Spring naar bijdragen

donderdag 17 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pip, je hebt geen idee hoe ik reageerde op die posting maar om een ban te voorkomen reageerde ik maar zo maar weet dat ik woest ben. Zoals je weet geloofde ik haar nooit en vind het schandalig dat iemand zijn onvrede hier op deze manier uit. Onvrede hebben we allemaal maar dat kan ook fatsoenlijk gezegt worden met vingertjes wijzen en steken onder water vind ik..........Zie je nou wel? Drup kan toch haar waffeltje niet houden en als je nog wat posting nodig hebt of die laatste pb wil ik die ook wel naar tactus sturen. Zat eigenlijk al te wachten op je reactie maar Safi loste dat heel leuk op en laten we er mee doorgaan, ik bedoel het zo op te lossen. We hebben het nu gezellig, steunen elkaar en er zijn inmiddels vele nieuwelingen die geen flauw idee hebben waar het over gaat maar weet dat ik ook boos ben.

Pipje:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, tot nu toe alleen nog maar gebatikt en gepunnikt, maar heb wel ambities op dat gebied. En dan zijn er natuurlijk nog de extensions, die het sinds kort voor ons vrouwen ook mogelijk maken een ware concurrent te zijn voor de EV (europesche verplascup).
He wat fijn om het hier eens met iemand over te kunnen hebben, krijg er helemaal een warm gevoel van :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjessus Vie moest dit nu zo naar Pippi toe ???? Voel je je niet goed of zo? Dit ga ik dus allemaal niet meer volgen he. Echt niet leuk, we zijn hier al een hele tijd opbouwend bezig geweest. Ik heb je misschien drie keer gezien en iedereen vroeg naar je en dan dit. Maar goed, laat maar zitten.

Het zal wel aan het weer liggen. Ik zelf ben net een beetje bijgekomen van de enorme ruzie hier.
Ik was compleet overstuur en heb van alles in mijn hoofd gehaald. Ik heb zelfs geen pammetje genomen. Als een grote meid de ellende in ogen zien. Ik voel me dus weer een grote sukkel, een ruziemaker, een vervelend stom mens etc. Maarja wat maakt dat ook uit...

Vandaag drink ik niet.. wat mensen ook zeggen of doen, alle vervelenderdssss kunnen me wat, zo nu ff naar de w.c. en dan een peuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky: lief dat je bedankt dat we naar je schreven, maar daar zijn we voor hier. Elkaar ondersteunen en bemoedigen, dus zet 'm op.

Heee Trees, doe je weer mee? Super top, ik sta in de strijdbeugels, dus .... archchchch en ik wil zeker geen JWW :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi en Druppeltje, ga gerust jullie gang met het opsturen van eventuele pb's aan tactus, want die bestaan namelijk niet.
Ik weet echt niet wat er in jullie koppies rondgaat. Blijkbaar hebben jullie heel veel feeling voor jullie eigen gevoelens, maar oh wee als iemand anders ook gevoelens heeft, die niet kloppen met wat jullie zelf vinden. Daar is nog een heleboel werk te doen, neem ik aan. Want niet vergeten, wat jullie mij toe hebben gestuurd, hè? Een kat gaat pas krabben als ze getergd wordt. Maar enige kritiek kunnen jullie niet verdragen. Dream on, ladies. en heel veel sterkte.
Ook wens ik het forum, en wie er nog op wil schrijven, veel kracht toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mijn stroganoff alvast voorbereiden, daarna vind ik het altijd lekker om een peukje te roken en dan pak mijn heerlijke leesboek weer. Tot laters.

Owwe, had iets leuks vandaag. Moest naar de fysio voor mijn rug maar omdat mijn benen zo zwak zijn moet ik na afloop ook even op de hometrainer en nu hebben ze een andere aangeschaft dus men was tot de conclusie gekomen dat die (professionele oude van 2 jaar) maar naar druppeltje mocht want anders gooiden ze hem toch maar bij grof vuil.........Mijn vraag is nu, is dat erg aardig geldverspilling of klantenbinding want hoe krijg ik dat ding thuis zonder mijn rug........hahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, maak me gek :D

Lieve An & Trees & Pippi, het doet mij zo goed te lezen en ik heb zoveel bewondering voor waar jullie nu mee bezig zijn, het is toch unf*kin'believable, ze DOEN het gewoon die meiden, nu eerst maar eens een hele dikke pakkerd voor jullie :VETlips; :crushinglips; :wet-for-drybeing-lips;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...