wel dood kunnen drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Pippi: ik heb ook heel de dag aan je gedacht. Deze week zo'n beetje heel de week op het forum gehangen, maar beter had ik niet kunnen doen. En de tijd vliegt nu ineens. Vanavond mijn eerste familieleden terug en verheug me erop. Sterkte Pippi, het is gewoon niet gemakkelijk, maar weet waarom je het doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Wannes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeWannes Goed hé, zelfs nuchter dwaal ik ff af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Hoe zit je haar An?Har een smakelijk.Hahaha Charlie rioolbuizen.Klinkt lekker Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Nou Wannes volgens mij probeerde je er aan te snuiven en wilde je op die manier haai worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Druppeltje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Druppelte: ik voel me zo een ander mens, mijn haar knippen maakt het net even af. Je kent me niet meer terug joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2008 Ja An als je haar maar goed zit Toch vind ik dat je er nog hetzelfde uitziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden