tapas Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 oja, de katjes doen het heel erg goed, hier een van de jonkies (even kijken welke sekse het is.mamma met grutgeweldig om te zien wel, hoe de natuur keurig zijn /haar werk doet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Drupje is ook weer uit haar schulp en probeerd het achterstallige bij te lezen. Wat me steeds doet glimlachen is de avator van Brudie, het ziet er zo aandoenlijk uit dat clowntje met die brede lach en de opgestoken handjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Hoi Spud,Dus de regels zijn nog stringenter geworden.Verder alles goed?Mensen,Ik heb trouwens nog altijd niet gelezen wat jullie in de loop van de dag hebben geschreven.Vandaar dat jullie mij alleen op berichten van deze late avond zien reageren. OOk al handen aan vol.Ik ga mijn stapeltje pillen voor morgen klaarzetten en dat stuk taart opeten. Heb ik nog niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Bedankt Spud,doe ik mo als 1steGedoe GRRRRRRRRRRRRRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Volgens mij is Wannes zijn woordenboek een beetje kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 hoihelp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Tapas, de rug tegen de muur! Gelijk heb je. Toen ik in het verleden bij de AA liep, was er een terugvaller, iedere keer was het weer raak. Toen zei een van de aanwezigen, wat wij zeggen helpt je niet. Sommige mensen moet eerst diep vallen, voor ze de uitgestrekte hand aannemen!En die val kan heel diep zijn. Misschien Pippi, moet je eerst de absolute bodum zien. Die bodum kan heel triest zijn. Tot volledige verloedering en verwaarlozing aan toe! Ik heb ze gezien de gewone mensen, die dachten,ik nooit. Dus wel.Evengoed sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 dups ollah, sennaw ioh....en voor ik het vergeet!!!SAFI GEFELICITEERD met verdorie vandaag een jaar AdB en we lezen er allemaal overheen!!!!slingerdeslingerdeslingerdeslingerdeslinger!!!! Je gaat goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Oh Tapas, gaan bij de anderen hoor. Och dat koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 hoiu spud , wat was de uitspraak nu weer let go whit the flow ??pipke corinne haar schrijven is die van iemand die weet waar we terecht KUNNEN komen , vat het niet te persoonlijk op , jij alleen weet hoe en wat je drinkt , corinne schrijft alleen haar eigen ervaring neer .ik geraak hier weer niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Aan de Stoppers,Ik was er écht van overtuigd dat ik wilde stoppen en dééd het ook. Ik heb het stug 5 maanden volgehouden op wilskracht, meer om te bewijzen dat ik het kon.Toen na 6 maanden (na zes maanden pas !!!!!) viel ik in een vreselijk gat. Ook dat nog!En de eerste weken en maanden was elke vrijdag een drama, om half 5, ik was totaal ingekakt en moest Zoon, toen nog 10-11 jaar, naar de hockey rijden en op zaterdag in alle vroegte dat team coachen en dan géén drank.Toen heb ik me voorgenomen, deze ontwenningsperiode is zó zwaar, Lana weet het nog wel, we belden mekaar met Pasen 2006 elke dag, zij had haar problemen en ik de mijne, en spraken mekaar moed in maar mentaal lag ik op te grond te kronkelen en te smachten naar drank, maakt niet uit wat. Nu ben ik bijna 33 maanden verder, jaaaaaaaaaaa mensen drie-endertig maanden zeg maar ik heb 143 van die kloterige vrijdagmiddag overleefd, dan ga ik me nu toch niet meer verlagen tot het vinden van een nieuwe afkikckronde? Ik heb nog steeds de drang om te bewijzen dat ik het verd***** kán omdat ik het wil.Maar ik ging wel vliegend van start. Daarna ging wel alles mis (ook bij mij) en lag ik bijna in een pscych. ziekenhuis wegens zeer ernstige depressie en hallucinaties (drinkt u? neee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dus niet door de drank, in de zomer van 2006 en een psychose, ik heb alles over mijn dak gekregen, de grootste stressfactoren speelden een spelletje met mij wie mij eerst mocht pesten. Ik heb hier gejankt en geschreeuwd en gevloekt (en ben natuurliij gecorrigeerd daarop merci Tactussen), en inmiddels ben ik razend trots een oudgediende te zijn die over 3 maanden, in oktober, haar drie-jarig jubileum hoopt te bereiken.Reken rustig een jaar voor de lijfelijke en geestelijke afkick en het in orde komen van je lichaam, na één jaar alco-vrij gaat er van alles in je geest gebeuren en na twee jaar alco-vrij komt er eindelijk wat meer rust. Heb me vanavond best geamuseerd, een lekkere salade gemaakt, de strijk rustig gedaan, rustig twee wasjes en ..........tatarataaaaaaaaaaaa......... mijn bed verschoond, gestreken lag het in de kast, een schone pyjama aan, mensen wat een genot (dat beleef je niet eens als je gezopen hebt).Over het algemeen ben ik dit derde jaar van abstitentie toch minder teneergeslagen, wanhopig en suicidaal. Ik merk ook dat mijn omgeving beter op mij reageert en neem zelf ook verstandigere beslissingen. Het is de moeite waard, maar na 4 dagen, 1 week, 2 weken, het is allemaal het begin, en dat begin is goed, maar daarna kun je nog geen wonderen verwachten. Ik heb heel wat juich-types hier ongezien zien verdwijnen, na de eerste euforie. Laat mij maar niet-euforisch rustig aanrommelen, ik kom er wel à la de manier van Houtje. Drijfhout, dat dan weer welllllllllllll. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Wannes, kom ff op msn of bel me even want hier snapt niemand de ballen van en als we kunnen helpen zeg dan iets meer als hoi maar kijk wel uit dat je niet schrijft onder invloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Wannes, zeg eens gewoon wat er is en wat we voor je kunnen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Wannes wat is er?Ik las help klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Tapas, Blacky, Twijfelaars, iedereen eigenlijk,Met de rug tegen de muur staan komt mij ook heel bekend voor, al moet ik zeggen dat ik met een hele verzameling zware pillen voor me zat. Ik verafschuwde mezelf en vond dat de wereld beter af zou zijn zonder mij, zonder die loser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Dat bedoel ik dus ook. Heej Wannes ik ben op msn maar durf zo laat niet meer te bellen. Kom op man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Pippi,Ik dronk eerst ook niet in het bijzijn van de kinderen, maar er komt gewoon een moment dat je niet anders meer kunt , geen moment meer zonder drank kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Pippi, dit heet sharen! En je moet niet cynisch tegen Corinne doen. Ze weet waar Abraham de mosterd haalt en wil dat meegeven. Dat hoeft niet altijd op een zacht toontje!Uiteindelijk is iemand die wil drinken toch niet te stoppen.Ik heb je eerder gezegd, je gevoelens van onmacht niet te projecteren op iemand die er daadwerkelijk voor gaat. Door alle pijn die erbij hoort.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Wannes,Wat is er met je???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Pippi,Je denkt dat je een minder probleem hebt dan de anderen: forget it !!!Je denkt dat je het voor je kinderen kan verbergen: forget it!!Je denkt dat wij dieper gezonken zijn dus dat jij het zó wel red: forget it!Haal die pillen, ga over die verdomde trots van je heen met je billen bloot, want ik wil dat je het REDT. Die monsters van jou verdienen een nuchtere ma.Point made. Ik zeg hier niets meer over. Het is jouw leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Hé wannes. What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 ik log uit wannes voor sommige onder ons ( ikke dus ) is je hoi een ambetant iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2008 Op msn is ie niet zal ik toch maar gaan bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden