water Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 BamBam, wat ben je toch een bescheiden meisje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Is er nog koffieieieieieieieieieieieieieieeeeeeeeee????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Water,.Heb je nog een digitale aquarel van schuttink en peurt voor ons in beeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Ja, komt er aan Hout... zowel de koffie als de feauteau. Eev'm geduld mien wicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Hier de foto van een gloednieuw HEMA maar het ding kraakt en piept dus ben nu ook nog fietsenmaker geworden (hoop ik) Ik ook met m'n gedram... daarom maar een beetje anti-reklame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Water, Patience is my middle name. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 juffie,pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Goeiemorgen, ik ben ook al vroeg mijn bed uitgerold (voor mijn doen) maar het is ook zo warm.Er begint nu langzaamaan een wolkendek te komen dus ben benieuwd of er nog wat uit gaat vallen vandaag.Har en Water, zo werkt het bij mij ook. Drinken zal nooit meer zo zijn als vroeger, nooit meer ongedwongen dronken kunnen worden, zo af en toe kan ik daar vreselijk van balen maar ik wil gewoon niet meer die diepte in gaan. Deze hele week sta ik op met een geestelijke kater, ik kan mijn draai gewoon niet vinden met dat mooie weer en vrij zijn, maar ben toch blij dat ik geen echte katers heb want dan had ik me nog 10x rotter gevoeld en dat is het me niet waard.Corinne, soms lijkt er maar 1 uitweg te zijn, tot je weer wakker wordt en weet dat dat niet de weg is.Sterkte vandaag!Okee ik ga in actie komen, boenwas halen in de stad (is vast nog lekker rustig om deze tijd) en mijn buro een opknapbeurt geven en dan de rest van de huiskamer ook maar even doen zodat het eindelijk na een week netjes is. WIe weet brengt dat wat meer rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Water komt best wel eens droog over...Hum, nog maar een senseootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Goedemorgen allemaal,O, wacht ff, het begint te regenen en de zon schijnt. Drup gaat even de regenboog zoeken, kom zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Har, ik dacht eens spekkoper te zijn en kocht een fiets voor Dochter, een MTB notabene, bleek ik dat hele ding zelf te moeten monteren (met een lullig boekje erbij met een soort "japans" voor japanse fietsmonteurs). Gelukkig zit R op een fietscluppie en die mannen sleutelen graag zelf en buurman H is even komen helpen, die zit ook op het fietscluppie.Via het fietscluppie van R heb ik weer andere kennissen overgehouden en R heeft weer andere kennissen aan mij overgehouden. P.S. R's voornaam begint met een A, bij deze . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Ja, Houtje wie weet....misschien doe ik de nodige kennis op en maak ik er straks een bakfiets van met electromotor, die ook op het water te gebruiken is Zo en nou die vent weer achter zijn broek aanbellen over die ellendige laptop! Pfff...een lapdance is me liever Latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Hoi lieve mensenvannacht weer lekker gewerkt, nog eentje te gaan!13 juli gestopt met de alco en nu mn 13de dag zonder, goed dat het geen vrijdag is, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Goed zo Charlie, go Girrrrrrrrrrrrl. Zo gaat ie goed !!!! Lekker naar je bedje zonder JWW en vannacht lekker de laatste nacht.Werkt ook wel prettiger denk ik zo. En je bent sowieso een mazzelkont dat je 's nachts mag werken met deze hitte . Hoewel vannacht was het 17 graden geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Harretje,Ik ben het wel met Caro eens over die foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 quote: Originally posted by: CarolienHar, (zei de zeur) best wel herkenbaar, zou je dat nou wel doen? Je kan de foto ook bijsnijden zodat alleen de fiets overblijft. Weet je wat een jaartje terug herkenbaar was? Dat het tussen ons niet meer ging vanwege de drank....M. vindt het best Ik vind jouw wandschilderingen trouwens ook best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Ben ik weer.......Corinne, heb veel aan je moeten denken en zend je vanuit Amsterdam een dikke knuffel.Caro jij ook sterkte en je bent helemaal geen zeur.Har wat ben jij uitgeslapen, geen aquarel dus. Alle anderen een fijne dag en we maken er iets gezelligs van hier vandaag. :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 quote: Originally posted by: houtjeGoed zo Charlie, go Girrrrrrrrrrrrl. Zo gaat ie goed !!!! Lekker naar je bedje zonder JWW en vannacht lekker de laatste nacht. Werkt ook wel prettiger denk ik zo. En je bent sowieso een mazzelkont dat je 's nachts mag werken met deze hitte . Hoewel vannacht was het 17 graden geloof ik. alles klopt wat je zegt:D........maar ik moet wel slapen met deze hitte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Dank voor je lieve woorden Caro en ja het gaat weer wat beter. Soms vliegt het zo aan als ik buiten paartjes hand in hand zie lopen of moeders met dochters zie winkelen en op zo'n moment lijkt het wel of ik dan helemaal niets anders meer zie. Had ik ook toen ik wist dat ik gaan kinderen kon krijgen toen zag ik alleen maar kinderwagens op straat hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Heej Charlie, je bent een kanjer!!!!!!!!!! Als ik met zulke temperaturen nachtdienst had gooide ik een matras naar buiten en ging in de schaduw slapen met een laken over me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Gedsie, lees het net pas van Corinne....Ik kan je alleen maar heel veel liefs en sterkte wensen, meis..Zet hem op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Herkenbaar hoor Druppeltje, als alleenstaande heb ik daar ook last van, zeker met dat mooie weer, als ik al die gezinnetjes zie of stelletjes. Ik heb het idee dan dat iedereen leuke dingen doet en ik als enige alleen zielig thuis zit, onzin, maar soms voelt het gewoon even zo. Nou, ik ga me de stad in wagen op zoek naar meubelwas. En me ergeren aan alle stelletjes en gezinnetjes in de stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Sterkte Tapas!!!!! Ik blijf vandaag thuis, heb er genoeg gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 hear, hear Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Heb je helemaal gelijk in Caro en soms ben je alleen ook beter af maar ik had een goed huwelijk en dan is het moeilijk te bevatten dat hij zo jong moest sterven want je wil samen oud worden. Ook had ik een heel hechte band met mijn moeder die op haar 68e na een reuze hel van 3 weken moest sterven. De andere familieleden die zijn overleden kan ik nog wel zetten en heb daar vrede mee maar de jonge vrienden en kennisen die ik heb verloren ook weer niet en dat zijn er nogal wat. Wil niet zielig doen maar als je oud bent of wordt dan ga je mensen om je heen verliezen en niet als je in de veertig bent en iedereen op een broer en tante na al verloren hebt. Dat is soms echt niet te vatten en gaat het soms spoken. Zo zag ik gisteren ook steeds weer dat beeld van een vriend van mij die zich 23 jaar geleden opgehangen had, waarom opeens weet ik niet maar als ik zo overvallen word van heimwee naar mijn man en moeder komen al die beelden van de overledenen weer naar boven vandaar dat ik sprak over het spoken. Enfin het duurt nooit lang en het is weer over. Hahahah wat een onderwerp op een alco-forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden