Spring naar bijdragen

donderdag 17 juli 2008

blacky

Aanbevolen berichten

@ Har,
je katten verhaal doet me denken toen ik een kat ging uitzoeken uit een mooi nestje.
Mooie diertjes maar er kwamen er 2 op me af. Een grijze en een rooie.
Ik wilde graag een katertje en de grijze was een poes.
Ik koos voor het rode katertje, maar de fokster vond het zielig dat ik de grijze er niet bijnam ( voor 200 euro).

Ik heb met haar er nog een heel gedoe over gehad, dat Tommie geen soortgenoot had.

Toen ik daarop antwoorde dat ik ook al jaren gelukkig was zonder soortgenoot heb ik nooit meer iets van haar gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom ook nog even kijken ..................

We gaan vanavond inpakken en vertrekkken morgenochtend voor een weekje weg in eigen land.

Zaterdag zou het slecht worden, maar dan gaan we lekker shoppen in Den Haag :D :D :D
Daarna (en vooral na het weekend) zou het weer wat opknappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn het buitenlopers Slofje? Zal eens de situatie schetsen hier op de flat. Mijn balkon begint op 1 meter hoogte en is met balustrade zo'n 2 meter hoog. Vraag me af of ze daar vanaf kunnen. Lijkt me zo sneu als zo'n beessie altijd binnen moet zitten. Hoor het wel vaker dat dit wel kan...maar dit is vraag 1 dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben zelf ook een kat die was ook gewend binnen te zijn, maar toen we verhuisd zijn heb ik hem een poosje binnen gehouden en op een gegeven moment toch naar buiten laten gaan. wij wonen ook in een flat, 1 hoog, en ik laat hem altijd door de galerijdeur naar buiten gaan, hij is tot op heden altijd weer teruggekomen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Houtje, jij bent niet te stoppen hè! Ben je werkelijk zo'n loopster? Na 2 uurtjes lopen hangt mijn tong al zo'n beetje op mijn schoenen of de tong uit mijn schoenen bij slecht schoeisel. Een hele prestatie hoor, als je nog meer kilometertjes kunt verzetten :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...