Houtje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Mensen, welterusten !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Soothe, je bent grappig, Brudie en ik zijn ook maar met ons tweeën. En dat uit het hele zuiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Houtje slaap zacht en gezond weer op! Ik ga ook nokken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 good geroaje heur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Juffie, ik weet niet hoe zuidelijk het zuiden is. Maar ik plaats An ook onder de grote rivieren en Har ook!Zit jij in het uiterste zuiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Ik kom uit Zaanstad, das vlakbij Amsterdam..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Daar fiets ik soms heen Woman. Te doen uit A'dam Noord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 ok, Brudie, goan ver noe sjloape.Ben kapot muig!!! Sjloap lekker en tot murge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Brudie,Ik heb de hint aan Mari/Dieseltje gegeven. Had jij ook mogen doen, hoor.Nu heb ik er natuurlijk een hele preek bij geschreven.Ik heb vandaag weer overactieve vingers.Anjo,Tapas,Als het lopen me volgende week weer neerhaalt, dan kap ik er idd mee.Ik zal denk ik eerst moeten leren functioneren in een groep, zonder dat ik daar geestelijk uitgeput van geraak.Rust en Reinheid gaan me best goed af, maar die Regelmaat. En dan vooral die voor mij onnatuurlijke regelmaat van vroeg naar bed en vroeg eruit. Wat dat betreft, ben ik niet veranderd sinds mijn nulde jaar.Blacky,Wat zou er uit de lucht moeten komen vallen???? Je maakt me nieuwsgierig!Wallen van 50 kg onder de oogjes. Mij te veel gewicht! 10 gram pluimen nemen evenveel ruimte in.Houtje,Je klinkt een stuk beter !Je bericht van 0.30 is wel erg op mij slaand. Juffie,Druppeltje,Ik beken: ik ben klein en ik ben moeder. Maar hier ben ik gewoon een medeforummer.Al streelt het mij wel wat je daar geschreven hebt.Ojee, ik heb vandaag al zoveel pluimen, veren en complimenten gehad van jullie.Ik heb het er helemaal warm van gekregen. Bedankt hoor!Nu maar oppassen dat ik niet arrogant ga worden.Pippi,Al weer gewend aan de kids en de kids ook?Trees,Slaap lekker!Brudie,Dat was voor mij ook de enige bekende betekenis van DSM.Soothe,De voordelen van niet drinken zijn idd heel groot. En ik heb teveel meegekregen van de nadelen van drank om het ooit nog te willen. 'Nee, dank u, ik hoef niet (vergiftig uzelf maar).' Blacky,Tja,Wat je draagt op een huwelijk hangt van het gezelschap af en uiteraard het bruidspaar.Zelf zou ik in een nette broek met nette bloese en jasje gaan.Als ze geld vragen: een dichtgeplakte envelop met wat je er voor over hebt. Hangt af van je relatie tot het paar.Ik hoop dat ik je zo wakker heb weten te houden .Soothe, Houtje en anderen die zich ter bedstee begeven: Welterusten.Zeg, stelletje Lemburghers, kende gullie ook een bietje Nederlands schraive? ****dat is allemaal wel errug zuilijk en ooslijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Jazeker !!! Ik stap hier ook regelmatig op de fiets, ook richting Amsterdam.....Heb jaren in Amsterdam gewerkt en mn vriendin woont er dus kom er nog vaak.Even doggie uitlaten, zo terugx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 pippi, waar ligt M.A.M in hemelsnaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Brudie, staat je toetsenbord goed ingesteld. Even via landinstellingen etc.Welterusten!!***Voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 iedereen bedankt voor vandaag.Heb veel trieste dingen gelezen, maar heb ook af en toe hardop gelachen. Het hoort bij elkaar.Ik wens jullie allen een goede nachtrust en tot morgen.Dag 6 is alweer 1 uur oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Pippi,Waar is dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Drente?Te laat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Soothe,Zijn Amsterdammers zoooo taalarm?Kom nou, jij verstaat dat toch? :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Bedoelde je dan de kleur van het boekje of van het broekje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 P I P P I !I k v o e l m e b i j d e n e u s g e n o m e n ! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Haha, Pip, ingewijde!Ja, ik heb vandaag met dochter & kleinzoon (pfff...blijft wennen...3 maandjes) eerst gebraderied, daarna geluncht op een terras. Niet heel conventionele lunch, met z'n tweeën: 1 tosti, 1 appelpunt, en 1 bruin breekbrood met aïoli...mmm, dat was heerlijk! Bitter lemon en Rivella light erbij, baby de fles,was heel gemoedelijk en een gouden momentje in mijn virtuele herinneringenboek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Goed teken!!!! Blijf daar dan ook!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden