Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juli 2008


An

Aanbevolen berichten

hahahahaha! grappig Kohtje! Ik zie het helemaal voor me.

Het rare bij mij is dat die seksuele ongeremdheid er ook niet was als ik ladderzat was, als iemand dan aan me zat was ik eigenlijk meteen weer 'nuchter'
maar eigenlijk ben ik daar wel blij om want dat heeft me denk ik een heleboel pijn bespaard wat betreft mijn zelfrespect. (alhoewel ik soms hoopte dat als ik nou maar heel erg dronken was dat ik het dan wel zou durven).. ach zo is ieder mens weer anders.

Nou, het is hier toch onderhand wel tijd aan het worden om actief in actie te komen! Ik ga het maar eens proberen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:heart: tanxs Koh.

Tapas, ik kan je zeggen dat je nix gemist hebt, denk ik dan toch, achteraf baalde ik er altijd vreselijk van en schaamde ik me dood.

Maar weet je wat ik pas echt eng vond en soms nog vind: vrijen nu ik nuchter ben:$ maar oefening baart kunst en ik doe mn best:D

haha, maar zonder gekheid, nuchter dingen doen, is wennen. Of het nou vrijen is, een eerlijk gesprek hebben, iets doen wat ik nog nooit gedaan heb, veel dingen vond ik moeilijk. De ervaring leert echter ook dat het bijna altijd erg meevalt. En dat niets, maar dan ook niets het waard is te gaan drinken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok de lijst,

Ik ben een keer stomdronken in mn pyamabroek nog naar de kroeg geweest, zo'n donkerblauwe dus het viel nog mee....had geen zin meer om een andere broek aan te trekken, had wel een ander shirtje aangedaan, en ik dacht echt serieus nog dat ik de koningin van de avond was.....

Hondje snachts helemaal niet uit laten, balkon deur open zetten, doe het daar maar... een paar keer vergeten, dus drol in de keuken (arm beestje, dat vind ik nog het allerergst)

Tot 15.00 in bed blijven liggen, snel even hondje rondje, weer naar bed, tevee kijken in bed tot een uur of 20.00 dan beetje overeind krabbelen.

WORDT VERVOLGD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Kaia, ik denk niet dat mensen mij echt kwalificeren als bimbo maar im mn heteroleven was ik dat vaak wel.:wacko::$ Nou ja, in mn hele leven eigenlijk wel als ik nou toch eerlijk wil zijn.... Nou zullen we er maar over op houden... haha, ik heb dinsdag een afspraak met mn sponsor om nog een ggedeelte van mn vierde stap te doen. Sexual conduct is 1 vd onderwerpen. Het zweet begint me al uit te breken als ik het alleen nog maar opschrijf. Maar toch is dat goed, kan ik weer een stuk achter me laten en daar gaat het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag vrienden.

Het heeft hier net gehoost, wat een bakken water zeg en wat een mazzel, dat ik besloot er eerst even met de hond uit te gaan, voor het koffie drinken en ontbijten.
Net weer thuis, kwam het met bakken de lucht uit vallen.

Gisteren was ik in het bos en heb heerlijk gewandeld en gepraat met mijn vriendin, zij heeft mij erg geholpen met mijn verslaving en nu zij midden in de afwikkelingen van haar scheiding zit kan ik haar gelukkig goed helpen. Dat voelt goed. Vooral omdat ik door nuchter te zijn er ook daadwerkelijk voor haar kan zijn met goeie inzichten.
Ze is nogal geneigd heel erg mee te gaan in de emoties van haar man en alles begrijpelijk te vinden.
Maar door haar dan te laten zien dat ook zij emoties mag hebben, kan ze zich meer kwaad maken en voor zichzelf opkomen.
We laden elkaar elke keer als we elkaar ontmoeten op en dat voelt erg goed.

Mijn man mag haar ook erg graag en had het eten klaar, toen ze me weer thuis bracht. Toen hebben we met zijn drieen gegeten en dat was erg leuk en lekker.

Alle stoppers een pluim in de kont ...jullie doen het geweldig!
Voelt goed of niet dan??!!

En voor wie het nog niet zo goed lukt een Scots grapje van mijn man.

A Scottisch quy comes to the docter and says:
Docter I feel like a pair of curtains.
The docter answers:
Pull yourselve together man!
:D

Met het slechte weer, zal ik vandaag wel wat vaker aanwezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kaia

Pfew tnx BamBam voor de herkenning, ben ik tenminste niet de enige ex-bimbo hier
:D



Okay okay, we willen positieve benadering: in die tijd heb ik menig mens een heel fijn gevoel gegeven
:P



Lul jezelf er maar weer uit:D(en je hoopt dat je mensen een fijn gevoel hebt gegeven, hihi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kaia

Pfew tnx BamBam voor de herkenning, ben ik tenminste niet de enige ex-bimbo hier
:D



Okay okay, we willen positieve benadering: in die tijd heb ik menig mens een heel fijn gevoel gegeven
:P





Hahahahahahaha


Safi, een pluim in mn kont????????????????Dat jeukt!!!!:D:D

Hier zijn de hemelsluizen even gesloten, dus ik ga es even lekker intertuinen/braderieen, see you later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi: heerlijk zo'n vriendin!

Kirky: op een gegeven moment ontdek je dat je nog achter je mening staat ook, dat je je nergens voor hoeft te schamen, dat je een dag later nog steeds jezelf in de spiegel kan kijken met een goed gevoel, dat je een persoonlijkheid bent met je eigen nuchtere goede dingen, mindere dingen, normale dingen en merkwaardigheden, en zo durf je jezelf weer te vertrouwen en dat geeft zoveel vrijheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames, dames toch.
laat ik maar zwijgen, het schaamrood vliegt me nu nog naar de wangen.
:angry:
Spijt heb ik er al lang niet meer van.
Gebeurd is gebeurd, en gelukkig heb ik de moed gehad dat te veranderen.
Dat zal me nu gelukkig niet meer gebeuren, mezelf zomaar in een avontuurtje storten.
De pech is dat ik het nu niet meer durf.
Maar wat niet is kan nog komen.
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrik ook nog dagelijks van de leugens vol rimpels en kraaienpootjes (die spiegels van tegenwoordig.....en ja met een paar borrels op keek ik daar wat gemakkelijker doorheen) maar het is wel fijn om jezelf recht in de ogen te kunnen kijken want wat je ook van al die (oppervlakkige) details kan vinden, er zit wel iemand achter die ZICHZELF is, en dat maakt mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...