juffie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 wel geschoten ook vaak! zie mijn oplossing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Hahahaha Charlie, die is goed (hoop ik maar want begrijp er geen bal van hahahah) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Charlie, nog aan het googelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Ik doe niet meer mee want daar ben ik te stom voor (snap nu pas dat een zandweggetje geen klinkers heeft). Ik ga vrijwillig terug naar de start en betaal een boete. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Ja Juffie die zoekt nu op hoe een koe een haas vangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Druppeltje, beter terug naar start dan in de gevangenis, zeg ik dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 En omdat je vrijwillig gaat, hoef je geen boete te betalen! Is dat een meevaller of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 En hoe lang zou het antwoord op zich laten wachten?Lukt het niet, Charlie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Komt schoonzoon eten, tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 gewoon, met zn bek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 De mensen zeggen weleens dat een koe nooit een haas vangtOmdat een koe een koe is, omdat een koe een koe isMaar ze rent er achteraan totdat die haas enorm moe isEn dan heeft ze 'm Ze wacht stil achter een boom, dat moet wel een dikke wezenDe haas die komt eraan, de haas die komt eraanZe springt plotseling tevoorschijn en gaat dan op hem staanEn dan heeft ze 'm Ze schminkt een hazelip, daar komt al een jong haasjeZe lacht haar tanden bloot, ze lacht haar tanden blootDan roept ze heel hard moooooooo, het haasje schrikt zich doodEn dan heeft ze 'm Of ze verft zich groen en gaat liggen in het grasNiets is haar te dol, niets is haar te dolZe legt haar kont naar achteren, de haas kruipt in haar holEn dan heeft ze 'm Ze hangt hem in een boom met kettingen en boeienDe koe die wil wat stoeien, de koe die wil wat stoeienZe kleedt zich in het leer, slaat haar uiers op hem neerZe is met zweep en laarzen tochtig in de weerLegt knopen in zijn oren, en brandmerkt het haasjeZe dwingt het arme slaafje 'kom maar bij het baasje'Ze schreeuwt en slaat en spuugt en sch**t, die haas die hangt daar maarHaar melk begint te koken, de haas komt juichend kl**rEn dan heeft ze 'm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 oeps...ik had hem niet gelezen voor ik hem plaatste:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 eerlijk gegoogled hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Zucht Juffie was dat echt maar zo er hangt me hiervan nog vanalles boven het hoofd, vooral nu mijn advocaat 2 weken te laat was met bezwaarschrift en dan worden ze onverbiddelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Maar Kirky een wortel zeg toch geen kiekeboe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 ik ga een kuiltje in de tuin maken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Ja Kirky ik ook en moet ook nog voor de rechtbank verschijnen maar ben wel volledig afhankelijk van mijn auto. Nu rijd ik op een snorscooter maar dat mag ook niet en ben tevens niet verzekerd. Ach oud nieuws hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Wat was het voor vogeltje, Wannes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Arme Wannes, had je hem al die tijd opgebaard in zijn kooitje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 quote: Originally posted by: charlieWat was het voor vogeltje, Wannes? Ja een vriendje van misschien 50gram, doet me toch veel verdriet, gisteren zag ik dat ie slapen ging, en is in zijn slaap de wereld uit gegaan, jullie mogen er om lachen maar ik mis het tsilperke dat me s'morgens wekte en altijd bij me wasgreetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 quote: Originally posted by: kirkywannes je gaat je hechten aan huisdieren , ook aan een klein vogeltje . het is heel normaal dat je hem mist als ie er niet meer is . is niks vreemd aan . ik ga daar ook zeker niet om lachen . is misschien hoofdpagina nieuws voor onze journaliste toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Vreselijk Kirky, ben je nu je baan kwijt?Nou Wannes ik lach hier echt niet om hoor. Wat voor een dier (tje) het ook is je kunt er veel van houden en dan doet het pijn als het overlijd. Het verbaasde me alleen dat je hem nu pas gaat begraven terwijl hij vanmorgen als was overleden en dat lijkt me een beetje eng met deze temperaturen om hem zo lang boven de grond te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Een dier is een dier, groot of klein maakt niet uit, je hecht eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 Druppeltje,deze morgen gemerkt, heel de dag werken, mooi plekje zoeken en even dierbaar afscheid nemen, je hebt mijn mail toch gelezen over DierenRijk en mensdomgreetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2008 ik wil deze mail wel posten maar misschien op een apparte discussie zetten of ditjes en datjes, is een lange text, wat zal ik doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden