Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juli 2008


An

Aanbevolen berichten

jullie hebben allemaal weer veel beleefd deze dag, boeiend om te lezen, leer er weer veel van!

ik begrijp nog steeds niet hoe dit forum werkt, kun je zien wie er online is alleen maar door naar boven te scrollen?
waarom is er eigenlijk geen chatroom? deze manier kende ik helemaal nog niet

tja Corinne, nee gezellig vond ik het niet
ik ben veel confrontaties aangegaan vandaag
ben doodmoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik heb snel gelezen van vandaag, kan niet zeggen dat ik alles in me op genomen, waarvoor excuses.

Mijn kids zijn een heel eind ri. Frankrijk op weg, allemaal goed gegaan (ook wel eens prettig voor de verandering).

Ik heb me de hele avond gelaafd aan de Spa Rood en dat beviel wel, ik voel me nu nog tamelijk fris. :D.

Met die regenbuien blijft dat ook wel zo :D dat frisse gevoel. Morgen gaan we wandelen en kamperen, huhuuuh. Maar als het te erg wordt blijven we in onze slaapzakken liggen hoor, geen probleem.

Welterusten.

Tapas, meid: bundel je postings en schrijf een boek. Allemaal waarheden maar jij omschrijft en beschrijft ze zo verschrikkelijk mooi. Hulde, hulde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slofje,
Als je bovenin op Home klikt, dan kun je zien wie online zijn. Wie het laatst actief was, staat rechts, diegene die het langst inactief was, staat links.
Jij houdt niet van veel mensen op een hoop?
Ik heb groepsangst, dus ik hou daar ook niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slofje, om eerlijk te zijn kijk ik nooit wie er online is. Ik reageer gewoon op wat ik lees. Ik heb namelijk geen zin om steeds dan te moeten omschakelen om te zien wie er online is ;)
een chatroom is er inderdaad niet, wel is er in het verleden een chatsessie geweest, dus soort zelfhulpgroepje wat onder begeleiding van Tactus ging chatten, dat waren toen ca 6 mensen. Ik heb daaraan meegedaan maar dat is niks voor mij, moet je veel te snel reageren. Forummen kan ik tenminste lekker in mijn eigen tempo doen!

knap trouwens van je om naar dat festival te gaan. Ik ben hier ook naar bevrijdingspop geweest in mei, stond al bijna een jaar droog toen maar vond het wel erg moeilijk.. al die dronken mensen, toen had ik dat gevoel ook wat pip beschreef, balen dat je niet mee mag doen.. maar ik wilde ook niet meedoen, ik heb maar 1 optreden gezien en dat was fantastisch en daarna ben ik snel naar huis gegaan. Uit eten kan ik inmiddels wel zonder drank, maar naar de kroeg gaan en festivals vind ik nog steeds erg moeilijk en sla ik liever over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slofje,
Had je hard moeten roepen en bellen!
Maar dan nog, ik heb een half uur in de wc doorgebracht al poetsend. Echt een leuke bezigheid om de avond gezellig door te komen.
Heb de laatste tijd schoonmaakwoede. Ach, het kan maar gebeurd zijn. Heb ik volgende week echt vrij!


Houtje,
Ik hoop dat het ophoudt met regenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Houtje, lief van je! het zijn allemaal mijn eigen boerenwijsheden (nouja ingefluisterd door verschillende therapeuten die me al die wijsheden bijna 20 jaar lang verteld hebben maar ik geloofde er niks van hihi) Dus ik heb er ook best lang over gedaan voor de kwartjes gingen vallen.

Nou, ik moet ook maar eens gaan slapen, dat is het nadeel van vakantie bij mij (en nog een restje 'voorheen-drank gedrag) lang opblijven en mijn ritme verleggen.
Houtje heel veel plezier de komende 2 dagen en geniet van het gezelschap.. enne.. rustig aan he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, Wat een romantisch uitje op de zaterdagavond !!!! Alléén op de wc met de schoonmaakmiddelen, mèn, ik ben jaloers op je.

Morgen begint hier het echte loopwerk. Vandaag hadden we een meeting (kje) van ons groepje uit 2005, waren met acht man en om allerlei redenen nu al heel lang met vijf meiden. En maar kwekken en ratelen met zijn vijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Kan me niet echt voorstellen dat je jaloers bent. Tja, er is ook maar plek voor 1 persoon. Met twee is wel erg krap!

Leuk dat jullie weer samen gekomen zijn.



Lieve mensen, ik ga mij ook maar ter bedde begeven, want ik heb hetzelfde als Tapas. Alleen ik heb dat al van mijn geboorte. Op de een of andere manier heb ik genen van een nachtdier.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...