Spring naar bijdragen

vrijdag 25 juli


BamBam

Aanbevolen berichten

Thanks Sammy,

teveel dingen in eens, ik trok het even niet en ging even in me hokje zoeken naar wat echt belangrijk was: me studie, werk en mezelf.

Dat vroeg al genoeg, me vrijwilligers werk opzij gezet en ook wat vrienden. En vooral met mezelf leren omgaan zonder alcohol ;) uitdaging zat. Had ik nooit verwacht toen ik aan deze studie begon :D zoveel 'vernieuwende' ervaringen.

Wilde graag even komen kijken hoe het met de mensen hier is. Vakantie geeft je wat rust om wat breder te kijken en te laten merken dat ik nog besta.

Hoe staat het leven er nu voor bij jou Sammy?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

KAIA en SOOTHE, hartelijk gefeliciteerd met 8 maanden droog!
:present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose:::present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::):present::musicnote::D:heart::light::sun::moon::rose::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik heb weer wat avonturen achter de rug.

Ruim twee uren bij de ouders van R gezeten, er was wederzijds veel begrip, ze waardeerden het zéér dat ik kwam, en was een goed gesprek. Nu maar afwachten wat ervan terecht komt. Er zit veel oud zeer, ook bij de ouders.
Daar kan ik niets aan verminderen, ze moeten het zelf doen.

Op weg naar huis gaat het paniek-lampje branden in de auto: uitgerold naar een afslag. Ik schrok zo ontzettend dat ik begon te gutsen van het zweet. Plak nu nog. Na een uur de ANWB, motor gereset (jaja de computer van de motor ja) toen ik rijden, ging goed. Na een paar km. weer controle: alles goed, dus ik naar huis en neerploffen. Wil toch nog naar de Lidl dus weer in de auto, na 2 km: wéér panieklampje, omgedraaid en naar huis gesjokt met de auto (hij rijdt nog wel maar heel langzaam). Nou de Lidl laat ik vandaag zitten, ik ga Spa Rood halen op de fiets.

Noem mij maar Sp (H) outje voortaan, wat een stress !!! En natuurlijk bij thuiskomst de wetenschap dat er bij R een koud biertje in de koelkast ligt.

Dus niet langs R, maar eerst nu wat te eten halen en wat flessen Spa Rood.

Maar dat moest ik even melden.

Pffffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen tijd gehad om alles na te lezen. Wat wordt hier veel gepost zeg! Is dat nou puur om de gremlin van je schouder te halen? Of hebben jullie niemand meer over die luisteren wil?

Ik ben behoorlijk geminderd, maat houden lijkt goed te gaan, zelfs uit mijn dak gegaan zonder alcohol gisteren! Dit gaat al weer een paar weken goed. Keukenwekker wel ingezet, maar dan op andere manier. Voor tienen 's avonds geen alcohol! In het weekend zelfs nog later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien :) je zegt het treffend en mooi.
We zijn niks zielig maar krachtig en sterk hier. Ja, voor "buitenstaanders" die niet weten hoe hecht de vriendschap hier is, zijn het wellicht kletspraatjes, maar ik vind het ook een beetje denigrerend, helemaal met je eens.

Blurry, soms is het fijn hier je verhaaltje te posten omdat alleen de mensen hier weten hoe belangrijk zo'n stressfactor kan zijn. En we steunen elkaar met begrip, maar vooral een luisterend oor. Er is altijd wel íemand online.
En stoort het je, dan lees je ermaar over heen. Scrollen maar !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je zegt niet hoeveel je drinkt na 22 uur, dus erg veel hebben we niet aan die wetenschap dat je vóór 22 uur niet drinkt.

Toch is elke vermindering een verbetering, dus wens ik je sterkte om de ingeslagen weg vol te houden en misschien nog te versterken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat dit posting 5000 is (van mijn tweede serie hihi na de reorganisatie van het forum) hierbij een gedichtje:

--------------------------

Vrienden zijn vrienden,

Zonder ben je niets.

Wat een vriend kan geven, is niet zomaar iets.

Een vriend, helpt je door het leven,

waar je ook gaat, of staat.

Een vriend is je niet zomaar gegeven.

Met vrienden kun je lachen,

Met vrienden heb je lol.

Die vriend heeft in je leven, een belangrijke rol.

Vrienden zijn vrienden,

Zonder vrienden, ben je niets.

--------------------------------

Iedereen bedankt voor de vriendschap hier !!!! Ik ben er ontzettend blij mee.

XXX

Spoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plof er valt een druppel op jullie dak. Sorry niet bijgelezen dus kan ook niet goed reageren door de emoties maar ervaring leert dat je er wel in kan springen dus probeer ik het maar.

Anjo heel erg bedankt voor je lieve pb.

Voor wie gereageerd hebben op mijn posting ook erg bedankt en zal het zeker gaan lezen maar ben nu te uitgeput en wil met jullie gewoon weer verder.

Gek dat verdriet je opeens zo kan aangrijpen. Goed bezig met poetsen, bekertje melk, buiten even uitrusten en ik kijk naar de zon en had het helemaal gehad. Zoveel mensen verloren en niemand om me te troosten, zelfs mijn moeder niet toen ik nog geen jaar later weduwe werd. Een aanval van zelfmedelijden denk ik en als tranen behalve zout ook alcohol bevatten dan was drupje mooi knetter bezopen :)

Enfin probeer ons draadje weer te volgen: HOI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het gewoon eng, hoeveel jullie hier op het forum vertellen over jullie zelf. Een beetje goede opletter in je omgeving die het niet zo goed met je voorhebt (omdat je in een dronken bui te ver bent gegaan) kan je hele hebben en houwen wel herkennen en op straat gooien! Vrienden van je kinderen die via god weet welke weg hier komen en dingen herkennen. Alleen al die foto's van die mooie artistieke muurschilderingen!

Vreemd dat ik me dan afvraag waarom je dit allemaal op het net gooit? Vreemd dat ik me dan afvraag of jullie nog wel iemand in je privé hebt waar je het veiliger tegen kan vertellen?

Ik kom hier wel voor steun, maar mijn privé wil ik graag zo houden!

Om op de vraag terug te komen: kan het vaak bij één glas houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...