Brudie Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Hallo allemaal,Ben weer in het zuiden belandt, A'dam was heel leuk, maar toch weer blij in ons dorppie te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Snap 'm Brudie, maar je kijkt je ogen altijd uit in een grote stad (ik tenminste wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Hoi mensen,Zit nu pas achter de PC. Gewoon een druk baasje! En dan het broeierige weer. Ik voel me moe, net was ik twee uur onder zeil. Er is zoveel geschreven, dat het haast onmogelijk wordt alles te lezen.Ik zal me op de highlights richten.Groet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Heb ik ook altijd, Brudie. In een grote stad ben ik altijd in een paar uur klaar, maar in 't durp hier raak ik niet uitgekeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Nou Soothe, doe nog even je best.Heb net mijn laatste sigaretje op (ga ik ook nog eens mee stoppen, maar nu nog even niet) en duik met boek het bedje in. Hier is het gelukkig niet zo broeierig meer, lekker windje vanavond, precies goed.Groetjes allemaal, en op naar een volgende droge dag, we gaan er voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Ik wil niet miauwen, maar in deze flat, pal op het zuiden, en dan onder het dak. Het lijkt een orcideeënkwekerij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Edflobe,Ik woon drie huizen van het veld af, niets dan weilanden, niet ver van de maas af, dus dan komt A'dam heel druk en chaotisch over. Wel hele leuke winkels, onze zoon (15) heeft genoten van de speciaal-zaken van Energie, hij en mijn vrouw hebben geen kledingrek overgeslagen. Lekker gezellig voor mij.Ik geloof we dat je, je draai op het forum hebt gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Gegroet Edflobe (aparte naam... net een Franse schrijver ofzo ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Ik snap 'm Marieke. Zelf heb ik volgens mij mijn laatste afspraakje met mijn vriendje gehad voorlopig, maar hopelijk niet voorgoed. Nog wel een paar keer gesproken, en kort gezien, maar afspraak is: rustig aan voorlopig. Ik moet eerst helemaal tot mezelf komen, eerst alle goede dingen die me de afgelopen weken na een lange strijd zijn overkomen goed op z'n plek zetten, de rust in mezelf weer vinden. Hij heeft ook even zijn tijd nodig. De afgelopen jaren waren gewoonweg niet relaxed, funest voor een prille relatie, zodoende waren we al een paar keer uit elkaar. Maar ja, we zijn net magneten.Maar goed, jij gaat je vriendje binnenkort weer meer zien. Fijn vooruitzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 In ons dorp wonen circa 1700 mensen, maar de vergrijzing begint er toe te slaan, we hebben er geen supermarkt ect.., maar we gaan er nooit meer weg, er wordt wel veel geroddeld, maar dat is dorpseigen.Misschien dat we wel nog een keer gaan verhuizen maar wel binnen 't törp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Ja Brudie, dan is A'dam wel even een cultuurschok. Denk inderdaad dat ik wat begin te wennen, maar het is dan ook zo fijn om zoveel herkenbaars te lezen. Zoals net die, toch nog lange, bijdrage van Corinne, werd daar heel emotioneel van. Komt er toch wat los.Ja Soothe, dat wil ik geloven. Nou, in zo'n vakantiewoning waar ik zit kan het ook knap warm worden (vanmiddag binnen toch ook weer 30), maar we wonen hier in een dorp met veel landbouw eromheen, dus open, dus een wandelingetje geeft dan al snel wat koelte van de wind die over het land vrij spel heeft.Leuk bedacht Water, nu ik er zo naar kijk, vind ik dat je best gelijk hebt. Alleen is het verre van dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Ja, het klinkt als Eduard Fleaubé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Klinkt wel een beetje als het dorp waar ik woon Brudie, alleen is het bij ons niet zo aan het vergrijzen. Net een nieuwe wijk bijgekomen en daar wonen toch weer veel jonge gezinnen. Dat houdt het dorp wel een beetje levendig. Maar bij ons ook al jaren geen supermarkt meer. Wel een heel gezellige en goeddraaiende voetbalclub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Ik ga tussen de klamme lappen, morgen om zes uur is het weer TRIIIIIIIIIING...Tschüss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Terusten Water en morgen dus vroeg, maar droog weer op (behalve dan het klamme zweet op de rug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 En ik ga nu toch ook echt op bed. Had me voorgenomen dat voor twaalven te doen, even mislukt dus. Nou ja, beter dit mislukt dan JWWFijne nacht allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Hoi Pippi, ik ben ook klaarwakker, maar ga toch maar naar bed. Rust is souverein!Pippi, sjampijonnetjes moeten in het donker gekweekt. Dit is een doorzonwoning.Wel lekker trouwens.**Edflobe, ik wil ook de sigaretten stoppen. Zes jaar niet gerookt. Ik rook teveel en heb COPD.Weinig trek om emphyseem te krijgen. Ook dat is weer lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Anna,Het is ook dikwijls niet te doen om hier alles te lezen en op alles te reageren.Ik scroll ook steeds meer. Dat hangt natuurlijk samen met het feit dat je je werk hebt, je huishouden. Maar volgens mij heeft het minder schrijven en lezen ook heel veel te maken met het feit dat de behoefte aan ondersteuning minder wordt. Dus gewoon een positieve groei. En verder siert het degenen die al zo lang droogstaan toch nog geregeld langs komen om steun te geven.In het verloop van de verschillende verhalen zie ik ook veel overeenkomsten in het hele proces naar het loskomen van de verslaving. En tijdens het typen van dit berichtje heb ik drie keer gestopt om een mug te vermoorden. Dat scheelt dus 3 muggen. Moet nu wel weer een grondige beurt gaan geven aan mijn toetsenbord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Welterusten, ik ga slapen, misschien nog een leuke droom, wie weet. Eerst hond(je) uit!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Anna, is in dromenland. Wekkertje gaat vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Pippi,Met de naaimachine gaat het goed. Ze staat te wachten op de volgende klus.En je reactie op de afkorting JWW vind ik schitterend.quote Da's Alcohol, sommige mensen hebben er een hekel aan om dat woord uit te spreken geloof ik.. unquote.Onderdeel van het ontwenningsproces. Bang zijn voor de echte naam van de Boze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Wat bedoelu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Pippi, ik ga echt naar bed. Ik stel je inzicht op prijs. Dan had ik het toch goed!Pippi, je moet ze niet te strak houden, daar komt narigheid van!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2008 Ik kan op jou reageren Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden