Spring naar bijdragen

woensdag 23 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Heb Wannes gesproken want die was me een slag voor, hij belde mij ipv ik hem. Hij voelt zich helemaal niet goed maar ik hoop dat ik hem zijn bedje heb in kunnen l@llen. Vroeg me nog aan jullie te vertellen dat alles goed was maar hij zich alleen niet lekker voelde dus bij deze. Morgen wil hij er weer zijn.



tnhx
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, het probleem Wannes is opgelost. Ik ga slapen.

***Wannes sterkte en Druppeltje ook.

***Pippi, breng alles nog eens goed in kaart. Waar je nu bent en waar je naar toe wil. Je zou, ondanks
dat het niet vrolijk stemt, het toch als een overwinning moeten zien. Zo iets als, ik ben Pippi en ik flik het toch maar.

Juffie, je weet de oplossing zelf. Overdenk het goed!

Verder sterke allemaal en een goeie nacht.
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga d'r ook vandoor.
Veel gedaan vandaag, van een schuttingdeel een tuindeur gemaakt van 1,30 meter breed, een groot ding maar het moet wel precies haaks zijn allemaal dus dat luistert nogal nauw. Leuk klusje, lukt alleen maar als je het rustig aan doet en iedere stap blijft overdenken. Het kan tenslotte maar èèn keer fout gaan, ik kan er moeilijk een stukje aanzagen als ik iets te kort gemaakt heb. Morgen de rest afmaken, en vrijdag de deur er in hangen, dat lukt me niet in m'n uppie dus daar komt iemand bij helpen.

Stien, van harte! :musicnote:

Allen, slaap lekker en wees blij met jezelf... je bent het waard. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,
Alcoholisten onder invloed, kunnen rare bokkesprongen maken.
Zij kunnen veranderen van een Mr. Jekill in een Mr. Hyde.
Zij kunnen ineens heel zielig gaan doen en mensen chanteren.
En aangezien we er hier op het forum geen beelden bij hebben, kunnen woorden en letters helemaal verkeerd binnen komen en mensen aan het schrikken maken.
Gelukkig heeft ie jou opgebeld en heb jij hem naar bed gekregen.
Ik hoop dat hij morgen zijn binnenkomst van vandaag eens goed bekijkt en hoop dat hij dat niet meer doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn 9051ste bericht.
Ik sluit deze fantastische dag af. Vandaag had ik bijna alleen maar positieve gedachten over mijzelf.
Het einde van de donkere tunnel komt kennelijk dichterbij.
En zeg nu a.j.b. niet dat ik niet mag staan JUICHEN, want dat doe ik lekker wel.

Welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werp me ook maar op bed, was een iets te hecitische dag , met alle hektiek van gisteren nog in het lijf... komende 4 dagen geen afspraken behalve dan de rest van mijn huiskamer doen, de ene helft is klaar, de andere nog chaos. De weerzin stijgt maar het zal toch af moeten en anders plak ik er nog een week vakantie aan vast... voel me momenteel alles behalve uitgerust, meer een stuiterballetje.. morgen maar een end gaan fietsen of hardlopen dus!

trusten allemaal en vandaag mogen we er weer een dag bij optellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Hee lieve Pip trek je toch niks aan van al die ex-alcoholisten", zei de ex-alcoholist :D

Weet je nog dat ik een keer tegen jou zei dat ik jaloers op je was omdat jij 'gewoon' kon drinken, en dat jij mij toen antwoordde dat ik helemaal niet jaloers hoefde te zijn omdat ik veel verder was? Hoezo zou ik dan verder zijn als drinken voor jou gewoon (lees: geen probleem) zou zijn?

En zoals Anna ook zei: weet je zeker dat je nu meer aan drank denkt dan 10 dagen geleden of is het alleen maar op een andere manier? 10 dagen! Ik ben zo trots op je!!! Mopper maar lekker van je af hier, ik kon ook aan niets anders denken die eerste tijd, zoals ik back in my drinking days de hele dag aan het moment dacht dat het weer 'mocht'!

Nu, na 8 maanden, denk ik er meer niet dan wel aan, en vanavond heb ik voor het eerst weer eens met een paar collega's een terrasje gepakt ("maar ik drink niet", was voor het eerst géén gedachte!) en me oprecht vermaakt met mijn spaatje rood mét citroenschijfje, welteverstaan. Er komt een moment dat het niet meer zo belangrijk is, dat het niet meer op de voorgrond staat! Jij zit er nu nog middenin, dus meid denk maar een eind weg, het is goed dat je denkt en je uitspreekt en je hoeft je niet beter voor te doen, is ook nergens voor nodig want we houden toch wel van je, ook al zou je weer gaan drinken (denk je echt dat je het kan zonder dat het een probleem wordt? waarom was je ook al weer op dit forum terecht gekomen? gezellig theekransje? ;))

Ik gun je toch zo dat je het lang genoeg volhoudt om al die mooie kanten van niet-drinken te mogen en kunnen ervaren, vandaag weer een dag, GO GO GO girl :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu ga ik snel mijn bedje opzoeken, veilige terugvlucht morgen voor de kids en geniet maar lekker van het weerzien, jij hebt er in ieder geval iets heel bijzonders van gemaakt, aan jou elke dag opnieuw de geheel vrije keus wat je daar verder al dan niet mee gaat doen, truste! :sun::lips:

Safi ik las ergens iets van een JAAR ADB?!?! :present: :present: :present::present: :present: :present::present: :present: :present::present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...